PDA

View Full Version : wie kent deze ibanez?



maarten
11 augustus 2002, 00:09
ik heb een ibanez rg gekocht maar ik heb t idee dat t een bijzondere is en ik wil dr wat meer over weten. De verkoper (WMS in brunssum) zei dat t een "spot item" was. Een gitaar waar er bijv. een gros van gemaakt worden. volgens het kaartje dat eraan hing is het een RG770MDB(dachtik) nogwat, maar hij lijkt niet op een 770 die ik op inet heb gezien. beschrijving:
RG body, kleur lijkt zwart maar als je goed kijkt schijnt t zwart licht door en zie je maple top(misschien is t mega donkerblauw, Kweenie ik krijg de gitaar dinsdag pas), lo pro edge brug chroomkleur, hum-sing-hum elementen, nek is van blank hout, fingerboard is ander hout (donker) niet gelakt, jumbofrets, bindings op hals en headstock, chromen tuners, de naam ibanez is in zilverkleur, headstock is ook mapletop. (met maple top bedoel ik die koele tijgerstrepen in t hout als je m in t licht beweegt..), geschroefde hals, de puntjes op het fretboard zitten niet zoals bij normale rg's in t midden, maar zoals bij de prestige modellen bovenaan. Een volume en één tone regelaar.. ook chroom, en voor de rest weet ik geen bijzonderheden meer op te noemen ik krijg de gitaar dinsdag pas dus ik weet t niet meer allemaal. T komt erop neer dat ik deze gitaar dus nergens op inet kan vinden maybe weet iemand hier wat over "spot items" of hoe die gast dat ook noemde. Alvast bedankt.. Ohja ik heb 950 euro ervoor betaald. (heeft die vent vast en zeker wat vanaf gedaan want hij wist dat mn budget 1000 euro was... had ie de vorige keer ook gedaan :wink:

maarten

maarten
11 augustus 2002, 00:10
ohja...zessnarig

vergeten

FragDaddy
11 augustus 2002, 00:40
geen idee wat voor gitaar dat is (heb geen verstand van ibanez)

maar gefeliciteerd met je nieuwe scheurmonster :smile:

JV
11 augustus 2002, 00:49
http://www.jemsite.insomnia-vhosting.com/phpbb/viewforum.php?f=9

vraag het hier ook eens, daar zitten mensen met meer verstand van alle ibanezsen enzo volgens mij.

A-ToXiC
11 augustus 2002, 11:18
http://www.ibanez.co.jp/japan/el_guitar/rg_rx/rg770fm.html misschien?
(is wel gedeeltelijk in het japans)

maarten
11 augustus 2002, 21:07
hij lijkt idd heel erg veel op die donkere gitaar op die japanse site. Maar toch niet helemaal. Waarschijnlijk is het hem wel. Thnx iig! nu heb ik tenminste iets om verder naar te zoeken erover.

maarten
11 augustus 2002, 21:09
als ik die nieuwe in mn handen heb kan ik em es goed vergelijken met t plaatje, want volgens mij was de mijne donkerder en was het chroom niet glimmend en zaten er andere elementen op..