PDA

View Full Version : Pedalendag 4 !!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : 1 2 [3]

DREAMMACHINE
30 oktober 2005, 20:36
KWIJL!...ooh wat baal ik dat ik niet kon!....

gvink
30 oktober 2005, 20:41
heheh.. de eerste die er weer achter zit.. :)

De pedalendag was een groot succes, als ik dat mag zeggen.. Dus voor iedereen die er niet was, dikke pech!!

:cool:

robzilla
30 oktober 2005, 20:44
Ja, erg geslaagde dag! Veel gehoord en gezien, tof!

Ik ga ff mn foto's uploaden, heb ze net verkleind..

robzilla
30 oktober 2005, 20:49
http://www.xs4all.nl/~zuiden/photo/pedalendag/

picca's :)

DREAMMACHINE
30 oktober 2005, 20:51
NICE!... :-D

Dirk_Hendrik
30 oktober 2005, 21:17
Ik ben zoooo moe!

Mara wel een hoop lol gehad :D

Roque
30 oktober 2005, 21:19
heheh.. de eerste die er weer achter zit.. :)

De pedalendag was een groot succes, als ik dat mag zeggen.. Dus voor iedereen die er niet was, dikke pech!!

:cool:

Nope, dat was ik :razz:

robzilla
30 oktober 2005, 21:24
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die film! :)

Mijn hoogtepunten waren onder andere de OCD, Blue Boy, Wah probe en de Mutron II. Die Mutron klonk echt zo diep! Ik ben vast wel wat vergeten, er was genoeg moois. Jammer dat ik de Lovetone's niet heb gehoord..

Lucluc
30 oktober 2005, 21:57
Jammer dat ik de Lovetone's niet heb gehoord..

Dat waren wel hoogtepunten hoor! Met name de Ringstinger, de "?" wil ik nog wel eens nader inspecteren.

Grote tegenvallers vond ik de twee Catalinbread pedaaltjes.

De best klinkende pedalen vond ik de Zvex Wah Probe, de zelfbouw fuzzface-met-veel-te-grote-knoppen en de Univox clone van dezelfde persoon. De Ringstinger helemaal te gek en de fuzz/wah/sirene 'formaat voetbalveld' van D_H inspirerend.

Droffie
30 oktober 2005, 21:58
Supergaaf de pedalendag!!

Mijn favo's waren toch echt die Hot Cake, OCD en die overdrive van Remco, wat klonk die goed zeg :o

Ik heb ook wat foto's en zal ik snel posten.

Ik zal mijn ouwe opjagen dat hij snel die film monteert :D

robzilla
30 oktober 2005, 22:01
Supergaaf de pedalendag!!

Mijn favo's waren toch echt die Hot Cake, OCD en die overdrive van Remco, wat klonk die goed zeg :o

Ik heb ook wat foto's en zal ik snel posten.

Ik zal mijn ouwe opjagen dat hij snel die film monteert :D

:)

Speeddemon
30 oktober 2005, 22:23
Supergaaf de pedalendag!!

Mijn favo's waren toch echt die Hot Cake, OCD en die overdrive van Remco, wat klonk die goed zeg :o

Ik was zelf ook aangenaam verrast! :o :)
M'n MiG*Boost die zich aardig staande houdt tussen een OCD en een Hot Cake... :cool:

Hele coole dag, toffe dingen gezien en leuk een hoop gezichten te leren kennen bij de forumnamen.

Petje af voor Mitch en Melody Line. :)

Roque
30 oktober 2005, 22:24
Liepen er nou veel Robberts in de rondte of Ligt het nou aan mij :razz:

Lucky
30 oktober 2005, 22:25
Ik vond inderdaad de Hotcake en OCD schitteren in het OD gebeuren... en
de script Phase90, Ibi flanger, mxr flanger, Rotovibe en Mu-tron erg lekker bij het modulatie gebeuren.

van die bee-in-a-box fuzzen kunnen mijn tere hersentjes niet meer aan merk ik...tenzij ze als boost gebruikt worden.... wordt ik oud...?
ja!...
wordt ik wijzer????
hmmmm....

de Roland Space-echo was een zeer sfeervol moment.


En niet te vergeten het geZwier met de Rivera van onze Zeeuwse Mark!
Ubertonemeister !!!

cosmos
30 oktober 2005, 22:28
Mijn eerste pedalendag, zeker niet de laatste. Erg leuk om de "faces behind the nicknames" te zien, en een hoop inspiratie en GAS opgelopen. Zeker die MiG Boost, OCD, maar ook de Memory Lane waren errug kicken.

