PDA

View Full Version : Nieuwe nummer van Shaggy en Azrael



Azrael
26 april 2005, 17:35
Et voila....vandaag dus naar Shaggy geweest die mij opbelde voor wat opnames. Natuurlijk had ik daar wel zin. Na een hele hoop gekloot van pakweg een uur voordat het een beetje liep zijn we dan eindelijk begonnen op een backingtrack die ik op internet had gevonden. De geluidskwaliteit is niet geweldig maar het kan er mee door. Er zit tenminste geen ruis in en het klinkt dankzij de GT6 nog best ok. Als je nagaat hoe die geluidskaart bij mij klinkt dan is dit geweldig.

Vooruit...dan over het nummer :-D
Het nummer is gewoon allemaal improvisatie. Even snel luisteren , wat leuks bedenken en ff snel opnemen. Het iele geluid met een hoop distorsion dat ben ik en het warmere geluid is van Shaggy. Het begin is dus van mij en de rest is makkelijk te herkennen wat van wie is. Het nummer is wat slordig op een hoop punten maar het is nu eenmaal ff snel opgenomen. Desondanks vind ik het best leuk en de rest van het commentaar voeg ik later wel toe want anders hebben jullie niks meer te klagen. Hoop dat jullie het hoofdthemaatje wat we samen spelen ook leuk vinden klinken 8-)

Agh, en dan horen jullie ook iets van mij. :wink:

http://home.planet.nl/~nagte142/Az-shaq.mp3

Jeroenvanhulsteijn
26 april 2005, 17:43
leuke backing




































:)

Thema is erg leuk! Alleen dat parallele loopje vind ik niet helemaal passend. Die is af en toe wat uit de toonsoort geloof ik (op een, wat mij betreft, niet zo prettige manier). En de boel clipt nogal geloof ik. Of mijn speakertjes zijn echt aan vervanging toe.
Verder hoor ik gewoon erg leuke dingetjes!

VHsologitarist
26 april 2005, 18:10
hey azrael en shaggy goed gedaan :P
eindelijk hoor ik s wat van azrael zeg poeh poeh da heeft lang geduurt, om heel eerlijk te zijn en kritieke opbouw te geven vind ik het een leuke backing track, maar schort er veel aan de bends soms. Soms klinkt het af en toe behoorlijk vals. Je geluid Azrael vind ik zoals je zelf al aangaf minder tegen over shaggy, maar toch heeft het wel wat, maar zodra je de hoge noten pakt klinkt het weer minder en klinkt dan weer te "flets", maar dat tenzijde wel leuk gespeeld.
Je aanslag is ook niet helemaal zuiver (vooral wanneer je probeert sneller te spelen).
Wel een leuk catchy thema. Ik vind het een leuk stukkie jammer van dat einde.

groetjes
ferreke 8-)

Azrael
26 april 2005, 18:29
Agh , Shaggy moest boodschappen doen dus we moesten ff snel wat doen...hehe
En wat betreft het geluid. Beter krijg je het niet met die geluidskaart.

VHsologitarist
26 april 2005, 18:30
Agh , Shaggy moest boodschappen doen dus we moesten ff snel wat doen...hehe
En wat betreft het geluid. Beter krijg je het niet met die geluidskaart.

wel waar ik heb pcies hetzelfde versterkertje als jij .. ik doelde niet op het geluidskaart . maar op je gear en je techniek.
zie het als opbouwend he !
ghehege
8-)

Azrael
26 april 2005, 18:56
Ik heb die Cube 30 niet gebruikt.....op je techniek mag je commentaar geven dat ik terecht want ik speel nog niet zo lang. Maar mijn gear heb ik geen Cube 30 gebruikt...

Stratman70
26 april 2005, 19:51
hey mannen, best leuk gedaan, maar jeroenvanhulsteijn heeft gelijk dat er een disharmonieus nootje in jullie thema zit, wat ik zelf ook als behoorlijk storend ervaar. Jammer is dat. Ik hoor best hele gave dingen zo nu en dan van beide heren.

