PDA

View Full Version : Gitaarbarbaar



Mauser
25 april 2005, 19:08
http://img184.echo.cx/img184/4021/s20200012wv.jpg

Dit doet een vriend van mij met zijn gitaar :-?

Hij ziet een bandje spelen, waarvan de gitarist een Strat heeft, waarvan er een paar stukken waren afgebroken/ingeslagen... Dus moet hij in zijn eigen gitaar gaan zagen :???:

Ik zelf vindt dit triest wannabe gedrag, en vooral zonde van de gitaar (ondanks dat het een Squier is)

Nu vraag ik mij af...

Wat is jullie mening?? :-D En hebben jullie misschien zelf zulke gitaren?

Anders Destium
25 april 2005, 19:22
Ach, met een Squier kun je er toch niet op achteruit gaan dus waarom niet :wink:

Ik heb weleens geklust aan gitaren maar dat was om ze mooier te maken en niet lelijker.

Mufftin
25 april 2005, 19:32
ik vind dit wel vet :D alleen met die kettings is niet zo mooi

Soulflyhigh
25 april 2005, 19:33
Dat kan ook alleen maar een punker zijn he? Of je moet E v Halen als naam hebben :-D

Mitch
25 april 2005, 19:35
Die afgezaagde onderste hoorn, waarvan de plakjes hout met ringetjes vastzitten vind ik wel komisch, beetje een SM-strat :D

Al die stickers is natuurlijk erg leuk als je punk rock wil maken.
Heel stoer, afwijkend en origineel


http://instagiber.net/smiliesdotcom/ups/DeNiro/eminem2.gif

Diedo
25 april 2005, 19:48
ik vind het een origineel idee met die rechter hoorn, alleen zou ik het zelf nooit doen.

Ritch
25 april 2005, 19:48
Ik vind het... uh..... eerlijk gezegd.... niet :o zo een... succes

Riffcrusher
25 april 2005, 19:52
Wel, Stevelukather,

Ik ging net hetzelfde zeggen...

Looks zijn maar looks. Mauser, hopelijk kan die vriend van jou toch een potje gitaar spelen !

Greetz !

http://www.edgecrusher.be

Riffcrusher
25 april 2005, 19:53
Oei... Triple repost ! Sorry !!!!

bert k
25 april 2005, 19:57
Ghehehe, the mod that deletes faster than his shadow... :-D

Maar die gitaar vind ik nix. Het idee is wel leuk, maar gewoon heel lelijk uitgevoerd.

Mauser
25 april 2005, 20:10
Wel, Stevelukather,

Ik ging net hetzelfde zeggen...

Looks zijn maar looks. Mauser, hopelijk kan die vriend van jou toch een potje gitaar spelen !

Greetz !

http://www.edgecrusher.be

Nou, eigenlijk... :D
Hij is drummer en speelt pas sinds kort een beetje gitaar... Die gitaar is ook amper 2 maanden oud :-?

Ritch
25 april 2005, 20:14
Wel, Stevelukather,

Ik ging net hetzelfde zeggen...

Looks zijn maar looks. Mauser, hopelijk kan die vriend van jou toch een potje gitaar spelen !

Greetz !

http://www.edgecrusher.be

Nou, eigenlijk... :D
Hij is drummer en speelt pas sinds kort een beetje gitaar... Die gitaar is ook amper 2 maanden oud :-?

Hahahahaha, wat een idioot!! Vergalt ie zijn drums ook zo?!! :lol:

JesseBeau
25 april 2005, 20:19
Die gitaar is ook amper 2 maanden oud :-?

Zonde :dontgeti:

orklord
25 april 2005, 20:36
Zonde van die gitaar. :o

Maja is zijn gitaar he, als hij dat mooi vind. :P

Kasper
25 april 2005, 20:40
HHAHAHAHAH

Ik ben echt beginnen lachen toen ik die foto zag.
Ik vind het ronduit belachelijk.

Die lossen stukken die vasthangen met een ketting -> :lol:

Nuja, origineel ... misschien wel.

orklord
25 april 2005, 20:42
Zonde van die gitaar. :o

Maja is zijn gitaar he, als hij dat mooi vind. :P

hoofd
25 april 2005, 20:42
Die hoorn met haakjes vind ik wel erg gaaf eigenlijk, heeft ie geinig gedaan! :lol:
Die andere happen vind ik een beetje doelloos...hij had ze of opvallender moeten maken, of gewoon niet moeten doen....

AART
25 april 2005, 20:55
wel het bewijs dat een squier van echt hout is :D

Ic3gl0vE
25 april 2005, 22:08
die ketting is vet, de rest niet zo. Nou is het natuurlijk wel punk om heel veel stickers op je gitaar te plakken, maar ik vind dat niet mooi. Een hoorntje in stukken zagen en met een ketting vastmaken vind ik wel heel stoer, al mag het met mijn elcheapo stratje niet gebeuren!

Negative K3 fan
25 april 2005, 22:33
ik vind dat het moet kunnen, het blijft een squier.

RS-Rik
25 april 2005, 22:52
Tis toch maar een squier en de ketting is leuk gedaan...

de rest niet.

bazzieman
26 april 2005, 07:53
zaag dan meteen je gitaar in 2en.........

Dreamer_Ur
26 april 2005, 10:09
ik vind de kettinkjes op de ibanez van Obsidian C. toch iets gaver :P
http://www.keepofkalessin.no/img/oclive.jpg

die squier vind ik er niet uitzien, maarja who are we to judge, als hij het leuk vindt

Harry
26 april 2005, 11:48
die obsidian kettinkjes vind ik nogal gay eigenlijk.

Negative K3 fan
26 april 2005, 11:51
ik vind het ontzettend gay

Droffie
26 april 2005, 12:45
die leren broek is nog gayer.

