PDA

View Full Version : Neck van een Carvin



Thom TK
27 april 2005, 00:21
test

Thom TK
27 april 2005, 00:21
Wie weet met welke neck ik de neck van een carvin DC127 kan vergelijken?
Ik ben linkshandig, dus testen kan niet zo 1 2 3.

NeeraDJ
27 april 2005, 20:09
Ik heb 'm nog nooit bespeeld, maar het schijnt heel snel te zijn. Vraag het anders eens op het Carvin forum, ik ben zelf geen lid, maar ik weet ervan omdat veel Legacy eigenaren daar clips posten.

Succes!

Thedevilinside
27 april 2005, 20:37
Als de bassen van carvin ook een beetje voor de gitaren staan reken dan op een hele slanke hals.
Damn die carvin bas had ik nooit weg moeten doen :cry:

Thom TK
27 april 2005, 21:43
hehe nah goed, niks dan goeds over Carvin wederom.
Mooi om te horen :)

Thanx!

vulvasonic
28 april 2005, 00:58
Dat muziekzaakje in Enschede, vlakbij het station, daar hadden ze vroeger een hele muur met Carvins. Is dat nog steeds zo? Ze waren meen ik de enige in Nederland?

Goed spul.

Patrick M.
28 april 2005, 08:48
Die oplichters uit Enschede bestaan niet meer/hebben geen Carvin meer gelukkig. Voor Carvin moet je nu naar Friesland, zie www.carvin.nl. Daar wordt je wel prima geholpen.

De hals van mijn Carvin DC 127 is niet overdreven dik of dun, of extreem plat of rond. Eigenlijk dus gewoon een vrij gemiddelde hals. Ik vind 'm zeer comfortabel spelen.

FrankS
11 mei 2005, 16:29
Die oplichters uit Enschede bestaan niet meer/hebben geen Carvin meer gelukkig. Mooi! Ken ze al vanaf mn 15e.. nooit gemogen dat familietje ;)

Zelf ook een DC127C gehad. Hals is iets smaller dan een Ibanjo RG bv. en iets minder plat, zo voelt het. Erg fijne halsjes. Mijne was gelakt, moet je van houden. De klank vd hals was ook harder dan bv. een Jem of RG. Meer van die'*klennnggg* dr in zeg maar hehe.