Inderdaad tof om eindelijk eens iets van Azrael te horen.

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in die backing. :D

ShaQ
26 april 2005, 20:24
Ik ga mee met de voorgaande kritieken..

Verder vind ik het heel tof dat jullie zoiets posten.. gewoon schijt aan je fouten, fun hebben en posten die handel 8-) !

Roy K.
26 april 2005, 20:38
Leuke jam, jammer van het dunne geluid van Azrael, had je niet op dezelfde manier kunnen opnemen als Shaggy, maar dan met je eigen gitaar zodat je toch een ander geluid hebt?

Af en toe een foute bend, maar mag de pret niet drukken, tof gedaan mannen! Thema vond ik trouwens ook lekker klinken! :cool:

Axl Rose
26 april 2005, 21:49
leuk gedaan beide! Idd af en toe wat bends die niet lekker klinken. Das wel zonde maar voor het korte tijdsbestek dat jullie em in elkaar hebben geflanst zeker niet slecht. :)

Azrael
26 april 2005, 22:47
Dank jullie allen. En agh....zoals ik al zei....de geluidskwaliteit heb ik me niet zo druk over gemaakt. Ik was namelijk al blij dat beiden gitaren anders klonken zodat het verschil duidelijk was. Het is ook niet mijn GT6 en heb niet ff de tijd genomen om de patches te tweaken. Ik vond deze wel leuk klinken dus wat dat betreft. Hij klonk overgens anders op mijn versterker in het begin toen we de GT6 naar mijn versterker ook doorlusten. Verder hebben we de rest opgenomen door de computer boxen als monitoren te gebruiken.
By the way....Roy K...we hebben beiden op dezelfde manier opgenomen maar ik gewoon niet de tijd genomen om alles te testen. De GT6 is natuurlijk ingesteld voor Shaggy. Hoop binnenkort een Vamp2 te hebben zodat ik zelf eens kan prutsen. Thema was mijn making dus dank u :-D Shaggy heeft er daarna de extra tweede stem aan toegevoegd. Ik zal hem voor het disharmonische nootje wel 10 sweepslagen geven....hoewel ik er zelf niks mis mee vind overgens. Ik vind de tweede stem uitstekend klinken maarja wie ben ik 8-)
Het vraag en antwoord gedeelte in het nummer was het idee van Shaggy. Is erg leuk uitgepakt vind ik zelf.

We maken vast nog wel eens een opname waar we echt de tijd voor zullen nemen. Nu was het vaak hopla snel ff kijken of het klinkt en zoja dan ff snel opnemen.

Gert-Jan
27 april 2005, 08:04
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Azrael
27 april 2005, 08:28
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Gert-Jan
27 april 2005, 08:31
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Ach, het was een inkopper :razz:

Azrael
27 april 2005, 08:35
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Ach, het was een inkopper :razz:

Ik zal naar je leeftijd maar niet vragen en vind ik dat ik daarmee nu wel genoeg heb gezegd.

Azrael
27 april 2005, 08:36
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Ach, het was een inkopper :razz:

Ik zal naar je leeftijd maar niet vragen en vind ik dat ik daarmee nu wel genoeg heb gezegd. Ik heb namelijk niet het idee dat jij mij kent dus wat dat betreft.

Gert-Jan
27 april 2005, 09:09
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Ach, het was een inkopper :razz:

Ik zal naar je leeftijd maar niet vragen en vind ik dat ik daarmee nu wel genoeg heb gezegd. Ik heb namelijk niet het idee dat jij mij kent dus wat dat betreft.

Mijn leeftijd (41) is al een paar keer op dit forum verschenen en het feit dat je daar nu naar verwijst impliceert dat je deze al wist. Ik snap sowieso niet wat mijn of jouw leeftijd hiermee te maken heeft.

Mijn punt is dat iemand die in 99% van zijn reacties op 'inzendingen' zeer negatief is kan verwachten dat er naar zijn lang verwachte eerste inzending kritisch geluisterd wordt. Ik kon na de eerste drie maten met jouw gitaarspel al horen dat je een prutser bent, en dat vermoedelijk ook altijd zal blijven. Op zich geen punt hoor, maar het zet jouw commentaar op anderen wel in een ander perspectief.