Mauser, die maat van mag wel eens nieuwe snaren op z'n (gitaar?) zetten.

amon
26 april 2005, 14:43
ik vind die combinatie met kettinkjes en strakke leren broek het gay-st...

kettinkje van topicstarter is wel origineel, maar heb het wel eens eerder gezien. De rest vind ik wel erg zielig... Laat me raden, hij is 15 jaar, zwarte nagellak, beetje zwarte make-up rond de ogen, draagt nirvana-shirts en skatebroek?

uninc
26 april 2005, 15:46
vergeet de kisten niet 8-)

uninc
26 april 2005, 15:47
vergeet de kisten niet 8-)

uninc
26 april 2005, 15:47
vergeet de kisten niet 8-)

Mauser
26 april 2005, 16:12
die leren broek is nog gayer.

Mauser, die maat van mag wel eens nieuwe snaren op z'n (gitaar?) zetten.

Dat is ook zoiets :-? Hij koopt NOOIT nieuwe snaren, en als er een breekt lost ie dat zo primitiev mogelijk op :-? (bijvoorbeeld met een veiligheidsspeld)

scholier
26 april 2005, 16:18
Tis toch maar een squier

ik vind dat het moet kunnen, het blijft een squier.
Have some fucking respect voor squier :x :-D (goh wat voor gitaar zou ik nou hebben :razz: :roll: )

Snuiter
26 april 2005, 16:19
Dat is ook zoiets Hij koopt NOOIT nieuwe snaren, en als er een breekt lost ie dat zo primitiev mogelijk op (bijvoorbeeld met een veiligheidsspeld)

Leg me dat eens uit, beste Mauser.

Richwoodje
26 april 2005, 16:36
Dat is ook zoiets Hij koopt NOOIT nieuwe snaren, en als er een breekt lost ie dat zo primitiev mogelijk op (bijvoorbeeld met een veiligheidsspeld)

Leg me dat eens uit, beste Mauser.

tja, uit Assendelft he, rare mensen daar :-D

(meestal wel heel aardig, maar toch :razz: )

bert k
26 april 2005, 16:38
Wat een onzin, je legt er toch gewoon een knoopje in... Veiligheidsspeld, pfffff... :-D

Droffie
26 april 2005, 16:38
Dat is ook zoiets Hij koopt NOOIT nieuwe snaren, en als er een breekt lost ie dat zo primitiev mogelijk op (bijvoorbeeld met een veiligheidsspeld)

Leg me dat eens uit, beste Mauser.

LOL...ben ook wel benieuwd. Als dat werkt neem ik geen reserve snaren mee te nemen naar een gig maar veiligheidsspelden. :D

Wouzje
26 april 2005, 16:49
ik vind het zonde, hij heeft die gitaar pas, oke als je een nieuwe gitaar hebt en die oude dan shit vind, geef hem dan een make over ofzo..

Mufftin
26 april 2005, 19:45
tja, uit Assendelft he, rare mensen daar :-D

(meestal wel heel aardig, maar toch :razz: )[/quote]

Volgens mij klopt dat wel dat mensen uit Assendelft raar zijn, maar ze zijn wel cool :-D, een kameraad van me woont er ook en die schiet met een aardappel kanon op zijn buren :-?, this wel leuk maar vaaaaaaaaaaag

Globetrotter
26 april 2005, 20:14
Yek, stickers tot daar aan toe, maar die stukken eruit zagen en ze dan terug hangen met oogvijzen? Nee, niet mijn ding!

Cheers,

Bart

ToTaL FaKe
26 april 2005, 20:16
HWHAHAA wat een loser..!!


zeker een alto......?

Stickers OK, maar zulke stukken uit je gitaar hakken?? :roll:

Mauser
26 april 2005, 20:20
Dat met die veiligheidsspeld... Er was een lage E snaar gebroken ergens boven de eerste fret (op een andere gitaar, namelijk die van de gitarist van zijn bandje) en toen hebben ze hem gewoon omgedraaid en op een of andere manier aan de brug vastgemaakt met een veiligheidsspeld :s

Hoe precies blijft voor mij ook een raadsel :???:

ChrisMW
26 april 2005, 21:45
Hoi Mauser

Alhoewel veel mensen 'n wat andere mening hebben en het misschien wat barbaars is vind ik het behoorlijk getuigen van ROCK 'N ROLL, vooral de snaar-reparatie!

:D

Probeer bijvoordeeld op HarmonyCentral de reviews van Rip Glitter te vinden, ik kwam niet meer bij... ( 5150 versterker en RhandyRoads gitaar als ik het goed heb ).

Rizzle
26 april 2005, 21:55
Dit doet een vriend van mij met zijn gitaar :-?

Hij ziet een bandje spelen, waarvan de gitarist een Strat heeft, waarvan er een paar stukken waren afgebroken/ingeslagen... Dus moet hij in zijn eigen gitaar gaan zagen :???:

Ik zelf vindt dit triest wannabe gedrag, en vooral zonde van de gitaar (ondanks dat het een Squier is)

Nu vraag ik mij af...

Wat is jullie mening?? :-D En hebben jullie misschien zelf zulke gitaren?

Ik vind het maar zielig al die stickers....maar als je punk speelt is het blijkbaar cool, gelukkig moet ik daar niks van hebben. Dat met die rechterhoorn is dan wel weer origineel, ben het nog niet eerder tegen gekomen. Ook wil ik er nog even bij zeggen dat ik het vernielen van instrumenten+apparatuur (a la Nirvana and such...) echt het dieptepunt vind, als je geen aandacht kunt trekken met je muziek doe je het maar door je spullen te vernielen....triest hoor.

8-)