PDA

View Full Version : INCENSE



Sonic Soul
11 augustus 2002, 22:22
prachtige melodieen, daverende drums, donderende bas, krijsende gitaren en andere rariteiten. Voor wie van Sonic Youth houdt zekerz checken

Grandma_Placenta
11 augustus 2002, 22:56
hey Sonic Youth is 1 van mn favoriete bands.
Kzal es wat downloaden

MetalliCat
11 augustus 2002, 23:46
Jaaaaaaah Incense ruleerd :grin:

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 12:02
Relaxede band

Grandma_Placenta
12 augustus 2002, 12:45
oja Sonic Soul, als je Sonic Youth gaaf vind moet je ook es Suimasen downloaden, ook een bandje geinspireerd door SY

moretel
12 augustus 2002, 13:01
Incense heb ik tijdens een talentenjacht aan de gang gezien, nog voordat ze enige bekendheid verworven.
Zijn erg goed, heftige muziek met een wereld drummer.

sleep_to_saturate
19 augustus 2002, 11:33
Hey moretel,
Hoegaatieman? Ik ben een tijdje afwezig geweest door tijdelike demotivatie in muziek. :smile:
Zekers een werelddrummer van Incense, ook de gitaarpartijen zijn wel tof. Het enige jammere vind ik de stem van de zanger. Hij heeft te weinig variatie. Maar verder een topband.

moretel
19 augustus 2002, 12:30
Op 2002-08-19 11:33, schreef sleep_to_saturate:
Hey moretel,
Hoegaatieman? Ik ben een tijdje afwezig geweest door tijdelike demotivatie in muziek.


Met mij gaat het prima, net voor de vakantie gespeeld met een drummer en binnenkort als trio met een bassist. We grijpen terug naar onze jeugd. We zijn alledrie fans van Rush en Deep Purple dus we starten eens rustig met wat covers en kijken of het muzikaal klikt.

Met de andere band is het een soort zomerreces, wat stuurloos zonder echt doel voor ogen, na een paar bandwisselingen gaat de muziek wat meer de softe (lees dansbare kant op), iets waar ik me niet zo goed meer in kan vinden. Nieuwe saaie voorspelbare covers vind ik weinig uitdagend meer, ook de ontwikkeling van eigen nummers loopt derhalve wat stroef, vandaar het project erbij waar ik erg veel zin in heb.

Ben je nog met je eigen project bezig ?
Motivatie/demotivatie wisselen elkaar altijd af en kan leiden tot de mooiste muziek.
Na een dal volgt altijd weer een top.

sleep_to_saturate
19 augustus 2002, 14:15
Dat klinkt wel goed dat je weer een nieuw project begint. Kan wel een muzikale oppepper zijn. Zeker een trio is altijd leuk, zit meer magie in enzo.
Ja ik voel ook dat de inspiratie weer toeneemt. Ik ben op het moment alleen met de band bezig hoewel een beetje richtingloos. Maar dat komt wel vanzelf weer goed hoop ik als we weer gaan oefenen, net een zomerstop van 3 maanden gehad.

AutoStatic
4 september 2002, 16:34
Incense is ok. Één van de bandjes die de underground scene weer een beetje spannend maken.