PDA

View Full Version : Nieuwe hals Ibanez RG320FMAM



almarvk
26 april 2005, 09:17
Na de zomer heb ik een Ibanez RG320 FMAM gekocht bij Feedback in Utrecht. Mooie goedkoop en ik kocht 'm eigenlijk speciaal voor de lekkere hals (Wizard II). Tijdje lekker opgespeeld totdat m'n broertje terug kwam van een optreden met een kapotte hals. De hals was gescheurt bij de kop op het punt van de schroeven van de locks. Balen dus! Niemand wist er wat van en omdat het binnen een gezin is gebeurt kon ik hem niet aansprakelijk stellen net zo min als de school waar het gebeurt moest zijn.

Najah, ik dus naar Feedback terug en die stonden er ook behoorlijk van te kijken. Ze hebben de gitaar opgestuurd naar Serlui in Rotterdam en na uiteindelijk ruim 3 (!!!!) maanden kreeg ik 'm terug met een volledig nieuwe hals voor maar 80 euri! Goedkoop dus, ik blij, ik spelen, nog meer spelen, maar toch mistte er wat bij mij. Omdat ik de gitaar lang heb gemist weet ik niet meer precies hoe het was en hoe het speelde. Ik heb het idee dat het een andere soort hals is. De kop staat naar mijn idee niet zo ver achter als dat ie moest staan en de hals is ook dikker. Terwijl ik juist expres zo'n lichte en dunnen hals heb aangeschaft!

Wat ik ervan weet is dat deze hals op een RG320, 550 & 370.
Heeft iemand zo'n gitaar en weet hij/zij hoe de hals staat en hoe dik die moet zijn?