PDA

View Full Version : Audioslave



Wouzje
24 april 2005, 13:21
Ik vind deze band helemaal te gek!!!!

en ik ga dan ook naar hun concert op 15 juni in heiniken music halls!

BassAgent
24 april 2005, 17:51
Nou en.

StefMan
24 april 2005, 18:02
Bleh..Rage Against The Machine en Soundgarden waren beter...

Embryoyo
24 april 2005, 18:46
Nou en.Inderdaad... :roll:

AutoStatic
24 april 2005, 23:37
Goed hè dat ie heen gaat! Op naar de Heineken Music Halls! Hopelijk verdwaal je niet! Het zijn echt 25 hallen met alleen maar goeie bands! Audioslave dus en Linking Park, en Stained, en Alien Ant Farm, en Papa Roach, en 3 Doors Down, echt allemaal überflexe bands!!!

Iron Maiden
25 april 2005, 12:46
Ik ga ook heen op fields of rock. Maar echt gaaf vind ik ze eigenlijk niet :???:

Wouzje
26 april 2005, 16:06
smaken verschillen, inderdaad zijn ratm en soundgarden ook goed maja die zijn er niet meer dus en ik ben al tijden fan van audioslave :wink:

StefMan
26 april 2005, 19:49
Kweenie...ik vind het een soort wanhopige poging om terug te komen in de muziekwereld ofzo...ik kan het mis hebben hoor! Hetzelfde gevoel krijg ik met Velvet Revolver...

Bleh...Zack de la Rocha doet wel interessante dingen op moment vind ik...erg obscuur ergens mee rappen enzo 8-)

BassAgent
26 april 2005, 21:02
smaken verschillen, inderdaad zijn ratm en soundgarden ook goed maja die zijn er niet meer dus en ik ben al tijden fan van audioslave :wink:
Is nog niet direct een reden om er een topic over te openen...

Thedevilinside
26 april 2005, 21:13
Kweenie...ik vind het een soort wanhopige poging om terug te komen in de muziekwereld ofzo...ik kan het mis hebben hoor! Hetzelfde gevoel krijg ik met Velvet Revolver...

Bleh...Zack de la Rocha doet wel interessante dingen op moment vind ik...erg obscuur ergens mee rappen enzo 8-)

Het is dan wel een heel goede poging, sjesus wat een dom gezeik. Tis gewoon een hele hele goede band en maar weinig mensen die zo gitaar en effecten weten te gebruiken, misschien redelijk simpel maar wel heel erg doeltreffend.

En hun oude bands beter ???? ach dat is maar de vraag, hoop dat dit binnenkort met een nieuw album wordt ontkracht.

Iron Maiden
11 juni 2005, 19:37
smaken verschillen, inderdaad zijn ratm en soundgarden ook goed maja die zijn er niet meer dus en ik ben al tijden fan van audioslave :wink:
Is nog niet direct een reden om er een topic over te openen...

Waarom niet, daar is het bands/artiestenforum toch voor? En als je het niet leuk vind dat iemand een topic maakt, lees hem dan gewoon niet.

Bluesbreaker
11 juni 2005, 20:27
Ik vind de meeste muziek van "mijn tijd" maar niks, maar ik moet zeggen dat Audioslave gewoon mooie liedjes maakt en bovendien erg mooie clips.

Bruce
11 juni 2005, 21:50
Audioslave RULES!

Fluffy
13 juni 2005, 09:40
DiR3Ct Is 00k UbErKooWll !!!@!@##!!!!!