Cheers

Jeroenvanhulsteijn
27 april 2005, 09:38
ik zat er nog eens naar te luisteren. En ik vind het eigenlijk net zo'n reclametune voor 1 of andere verzekeringsmaatschappij ofzo :razz: . Is overigens niet beledigend boeld :)

Die (naar mijn gevoel) disharmonische toon zit ergens bij 1:04

Azrael
27 april 2005, 13:26
ik zat er nog eens naar te luisteren. En ik vind het eigenlijk net zo'n reclametune voor 1 of andere verzekeringsmaatschappij ofzo :razz: . Is overigens niet beledigend boeld :)

Die (naar mijn gevoel) disharmonische toon zit ergens bij 1:04

Cool. Een verzekeringsmaatschappij. :-D

ShaQ
27 april 2005, 14:59
Hey Azrael,

Voor iemand met heel vaak een veel te grote bek, en met zo'n beetje op alles en iedereen commentaar, speel je eigenlijk best wel kut.

Mijn vermoedens heb je hierbij in ieder geval bevestigd.

Cheers

Wel bedankt voor je opbouwende kritiek hoor. :-D

Ach, het was een inkopper :razz:

Ik zal naar je leeftijd maar niet vragen en vind ik dat ik daarmee nu wel genoeg heb gezegd. Ik heb namelijk niet het idee dat jij mij kent dus wat dat betreft.

Mijn leeftijd (41) is al een paar keer op dit forum verschenen en het feit dat je daar nu naar verwijst impliceert dat je deze al wist. Ik snap sowieso niet wat mijn of jouw leeftijd hiermee te maken heeft.

Mijn punt is dat iemand die in 99% van zijn reacties op 'inzendingen' zeer negatief is kan verwachten dat er naar zijn lang verwachte eerste inzending kritisch geluisterd wordt. Ik kon na de eerste drie maten met jouw gitaarspel al horen dat je een prutser bent, en dat vermoedelijk ook altijd zal blijven. Op zich geen punt hoor, maar het zet jouw commentaar op anderen wel in een ander perspectief.

Cheers

7 - 0 ~! 8-)

Ik dacht eerst ik blijf vriendelijk, omdat ie eindelijk eens wat post, maar ik denk precies hetzelfde.

En ach altijd maar zeiken over GJ's leeftijd. En dan zeggen ja als ik later 41 ben kan ik ook zo spelen.. :roll: nou die kunnen dat dan echt nog steeds niet.. GJ heeft een goed ritmegevoel, goeie pitch / bendvermogen, humor en een prachtig improvisatorisch vermogen. Hij controleert en beheerst deze 4 elementen op een hoog niveau.

Die opmerking over leeftijd was dus een -1

dus dan gaan we niet de min in we geven gewoon 1 extra
dus 8 - 0 8-)

JvD.
27 april 2005, 17:25
Ach, maar als je dit luistert en je gaat er gewoon van uit dat de jonge nog niet zo lang speelt[wat zo is], vind ik het hartstikke leuk klinken.

En dat nou iemand veel verstand van muziek heeft, en van daaruit over andere oordeelt, dan hoeft hij zelf niet zo geweldig te zijn.
[ Ik moet ook zeggen dat ik ook heb zitten wachten tot dat er eens iemand kritisch naar zijn werk kon kijken =P ]

Azrael
27 april 2005, 17:48
En dat nou iemand veel verstand van muziek heeft, en van daaruit over andere oordeelt, dan hoeft hij zelf niet zo geweldig te zijn.
[ Ik moet ook zeggen dat ik ook heb zitten wachten tot dat er eens iemand kritisch naar zijn werk kon kijken =P ]

