PDA

View Full Version : conklin groovetools 7 snarig ?!



collin hoeve
10 augustus 2002, 16:41
check dit:
http://www.conklinguitars.com/
conklin 7,8 en 9 snarige gitaren en de groovetool 7 string is echt goedkoop! alleen ik weet niet of ze lekker spelen... iemand insight?

Anders Destium
10 augustus 2002, 18:10
Hij ziet er in ieder geval erg mooi uit :smile:
Alleen jammer dat het geen tremolo is (die zijn voor 7-snarige gitaren vaak duur), en ik heb geen idee hoe kersenhout klinkt (je ziet het niet vaak in ieder geval)

Fret
10 augustus 2002, 18:42
Ja ziet er zeker wreed uit! Maar waar staan de prijzen eigenlijk?
Ik ga ff checken of my local dealer eraan kan komen.

FNaRK
10 augustus 2002, 19:39
idd erg vet
en als je de site bekijt zie je dat ze met een tremelo geleverd worden. De prijzen stan trouwens ook op de site vermeld !

JV
10 augustus 2002, 19:44
damn, zo'n headstock wilde ik precies op men zelfbouw gaan maken. dan doek em maar reversed van deze

wel mooi ding, alleen ja, klank en bespeelbaarheid kan je idd niks van zeggen, misschien is een belletje naar die gasten plegen of er een importeur is

Ic3gl0vE
10 augustus 2002, 21:10
coole gitaar.. alleen jammer van die TE lelijke input

Anders Destium
10 augustus 2002, 23:19
Ja, die input viel me in tweede instantie ook op, en de tremolo versie btw ook...
Het lijkt me echt een leuke gitaar als je een 7-snaar wilt voor erbij of om bepaalde dingen mee méé te spelen...

collin hoeve
20 augustus 2002, 20:33
nog heel even reclame maken hoor...
1 september in de baroeg/rotterdam
shred-fest en showcase van sneerlands meest freakende gitaristen
marcel coenen, wim den herder, meer nederlands gitaargeweld en ... Ron Thal!
en mijn band Xenobia gaat ook spelen
wees er!

sorry maar ik moest het even kwijt ;P

Thomasvv
20 augustus 2002, 20:40
Op 2002-08-20 20:33, schreef collin hoeve:
nog heel even reclame maken hoor...
1 september in de baroeg/rotterdam
shred-fest en showcase van sneerlands meest freakende gitaristen
marcel coenen, wim den herder, meer nederlands gitaargeweld en ... Ron Thal!
en mijn band Xenobia gaat ook spelen
wees er!


Hey! Ik heb je dan gezien in Musicon toen je ook met Suncaged en Cursor speelde.. Ben jij de gitarist of de bazzist?

Jullie speelden lekker trouwens!

collin hoeve
21 augustus 2002, 14:16
ik ben de gitarist, en ik hoop dat het in de baroeg net zo leuk wordt =]

Ibanez
28 augustus 2002, 16:56
He collin, vet dat je op het forum ben. Ik heb al de mp3's van xenobia gedownload en ik moet zeggen dat ik ze erg vet vind. Ik heb je optreden bij ckc lite in het ckc jammergenoeg niet gezien. Jij zit toch op de havo voor muziek en dans? Is dat leuk? Watvoor stijlen krijg je les in? Heb jij voordat je naar de havo voor muziek en dans ging eigenlijk les gehad op het ckc? En ik heb nog wat ingewikkelds maar wel leuk: De drummer van de band van mijn broer heeft heel lang les gehad met de drummer van jou band xenobia.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-08-28 16:58 ]</font>

collin hoeve
31 augustus 2002, 08:59
hey ibanez
leuk om te horen dat je mijn muziek cool vind... ohja niet om arro te doen maar ik zit niet op de havo maar gewoon op het conservatorium van rotterdam ;P
alleen zit ik bij schoolmuziek.. das opleiding tot muziekleraar
ik heb inderdaad les gehad op het ckc, van ton huisman, alleen klassiek gitaar.. electrisch heb ik mezelf geleerd.. als je ton eens ziet moet je hem maar de groeten doen ok?
lators

Ibanez
31 augustus 2002, 10:35
Ok, als ik hem tegenkom zal ik de groeten doen. Ik heb zelf drie prive les op akoestisch gevolgd. En nu speel ik een jaar voor mezelf electrisch maar ik ga op les bij het ckc bij kim. Ken je die? Die gast is best wel heel goed.

collin hoeve
31 augustus 2002, 19:01
ja kim ken ik ja ;P
zeg maar tegen hem dat ik nog een kapotte xenobia cd van hem krijg en dat hij nog eens langs moet komen bij een optreden ofzow ;P
ik heb nog bij kim op school gezeten... erasmus college? ring a bell? =]
hij is best goed ja ;P

Ibanez
31 augustus 2002, 19:09
Jij bent toch iets van 18 ofzo? Hoe oud is hij dan als je bij hem op school heb gezeten?