Dirk_Hendrik
30 oktober 2005, 22:40
Liepen er nou veel Robberts in de rondte of Ligt het nou aan mij :razz:

......... :roll:

Les Paul
30 oktober 2005, 22:41
@Mitch: Bedankt voor de organisatie! Het was een heel gezellige en leerzame dag. Ook de lokatie vond ik prima.

Mijn persoonlijke favorieten waren de Timmy, Blue Boy en ook de Vibro Champ vond ik erg leuk om eens te horen. Verder bij GVees lekker wat spullen uit kunnen proberen, waarbij de Java boost en de Katana inmiddels op mijn GAS-lijstje terecht gekomen zijn.
Ook de Lovetone pedalen waren erg leuk om eens te horen.

Ik hoop iedereen weer te zien op 29 januari in Almere!

robzilla
30 oktober 2005, 22:41
Robberts zijn cool! :D

Les Paul
30 oktober 2005, 22:41
Robberts zijn cool! :D

+1 :-D

Lucky
30 oktober 2005, 22:47
Robberts zijn cool! :D

+1 :-D

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

http://www.starwarped.faketrix.com/files/pics/page-2/original_files/attack-of-the-clones.jpg

Roque
30 oktober 2005, 23:00
Was een geintje moet kunnen toch :D
Ocd blijft mijn favoriet 8-)
Die java boost komt er zeker, er zijn toch twee verschillende java's oc44 en cv-7003.
welke was die op het board van Gvees.
En wat is het verschil.

Mitch
30 oktober 2005, 23:01
Het was zeker weer een groot feest ! In tegenstelling tot vorige keer heb ik me iets minder bij de shootouts opgehouden (m.u.v. de OD's dan) en een iets vrijere rol beviel me wel. Denk dat ome Mitch volgende keer van tevoren nog een beetje meer gaat delegeren, lijkt me wel zo snugger :wink:

Hoewel ik de nog te monteren film zeer waardeer, wil ik niet dat jullie er echt veel verwachten, want ze hebben me twee keer geïnterviewd :D

Er waren zo veel leuke dingen, de lovely Geisha, Shin-Ei's phase kanon, de onverwacht goede OCD (ja, het is toch echt een Fulltone) en nog zo veel moois.

En af en toe....

Hugo Walken zei het al : "Het is de Hand van God" !!!!!!!!!!!!


http://www.xs4all.nl/~zuiden/photo/pedalendag/DSC02963.jpg

Lucky
30 oktober 2005, 23:05
en hij had s'ochtends zijn nagels nog wel geknipt!


"ooooooooooh... and the LED changest blue, for all men to see"

Mitch
30 oktober 2005, 23:12
He who changeth the settings of the Tone knob, shall find good Tone in his own knob. Thus spoke the Lord of Blue LEDs. :speed:

Nielsje
30 oktober 2005, 23:23
Verdorie..

toch typisch.. ben helemaal niet zo'n pedalen man, gebruik op het moment alleen een ernieball volume ding..

Maar als ik de foto's zie krijg ik spontaan gas om van alles wat te kopen :o

volgende keer toch eens heen gaan (wellicht iets dichterbij? :wink: )

Trouwens zijn er ook mensen die vandaag gingen die ook naar de meeting in januari gaan in almere? (wil wellicht nog wel wat leuke pedalen lekker testen..dus..tja..)

Trouwens, van wie waren die ubergeile blonde fender topjes?

Lucky
30 oktober 2005, 23:24
He who changeth the settings of the Tone knob, shall find good Tone in his own knob. Thus spoke the Lord of Blue LEDs. :speed:

AMEN !!! :

http://www.wirkman.net/images/amen.jpg

Droffie
30 oktober 2005, 23:44
Oh ja, de Blue Boy vond ik ook lekker klinken. Van de fuzzen was idd die zelfbouw fuce face met die grote knoppen de lekkerst klinkende fuzz. Jammer dat we weinig tijd hadden voor de fuzzjes. Volgende keer beter.

Mitch
30 oktober 2005, 23:45
Verdorie..
volgende keer toch eens heen gaan (wellicht iets dichterbij? :wink: )


Niemand houdt je tegen een Noordelijke editie te organiseren :D
Een klein stukje terug in dit topic staat de deelname lijst en ook in het topic over de meeting in januari staat een lijst.
Uit mijn hoofd gaan in ieder geval Les Paul en marc odijk naar die meeting.