Ik had hetzelfde wat jij daarboven zet ook geplaatst maar had besloten het maar weg te halen. Ik heb veel verstand van muziek maar dat wil lang niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe. Je zult ook geen enkele post vinden waarin ik dat beweer. Ik geef gewoon vaak commentaar en daar zijn mensen vaak niet blij mee (geld niet voor iedereen hoor). En dat er dan een paar op dit forum zitten die bij elk commentaar dat ik geef me graag afzeiken dat moeten hun weten. Ik heb echter mijn post hierover toen weggehaald omdat ik het het niet waard vond. Ze geven me maar een pm. Dit is dan ook het laatste wat ik hierover zeg en ik wil dan ook graag commentaar hebben en dan ook waar ik wat aan heb. Want ik vind het gedrag van enkelen hier nu behoorlijk kinderachtig. Maar zoals ik al zei dit zijn de laatste woorden die ik erover vuil maak. Commentaar geef maar een pm maar ik wil nu commentaar op ons nummer graag. Bvd... :)

Azrael
27 april 2005, 17:49
edit...dubbel post en ik kon hem niet verwijderen....

ShaQ
27 april 2005, 17:56
En dat nou iemand veel verstand van muziek heeft, en van daaruit over andere oordeelt, dan hoeft hij zelf niet zo geweldig te zijn.
[ Ik moet ook zeggen dat ik ook heb zitten wachten tot dat er eens iemand kritisch naar zijn werk kon kijken =P ]

Ik had hetzelfde wat jij daarboven zet ook geplaatst maar had besloten het maar weg te halen. Ik heb veel verstand van muziek maar dat wil lang niet zeggen dat ik het zelf zo geweldig doe. Je zult ook geen enkele post vinden waarin ik dat beweer. Ik geef gewoon vaak commentaar en daar zijn mensen vaak niet blij mee (geld niet voor iedereen hoor). En dat er dan een paar op dit forum zitten die bij elk commentaar dat ik geef me graag afzeiken dat moeten hun weten. Ik heb echter mijn post hierover toen weggehaald omdat ik het het niet waard vond. Ze geven me maar een pm. Dit is dan ook het laatste wat ik hierover zeg en ik wil dan ook graag commentaar hebben en dan ook waar ik wat aan heb. Want ik vind het gedrag van enkelen hier nu behoorlijk kinderachtig. Maar zoals ik al zei dit zijn de laatste woorden die ik erover vuil maak. Commentaar geef maar een pm maar ik wil nu commentaar op ons nummer graag. Bvd... :)

Je post over ''leeftijd'' was kinderachtig. Wie de bal kaatst..

VHsologitarist
27 april 2005, 19:36
hey meisjes geen ruzie maken ;) haha

hey azrael.. moet wel zeggen dat ik ze een klein beetje gelijk geef wa betreft je in jou ogen muzikaal onderbouwde negatieve posts en zelf ni eens kunne spele, verstand van muziek kun je breed pakken. En er waren post van je die ni muziek onderbouwd waren, zoals opmerkingen: verschrikkelijk etc., als ik je een tip mag geven: voortaan muzikaal onderbouwde kritiek geven, geen afkrakerij. En trek je zowieso nooit iets aan van een reply ga er dan ook ni mee in discussie, zo verziek je je eigen topic, das jammer je leert er niets van en houdt er alleen vijanden aan over.

Muzikaal onderbouwde kritiek geven mensen je op dit topic zoals ik ook, reageer dan ook enthousiast (je kan er van leren), inplaats van: "je mag kritiek hebben op mn techniek maar mn sound ni want dat is ni met een cube 30 opgenomen", zoals ik al zei hoef ik je achtergrond ni te weten dat je dit ni met de cube 30 in hebt gespeeld, wat je misschien wel had moeten doen.
Ook van je sound kun je wat leren. Absorbeer elk kritisch punt, ookal was de gegeven informatie al bekend bij je. Hoor wat je ni wilt horen absorbeer wat je wilt weten.. Zo een beter tip kan ik je ni geven.

Ohja.... ;) Hey ShaQ ik weet dat GertJan een goeie gitarist is... Maar steek je nu ni teveel veren in zn kontje ;) positief bedoeld hoor ;)
En inderdaad leeftijd speelt geen rol, met de instelling die Azrael momenteel heeft zal hij nooit in de buurt van GertJAn komen.

