PDA

View Full Version : George L maken



amon
26 april 2005, 19:17
Ik krijg het niet voor elkaar om er geluid doorheen te krijgen....

Ik heb de 0.225 versie vandaag binnengehad, maar het lukt niet bepaald. Nog tips/aanwijzingen? Toch gewoon kabel in de plug leggen en goed aandraaien? En is het erg als je de laatste mm niet meer aangedraaid krijgt?

gvink
26 april 2005, 19:31
Je moet er goed op letten dat je de kabel goed aanduwt in de plug... Anders maakt de tip geen contact. Neem anders even een kijkje op de websitevan George L's (http://www.georgels.com/instructions.htm).. Daar staat hoe 't precies werkt... Let er wel op dat de 'core' er niet weer aan de andere kant weer uit komt.. ;)

Succes

amon
26 april 2005, 19:42
Ok dan, het werkt al.

Je moet hem er dus recht in steken. Ik legde hem er gewon dwars in (met de haakse plug) en draaide het koppie aan... Maar hij moet dus recht en dan de hoek ombuigen... :razz: :D

Mike McCready
26 april 2005, 21:39
Ok dan, het werkt al.

Je moet hem er dus recht in steken. Ik legde hem er gewon dwars in (met de haakse plug) en draaide het koppie aan... Maar hij moet dus recht en dan de hoek ombuigen... :razz: :D

En vooral NIET te hard aandraaien. Dat deed ik in het begin en dat was de reden dattie het niet deed. Als je te ver doordraait draai je hem (volgens mij) door de aardekern heen en maakt ie kortsluiting.

amon
29 april 2005, 15:06
kabel is trouwens precies hetzelfde als mn fender kabel die al jaren kapot in de kast ligt. Even maken, zal wel beter zijn dan die Proel-troep die ik nu heb....