PDA

View Full Version : Guyatone GA1100 Reverb Custom



aartvdwulp
23 april 2005, 22:00
Wie o wie kan mij meer vertellen over mijn onlangs aangeschafte Twin Kloon van Guyatone (Bouwjaren, geschiedenis, ervaringen) Het is een GA1100 Reverb Custom. Lekker loeien met een harmonica d'r aan. Honk Honk!!!

AutoStatic
24 april 2005, 10:28
Het enige wat ik weet is dat het Japans is en dat ze ook gitaren maakten, vaak onder een andere naam.

Agent_Smith
24 april 2005, 22:50
Ja, ik heb er jaren geleden ook 1 gehad. De volgende twee woorden komen meteen weer bij me boven: LOEIHARD en LOEIZWAAR . :P
Ik heb zelfs 1 van de twee speakers opgeblazen!!
Het zijn echt perfecte kopieen van het origineel.
Ik had enkel een bias probleempje (buizen werden te warm zeg maar), maar dat betreft natuurlijk alleen mijn exemplaar.
Ik heb m jaren geleden weggedaan omdat ik een marshall-man ben. :oops:

Agent_Smith
24 april 2005, 22:50
Ja, ik heb er jaren geleden ook 1 gehad. De volgende twee woorden komen meteen weer bij me boven: LOEIHARD en LOEIZWAAR . :P
Ik heb zelfs 1 van de twee speakers opgeblazen!!
Het zijn echt perfecte kopieen van het origineel.
Ik had enkel een bias probleempje (buizen werden te warm zeg maar), maar dat betreft natuurlijk alleen mijn exemplaar.
Ik heb m jaren geleden weggedaan omdat ik een marshall-man ben. :oops:

Mr.Jay
24 april 2005, 23:27
Ja, ik heb er jaren geleden ook 1 gehad. De volgende twee woorden komen meteen weer bij me boven: LOEIHARD en LOEIZWAAR . :P Ik heb zelfs 1 van de twee speakers opgeblazen!!
Het zijn echt perfecte kopieen van het origineel

Perfect ?....ahum.
kwaliteit van de parts is toch echt wel minder dan van de "originelen" van Fender. Ik heb hier nog wat restanten staan van zo'n zelfde Jap-"twin"

JaY

Agent_Smith
25 april 2005, 12:32
Ja, ik heb er jaren geleden ook 1 gehad. De volgende twee woorden komen meteen weer bij me boven: LOEIHARD en LOEIZWAAR . :P Ik heb zelfs 1 van de twee speakers opgeblazen!!
Het zijn echt perfecte kopieen van het origineel

Perfect ?....ahum.
kwaliteit van de parts is toch echt wel minder dan van de "originelen" van Fender. Ik heb hier nog wat restanten staan van zo'n zelfde Jap-"twin"

JaY

Xcuse me. Ik heb helaas (zeker toen niet) geen vestand van de kwaliteit van bepaalde onderdelen. Wat ik slechts meende te zeggen is dat ze exact gekopieerd zijn. En dan doel ik voornamelijk op de looks( ik had een SF). Trouwens het geluid was absoluut gewoon goed te noemen (als je ervan houd natuurlijk).
Samengevat: IK vond het een goede kopie.