Hahahah ... ik voel me nu net docter Phil ...
;)

greetz
ferreke 8-)

Das Schaap
27 april 2005, 20:30
dus 8 - 0 8-)
Tering niet weer dat score bijhouden gedoe. :-D
Ik zie er ook wel wat in ja, Azrael dacht toch binnen een jaartje conservatorium te kunnen gaan doen ? :-? Klinkt misschien wel lullig maar had meer verwacht ook ja. Wel leuk thematje. ;)

ShaQ
27 april 2005, 20:48
Ohja.... ;) Hey ShaQ ik weet dat GertJan een goeie gitarist is... Maar steek je nu ni teveel veren in zn kontje ;) positief bedoeld hoor ;)
En inderdaad leeftijd speelt geen rol, met de instelling die Azrael momenteel heeft zal hij nooit in de buurt van GertJAn komen.

Hahahah ... ik voel me nu net docter Phil ...
;)

greetz
ferreke 8-)

Nee, misschien vind jij dat maar ik niet. Die kerel en sommige andere op dit forum zijn de reden dat ik extra doorzet en inspiratie krijg. In pitch benden en met een bepaalde '' soul '' spelen is moeilijker dan men denkt. Techniek is easy.. ( naja presto van boudewijn niet :P) maar soul ergens in stoppen met mooie melodie en een zuivere bend met mooie vibrato is het moeilijkst imho.. als een gitarist dat beheerst is hij voor mij een goede gitarist.

Dokter Phil moet dood.

ShaQ
27 april 2005, 20:50
dus 8 - 0 8-)
Tering niet weer dat score bijhouden gedoe. :-D
Ik zie er ook wel wat in ja, Azrael dacht toch binnen een jaartje conservatorium te kunnen gaan doen ? :-? Klinkt misschien wel lullig maar had meer verwacht ook ja. Wel leuk thematje. ;)

wahahaha nu je het zegt.. tering was dat alweer vergeten man :D

VHsologitarist
28 april 2005, 00:34
Nee, misschien vind jij dat maar ik niet. Die kerel en sommige andere op dit forum zijn de reden dat ik extra doorzet en inspiratie krijg. In pitch benden en met een bepaalde '' soul '' spelen is moeilijker dan men denkt. Techniek is easy.. ( naja presto van boudewijn niet :P) maar soul ergens in stoppen met mooie melodie en een zuivere bend met mooie vibrato is het moeilijkst imho.. als een gitarist dat beheerst is hij voor mij een goede gitarist.

Dokter Phil moet dood.


Zo heeft ieder zijn eigen opvatting wat betreft een goede gitarist maakt. Ik vind GertJan ook zeer goed en weet van mezelf dat ik zijn niveau haal als ik wat jaartjes blijf oefenen (zo blijft mijn topper op dit foum op elektrisch gebied boudewijn en robbert v/de hanenberg en natuurlijk PacoCasanova). En natuurlijk geld voor mij dezelfde reden als voor jou ben ik op het forum om te leren, techniek is moeilijker als theorie om aan te leren maar om de feel te hebben nog moeilijker. Hoop dat ik van deze mensen kan leren, ... ben zelf ook nog een beginner dus heb nog veel te leren haha ;) wie niet zou ik zegge ;)

dokter Phil mag van mij wel blijven leven hoor... Arme kale man haha

ShaQ
28 april 2005, 00:50
Yes natuurlijk zijn er betere op dit forum. Boudewijn vind ik de beste die kerel heeft het gewoon ALLEMAAL. Perfecte techniek, vibrato, bending, timing. Hij is ook een grote inspiratie. Maar als ik zeg dat ik GJ goed vindt wil het niet meteen zeggen dat ik hem de beste vind van het forum. Iedere gitarist heeft zijn eigen unieke manier van spelen zijn eigen '' tone '' die die zet. GJ heeft een herkenbare tone. Als je iets van hem hoort op dit forum weet je meteen dat hij het is. Dit komt door zn manier van benden, vibrato, aanslag, sound, frasering etc. Niveau kan je misschien ooit benaderen maar zijn 'tone' niet.