Nielsje
30 oktober 2005, 23:46
ah, als ik morgen ff tijd heb zal ik de afgelopen 36 pagina's ff doorlopen :)

Droffie
30 oktober 2005, 23:47
Supergaaf de pedalendag!!

Mijn favo's waren toch echt die Hot Cake, OCD en die overdrive van Remco, wat klonk die goed zeg :o

Ik was zelf ook aangenaam verrast! :o :)
M'n MiG*Boost die zich aardig staande houdt tussen een OCD en een Hot Cake... :cool:

Hele coole dag, toffe dingen gezien en leuk een hoop gezichten te leren kennen bij de forumnamen.

Petje af voor Mitch en Melody Line. :)

Ik vond je LP ook waanzinnig klinken man met die humbucker split. Welke pups zitten er in?

Tone tone tone.... 8-)

Speeddemon
31 oktober 2005, 00:00
Ik vond je LP ook waanzinnig klinken man met die humbucker split. Welke pups zitten er in?

Tone tone tone.... 8-)
GFS Crunchy PAF bridge en neck.

Maar d'r is een GFS Vintage '59 Alnico PAF neck onderweg.

www.guitarfetish.com ! Die elementen zijn $26 p.s.! :o

Nielsje
31 oktober 2005, 00:01
Ik vond je LP ook waanzinnig klinken man met die humbucker split. Welke pups zitten er in?

Tone tone tone.... 8-)
GFS Crunchy PAF bridge en neck.

Maar d'r is een GFS Vintage '59 Alnico PAF neck onderweg.

www.guitarfetish.com ! Die elementen zijn $26 p.s.! :o

oei.. das geen geld man! hopen dat ze wel super gaaf klinken...

Droffie
31 oktober 2005, 00:48
Ik vond je LP ook waanzinnig klinken man met die humbucker split. Welke pups zitten er in?

Tone tone tone.... 8-)
GFS Crunchy PAF bridge en neck.

Maar d'r is een GFS Vintage '59 Alnico PAF neck onderweg.

www.guitarfetish.com ! Die elementen zijn $26 p.s.! :o

Heel cool...die prijzen zijn toch niet van deze wereld :o

Uchison
31 oktober 2005, 01:35
uhhh??? een pedalendag in januari :???: daar wil ik heen. Moest veels te vroeg weg :-? en kijk naar de volgende meeting erg uit.

BramVersteeg
31 oktober 2005, 07:49
@ Mitch: wederom bedankt voor de mooie locatie en goede organisatie. Erg aardig dat jullie tot 14.00 hadden gewacht met het starten van de shootouts :wink:

Ik vond zelf de OCD, timmy, blue boy en Hot Cake erg goed bij de drives. Ik ben niet zo'n fuzz-man maar die zelfbouw klonkt idd te gek! Maar uiteraard kon ie niet op tegen de fuzzprobe en de ringstinger :razz:
Ik vond de vibe van LucLuc ook erg gaaf en de seek wah 8-) Veel mooie dingen gezien en natuurlijk weer de nodige gas aan over gehouden.

Droffie
31 oktober 2005, 08:54
Is Jos Kamphuis nog geweest eigenlijk?

Mitch
31 oktober 2005, 09:24
Ja, die kwam rond 15.30 en zal een artikeltje schrijven. Ik heb foto's om zijn aanwezigheid te bewijzen :wink:

ewout
31 oktober 2005, 09:49
Het was echt een leuke dag, veel nieuwe dingen gezien en gehoord! Ik was heel erg onder de indruk van de ouwe boss ce-1 die Ulrich zat te testen; geen chorus kwam in de buurt, wat een vette sound! Toch maar eens kijken of die Retro-sonic kloon wat is. Hoewel een choralflange heel veel meer kan, blijft wat de ce-1 doet toch echt onnavolgbaar. Bij de OD's vond ik de mig -boost er echt tussenuit staan, de rest inspireerde me niet direct. Ok, de OCD is erg goed, maar de sounds die ik daarmee zou maken kan ik denk ik beter met een booster doen. Ik denk dat ik meer houd van de gain van een versterker zelf + eventueel een boostpedaal.

De hele setup van luca/lucky was mijn persoonlijke favoriet; een super combi van een heritage 335 kloon en een mesa versterker. De bassman van Martin klinkt ook schitterend en de hoeveelheid geluid die er uit die vibrochamp komt is echt fenomenaal!

