PDA

View Full Version : Improvisatie stukje



ShaQ
24 april 2005, 15:06
Yo die ik een tijdje geleden had opgenomen ( bedoeld voor een jam samen met een kerel van 17 die post ik later nog )

Dit zijn de eerste takes vol met fouten etc. maar mijn meester heeft me geleerd '' failure is the first step to succes ''

Dusse brandt me maar af :D
http://members.lycos.nl/mrpressure/black.mp3


Adios,

ShaQ

ShaQ
24 april 2005, 15:12
kankerding je kan niet meer editten

er moet staan '' yo dit is een jam die ik.. ''

ohja als hij niet werkt moet je ff 'save as '' doen en dan wel met IE met firefox wil het soms niet werken

Lacrimosa
24 april 2005, 15:17
wow vette licks man!!
mooi gedaan! 8-)

ShaQ
24 april 2005, 21:11
He thanks


maar ff nu ik er naar terug luister klinken sommige stukken vet vals ofzo :-? ah wel I had fun playin' 8-)

Roy K.
25 april 2005, 00:40
Eh...vol met fouten valt wel mee hoor, kLinkt lekker man! :cool:

Backing heeft een lekker sfeertje, ik hoor op mijn boxjes de slaggitaar niet erg duidelijk, maar wel toffe backing, zelf gemaakt?

Jammer dat het zo kort is trouwens...

krizz
25 april 2005, 10:15
Mmmm...dit is waarschijnlijk de 15de keer dat ik probeer te reageren...kutforum :evil:

Vet dit ShaQ! Vooral het einde is erg cool :)

Je hoort er gewoon van af dat je controle hebt over de dingen die je speelt...

ShaQ
25 april 2005, 10:34
He thanks man.. alleen kan ik er zelf echt niet meer naar luisteren klinkt te vaak out of key :sssh: :D (voortaan maar iets minder experimenteren)

Backing is niet zelf gemaakt Roy K. :) Er komt binnenkort wel iets langers aan ik heb het weer rustig met school dus ik ga weer veeeeel opnemen.

He krizz dat wat je zegt over controle dat is een groot compliment man.. geeft me weer een beetje moed. Ik zit nu namelijk in zon dip weetje dat het lijkt alsof niks meer lukt ofzo maarja dat heeft iedereen wel es denk ik. :)

amon
25 april 2005, 10:47
kan hem ook niet 'rechtermuisknop-opslaan'.... :-?

Negative K3 fan
25 april 2005, 13:15
ik ook niet

Gert-Jan
26 april 2005, 07:50
Hey Shaqo, ik kan hem niet binnenlepelen..............