He Azrael zeg jij ook eens wat kan ik je weer ff lekker afzeiken 8-)

sambora
29 april 2005, 01:00
Azrael dacht toch binnen een jaartje conservatorium te kunnen gaan doen ? :-? Klinkt misschien wel lullig maar had meer verwacht ook ja. Wel leuk thematje. ;)

Conservatorium? Hmm... Ik vind dit persoonlijk aardig klinken, maar het 'rammelt' nog aan alle kanten. Iets dat je niet eenvoudig af kan schuiven door te zeggen dat het aan de slechte gear ligt. Een groot gedeelte van gitaarspel zit ook in de vingers. Toen ik net gitaar speelde dacht ik ook dat het aan mijn instrument & versterker lag, tot m'n leraar eens op mijn gitaar speelde...
Maar ik zou je adviseren om hier nog eens kritisch naar te luisteren. En dan niet op je geluid letten, maar op alles wat in de posts boven mij al genoemd is.
Veel succes d'r mee & laat je dit niet ontmoedigen om nog meer te posten.

belfrink
16 mei 2005, 18:24
Ik vind het deuntje best aardig. :D

taylor
17 mei 2005, 10:44
om nou te zeggen en pruters dat gaat me weer te ver als je een jaartje of 3 speelt dan zou ik zeggen aardig, langer dan dat dan heb je niet zo veel talent ervoor nee,consevatorium binnen jaar daar zou ik maar niet aan beginnen :)

je moet ook wel kijken naar hoe lang iemand speelt! bedoel iedereen is beginner geweest!

Azrael
17 mei 2005, 11:03
Conservatorium binnen een jaar ga ik dus zeker wel aan beginnen. Maar dat horen jullie over een jaar wel he? :wink:

Gert-Jan
17 mei 2005, 11:09
Conservatorium binnen een jaar ga ik dus zeker wel aan beginnen. Maar dat horen jullie over een jaar wel he? :wink:


Het toelatingsexamen misschien, maar dan houdt het echt op. Tenzij het conservatorium geen eisen meer stelt :-D

taylor
17 mei 2005, 11:19
ja, dat moet je zelf weten denk alleen wel dat je dan jaar erg hard moet werken wil je toegelaten worden maar goed....

heb zelf oa les gehad, die ook leerlingen klaar stoomde om toegelaten te worden die lui waren toen al behoorlijk goed.
meesten kende al heel wat jazz standaards enzo dat zie ik jou nou niet echt doen maar nogmaals je moet het allemaal zelf weten natuurlijk.

maar hoe lang speel je nou eigenlijk al?

Azrael
17 mei 2005, 11:23
Nu 2,5 jaar met half jaartje pauze toen ik het niet meer leuk vond.

taylor
17 mei 2005, 11:30
voor 2,5 jaar vind ik dus wel aardig gedaan,denk dat het vrij normaal is dat je op dit niveau zit.

meestal na 1 jaar of 5 serieus spel komt het betere niveau als je ook genoeg talent hebt ect ect

Azrael
17 mei 2005, 11:36
Sure. Maar vergeet niet dat je enkelt dit mp3tje hebt gehoord he?
Hoe dan ook. Ik ga een jaar hard oefenen en jullie horen over een jaar nog wel ;)

taylor
18 mei 2005, 10:47
ja okay maar 1 zo'n mp3 zegt vaak genoeg hoor, daar hoef echt niet je al je licks voor te horen.

suxxes ermee :)

bluegate
18 mei 2005, 13:14
Backing is heel lekker!

Thema ook, maar inderdaad jammer van de dissonant.

Ik vind het geluid niet storend, kan ik wel doorheen luisteren.
Goede opnames maken en mixen is behoorlijk lastig.

Zelf gebruik ik een simpele Edirol UA-1X voor de opnames.
Samen met een Behringer Mic-pre om de levels te regelen.
Kost niet onwijs veel geld maar verbeterd het resultaat behoorlijk.