PDA

View Full Version : Waar gaat dit heen?



Ibanez2001
9 oktober 2001, 12:24
Guys, ik heb dit onderwerp niet alleen gemaakt om over slechte en goede gitaristen te praten, maar meer over prs, mkay?
Heel tof voor je dat je stukken van Vai kunt maar niet teveel huis-tuin-en-keuken onzin, allright?

Rectifier
9 oktober 2001, 12:53
Ben je nu al wat wijzer over PRS dan????

taylor
9 oktober 2001, 15:25
tis en forum dus wat zeur nou,moeten we alleen over merken gaan praten dan??

wat wil je weten over prs??

Rectifier
9 oktober 2001, 17:27
Ja ik snap het eigenlijk ook niet.
Je wilt meningen, en dan doen we dat, is't weer niet goed.....???

taylor
9 oktober 2001, 18:57
ik kan wel effe wat opsommen over prs

duur


wat wil je nog meer weten over prs?

Kitaarhiero
9 oktober 2001, 18:57
Volges mij bedoeltie dat we niet de forums door elkaar moeten gaan houden, spul over gitarsten in het gitaristen forum, bands en stijlen in Bands/artiesten etc. de hokjes geest is ook op deze forums binnen geslopen.

Ic3gl0vE
12 oktober 2001, 20:57
Op 2001-10-09 17:57, schreef taylor:
ik kan wel effe wat opsommen over prs

duur


wat wil je nog meer weten over prs?




daar heb ik nog wat aan toe te voegen:
erg duur
niet-normaal-meer-duur
achtelijk duur (prs dragon 2000 van 30000 piek)

Noctiis
12 oktober 2001, 21:05
PRS zijn best mooi, maar gewoon veel en veel en veels te duur. Als je toch zoveel geld heb, laat dan een custom gitaar maken! Geegt een veel beter gevoel, en de kwaliteit is nou eenmaal beter dan bij een productiegitaar (PRS). Maar dit heb ik volgens mij al 100 keer gezegd ofzo, dus nu zal ik er over ophouden :smile: BC Rich Eagle Supreme rules!! LOL

gangsta
12 oktober 2001, 21:07
Op 2001-10-09 17:57, schreef taylor:
ik kan wel effe wat opsommen over prs

duur


wat wil je nog meer weten over prs?



vre-se-lijk mooi................. en duur

taylor
13 oktober 2001, 00:16
maar ze zijn ook wel erg goed dat valt niks over te zeggen,maar wel te duur

ekkerman
2 november 2001, 10:08
p r s wordt toch ook niet handgemaakt ofzo en als de klant vissen we toch vaak achter het net en kom je er als je er dan eentje hebt gekocht achter dat de idealist die dit merk starte het onlangs onderhands verkocht heeft en dat het dan ineens uit korea komt en de kwaliteit beneden alle peil is geworden maar de prijs het zelfde blijft...
ging zo toch ook met fender en ook met die max gitaren of was dat een merk geboren uit onvrede met het feit dat hij na overname van zijn merk zijn logo niet meer mocht voeren ofzoiets.
best een beetje onsamenhangend verhaal dit en ik heb echt de klok horen luiden maar die ver*%@#**te klepel waar zit die????

taylor
2 november 2001, 12:41
sommige prs zijn echt custom gitaren dat zijn dan wel die peper dure,de rest is eigenlijk ook wel custom net als bv musicman en valley arts gitaren allemaal custom spul is maar in grotere getallen gemaakt.(dus wel handbouw)

Ibanez
2 november 2001, 20:33
Op 2001-10-09 17:57, schreef taylor:
ik kan wel effe wat opsommen over prs

duur


wat wil je nog meer weten over prs?



haha......humor :grin:

gangsta
3 november 2001, 18:50
Op 2001-11-02 11:41, schreef taylor:
sommige prs zijn echt custom gitaren dat zijn dan wel die peper dure,de rest is eigenlijk ook wel custom net als bv musicman en valley arts gitaren allemaal custom spul is maar in grotere getallen gemaakt.(dus wel handbouw)

bestaat valley arts nog?

taylor
3 november 2001, 22:41
nee niet meer(dat ik weet) later is dit samen gegaan met samick(maar wel onder de naam valleyarts verkocht en samick bleef samick)) ik heb net en paar weken terug eentje overgekocht van iemand jesus wat zijn die dingen goed zeg.

gangsta
3 november 2001, 23:16
ik d8 dat valley arts iets te maken had met MXG of lul ik nu maar wat......

gangsta
3 november 2001, 23:23
ja ik heb nog ff gekeken en op website van feedback staat dat mxg gebouwd worden door de makers van het vroegere amerikaanse topmerk valle arts.


ps. wat heb je voor die gitaar van je betaald?