Droffie
31 oktober 2005, 10:01
Het was echt een leuke dag, veel nieuwe dingen gezien en gehoord! Ik was heel erg onder de indruk van de ouwe boss ce-1 die Ulrich zat te testen; geen chorus kwam in de buurt, wat een vette sound! Toch maar eens kijken of die Retro-sonic kloon wat is. Hoewel een choralflange heel veel meer kan, blijft wat de ce-1 doet toch echt onnavolgbaar. Bij de OD's vond ik de mig -boost er echt tussenuit staan, de rest inspireerde me niet direct. Ok, de OCD is erg goed, maar de sounds die ik daarmee zou maken kan ik denk ik beter met een booster doen. Ik denk dat ik meer houd van de gain van een versterker zelf + eventueel een boostpedaal.

+1 zelf gebruik ik ook de overdrive van mijn amp. Persoonlijk vind ik mijn Twintone gain kanaal onovertroffen door geen enkele pedaal. Alhoewel die MIGboost erg goed klonk op de Koch.
Idd die Vibrochamp klonk waanzinnig. Van wie was die eigenlijk?

Die setup van Marc klinkt ook helemaal te gek. Hele gave bak die Rivera.
Ik kon er moeilijk van slapen gisteren. Ik zat me alleen maar te bedenken wat ik nu weer wil hebben 8-)

Nielsje
31 oktober 2005, 10:11
hm.. is het wellicht een idee om soundsempuls te maken de volgende keer :wink:

van alleen die geile plaatjes wordt ik geen klap wijzer :) ja ik weet het, ik moet gewoon komen

jpb
31 oktober 2005, 11:20
Trouwens, van wie waren die ubergeile blonde fender topjes?
Van Robert, Robert en Hans-Robert :D

marc_o
31 oktober 2005, 11:39
Ik vond inderdaad de Hotcake en OCD schitteren in het OD gebeuren... en
de script Phase90, Ibi flanger, mxr flanger, Rotovibe en Mu-tron erg lekker bij het modulatie gebeuren.

van die bee-in-a-box fuzzen kunnen mijn tere hersentjes niet meer aan merk ik...tenzij ze als boost gebruikt worden.... wordt ik oud...?
ja!...
wordt ik wijzer????
hmmmm....

de Roland Space-echo was een zeer sfeervol moment.


En niet te vergeten het geZwier met de Rivera van onze Zeeuwse Mark!
Ubertonemeister !!!

Hahaha, geweldig! Ik laat het net aan mijn vrouw lezen, want die vraagt zich toch af wat ik nou allemaal uitvreet op zo'n dag zo ver weg van huis en haard....nou schat, ik ga erheen om aanbeden te worden...en nu kan ze het lezen...

:)

marc_o
31 oktober 2005, 11:55
Wederom ontzettend leuke dag, met leuke mensen. Op zo'n dag besef je dat de kern die echt interesse en plezier heeft al het gemauw en tinatopics doen vergeten....hehe, we spelen gitaar en dit is mijn zooi, kijk ernaar, speel ermee en voila, toffe dag. Hulde aan de organisasie!!!

De pedalen:

Ik heb niet echt veel met modulatie, want ik weet echt niet wat ik ermee moet, spannender dan een mooie drive en warme klanken zal het bij mij niet snel worden, maar drivepedaaltjes, dat vind ik het einde en ik ben weer aangenaam verrast door enkele daarvan.
De OCD en mijn eigen Hotcake leken broeders waarbij de OCD iets meer treble benadrukt en de Hotcake de bassen strakker houdt....maar prima naast elkaar.
Remco's Mig Boost vond ik ook echt te gek en heb 'm direct maar besteld, en helemaal als Speedy er een toneknop opzet!
Blue boy was ook echt te gek, maar was ook gemod en ben benieuwd naar het verschil in klank tussen de standaard en gemodde versie...

Het was weer een pleuriseind rijden, maar met dank aan Speedy's en mijn verbale diarree geen moment verveeld. :)

Ik kijk al uit naar de gearmeeting in januari.

Speeddemon
31 oktober 2005, 12:11
Het was weer een pleuriseind rijden, maar met dank aan Speedy's en mijn verbale diarree geen moment verveeld. :)

+ 200(km)! :lol:

't is dat Odijk een vent is... :oops: :razz:

Droffie
31 oktober 2005, 12:41
Ik kijk al uit naar de gearmeeting in januari.

