PDA

View Full Version : Extra groote koffer??



Lacrymosa
11 augustus 2002, 13:34
Ik heb een ESP/LTD M gitaar, maar die dingen hebben zon verrekte lange headstock dat ze in geeneen koffer passen, zelfs niet in een bass koffer omdat de headstok nog al een vage vorm heeft (een soort van punt achtis iets, maar dan reverse) hij is zelfs groter dan een Jackson of een Ibanez, dus in deze koffers past ie ook niet.

Nou hoor ik van de verkoper bij de Rock Palace dat er een koffer speciaal voor dit soort gitaren aan gaat komen.

Weet iemand welk merk? en wat et ongeveer gaat kosten?

CheerS!!

Bluppie
11 augustus 2002, 17:55
moet je bij rockpalace vragen dan heej

Fret
11 augustus 2002, 20:17
Zou een goede zet van SKB zijn om zo'n koffer te introduceren. Ik kan er zelf ook wel eentje gebruiken voor mijn Kramer.

Phyrexian
11 augustus 2002, 20:39
Hey,

ik heb recent nog een koffer voor mij bas gekocht van het merk SKB, kzou toch eens zoeken naar zo'n kist want het vak voor de headstock is vierkant, dus die van jou zou er in moeten kunnen...

prijs: ik telde 125€ neer...

Lacrymosa
11 augustus 2002, 21:27
Heb ik geprobeerd, maar omdat een bas een veel langere hals heeft komt de kop nog in het halsgedeelte van de koffer

CheerS!!

Anders Destium
11 augustus 2002, 22:12
Speelt het wel lekker als je (kennelijk) zo'n lange hals hebt, of is het echt puur de headstock, past hij wel in gitaartassen of is dat ook zo'n probleem?
Hadden ze bij RockPalace trouwens nog mooie Ibanez RG's hangen? Dus vanaf de 5-serie, ik was er laatst toen zou er snel een lading aankomen... maar ik kon (natuurlijk) er niet op wachten...

Lacrymosa
11 augustus 2002, 22:19
Het is echt alleen de kop die zo groot is.
En hij past ook maar net in gitaartassen en dan steekt nog et puntje een beetje uit.

En ik let nooit zo op ibanez, is mijn merk nie echt, dus ik zou niet weten of er nog wat leuks hing

CheerS!!

Anders Destium
11 augustus 2002, 23:27
Oh, da's eigenlijk nogal kut :sad:
Ik zou het zelf even afwachtem...
Als je vaker bij Rock Palace komt zul je zien dat ze van Wasburn en Ibanez (heel) veel hebben hangen, en van andere merken erg weinig, ik ga er denk ik van de week maar eens langs om het een en ander te testen (Bijv het nieuwe blauwe Steve Vai model waarvan ik het enorm flauw vind dat ze er geen parelmoer slagplaat hebben gegooid :sad: )

Lacrymosa
12 augustus 2002, 09:13
Ik kom zon beetje iedere week in de Rock Palace, maar ik vin ibanez nie zon boeiend merk, vandaar dak er niet op let, en die nieuwe JEM is idd bloedmooi (ze hebben nou ook een witte, alleen jammer van dat handvat)
Ik vin de RP eigenlijk nie zon super zaak, juist omdat ze veel Washburn en Ibanez erkopen, maar die nieuwe BC Rich collectie is wel even de moeite waard om te bewonderen.

En er hangen nu een paar mooie Epiphone Hollowbodies.

CheerS!!

Ic3gl0vE
12 augustus 2002, 09:47
ESP maakt zelf toch ook koffers? of niet...

anders moet je er misschien zelf een maken