PDA

View Full Version : Power Conditioner(topic 3001)-Sorry



Angel
24 april 2005, 15:08
Welke van de aangename toestellen kan zowel de spanning opkrikken als de piekspanningen verwijderen? Maar vooral de spanning tot een normaal niveau behouden, dus ook als een bepaalde generator teweinig levert.

En ten tweede: heeft een aanvaardbare prijs!

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is :oops:

alex1959
24 april 2005, 17:29
Hoi, Ik heb er een van work.

Volgens mij komt deze unit uit Spanje, heeft powerconditionering met 2 digitale uitlezingen voor voltage en amphere.
Er zit ook een rack verlichting op met een dimmer.

volgens mij kost deze tussen de 150 en de 200 Euro.

Ik heb de mijne gekocht bij de Muziekwinkel in Valkenswaard.

succes Alex

LordRiffenstein
24 april 2005, 17:45
Als ik je topic on Versterkers mees, ja dan heb je een voltage regularot nodig. Ik heb zelf een Furman, werkt goed maar niet goedkoop. Kokeleko heeft er eentje gekocht bij Thomann, ander merk dus en een stuk goedkoper. Check ff in Rack Gear, er is een topic over waar in staat welke Ko precies heeft.

Stratplus
24 april 2005, 19:03
Hij heeft een dinopower. Ik heb er inmiddels ook 1 gekocht. Hij voldoet tot nu toe goed.......ong. 330 euro incl verzendkosten.

Michel

skabouter
25 april 2005, 00:39
maar krikt ie ook op, en kapt ie af ?

kan iemand uitleggen hoe het kan dat zo`n ding opkrikt ? laad ie tijdens normale spanning op ofzo, en dat hij die stroom weer afgeeft in stroom-dalen ?

kokeleko
25 april 2005, 09:10
Hij heeft een dinopower. Ik heb er inmiddels ook 1 gekocht. Hij voldoet tot nu toe goed.......ong. 330 euro incl verzendkosten.

Michel

heej leuk dat je ook eentje hebt, ik ben er zeer tevreden over, enne redelijk cheapo :D

Angel
26 april 2005, 17:49
Hij heeft een dinopower. Ik heb er inmiddels ook 1 gekocht. Hij voldoet tot nu toe goed.......ong. 330 euro incl verzendkosten.

Michel

heej leuk dat je ook eentje hebt, ik ben er zeer tevreden over, enne redelijk cheapo :D

Heb hem deze morgen besteld, hoop dat hij snel hier zal zijn.

Stratplus
26 april 2005, 18:51
Ik had hem dinsdag's besteld en vrijdag's had ik hem in huis.

vester86
26 april 2005, 23:05
als je het principe van een transformator kent, dan kun je zelf ook invullen hoe een echte powerconditioner werkt

skabouter
27 april 2005, 10:37
tja, dat ken ik niet . iemand uitleg ? kben wel benieuwd........

Angel
27 april 2005, 21:27
Ik had hem dinsdag's besteld en vrijdag's had ik hem in huis.

heb net bericht gekregen dat hij niet meer voorradig is en dus zal ik moeten wachten

kokeleko
28 april 2005, 16:21
dan moet je ff wachten dus, worden ze wel gemaakt dan nog??