Vergeet Speedy niet op te halen, of hij nou wil of niet.
Ik wil die Les Paul nog wel eens van 'm horen, of bespelen. En die MigBoost natuurlijk. :D

Lucky
31 oktober 2005, 12:55
verbale diarree

zelfkennis is een mooi ding!

:-D

fullorder
31 oktober 2005, 13:10
Ik kijk al uit naar de gearmeeting in januari.

Vergeet Speedy niet op te halen, of hij nou wil of niet.
Ik wil die Les Paul nog wel eens van 'm horen, of bespelen. En die MigBoost natuurlijk. :D

welke gearmeeting in januari? mis ik iets? of ben ik niet uitgenodigd? ;)

ik vond het een geslaagde dag! ook wel een beetje gekmakend, omdat je er weer achter komt dat er echt heel heel erg veel coole shit is om op te gassen. aan de andere kant weer de geruststelling dat veel pedalen niet veel voor elkaar onder doen en dus ook m'n eigen niet. slechts enkele vond ik tegenvallen en enkele vond ik eruit springen.

enkele (van de vele) hoogtepunten voor mij:
- de mig*boost doet inderdaad wat ik hoopte dat ie zou doen en heeft het prima naar z'n zin met mijn tele-bassman combi. dus remco, heb je ze nog op voorraad? of moeten er nieuwe geproduceerd worden? ik hoop in dat geval dat je hetzelfde design aanhoudt. het oog wil immers ook wat.
- de script logo phase 90. ik ben altijd al fan van dit pedaal geweest en heb zelf een RI, maar die orginele klinkt inderdaad helemaal fenomenaal. en hij voldoet aan mijn criterium: hoe minder knoppen, hoe beter! ;)
- buildyourownclone tremelo. was al van plan om zo'n kitje aan te schaffen en nu weet ik het zeker. dat ding klonk gewoon lekker!
- MJM london fuzz (de germanium versie). Goede sound, ik vind de MJM pedalen alleen zo'n cheapass uiterlijk hebben.

gemiste kansen voor mij(het was weer veel te kort dag):
- de reverb unit. ik zag 'm pas staan toen we aan het opruimen waren :(
- de FA-1 kloon.
- de CE-1, shit die had ik graag nog ff willen horen.

DREAMMACHINE
31 oktober 2005, 13:15
.....mmh, toch niet zo heel veel gemist achteraf!....aangezien de toppers bij mij al op mn plank staan.... :razz: .....( mig*boost, CE-1, script phase90)....

goed om te horen dat die BYOC tremelo ook erg ok was, want die wilde ik namelijk binnenkort wel gaan bestellen.

daarnaast ben ik wel juist weer benieuwd wat die zelfbouw fuzz precies was, aangezien ik nog een goede germanium-fuzz zoek ( helaas wel de MJM's gemist....das wel balen!)...

...goed om te horen dat het een geslaagde dag was!...

rekoj
31 oktober 2005, 13:16
welke mod heeft de blue boy dan ondergaan ?

Droffie
31 oktober 2005, 13:35
welke mod heeft de blue boy dan ondergaan ?

Dat vraag ik me nu ook af. Het vreemde is dat ik een keer bij NL muziek een Blue Boy getest had en daar niet van onder de indruk was.
Nu vond ik 'm erg goed klinken vreemd genoeg. :-?

Lucluc
31 oktober 2005, 13:35
welke mod heeft de blue boy dan ondergaan ?

Zo mag je het nauwelijks noemen. :) Ik heb de JRC 4558D IC vervangen door een LM833. Zit gewoon in een socket, dus daar hoef je niet zo moeilijk bij te kijken :razz:

Daarnaast zitten er drie interne potmeters in, die ik zo goed mogelijk heb proberen af te stellen. Uiteindelijk heb ik vooral de hoge tonen verder 'opgeschroefd'. Ik ben in de oefenruimte rustig gaan tunen, door mijn Bandmaster voluit te draaien, te luisteren, dan weer het volume laag en met de Blue Boy dat geluid proberen te benaderen. Na een tijdje heb je dat geluid vrijwel te pakken.

Het kan zijn dat ie nu dus niet goed klinkt op elke versterker, maar wel op een Bandmaster. Overigens zijn de Tremolux van jpb en mijn Bandmaster qua circuit gelijk, uitgezonderd de buizengelijkrichter van de Tremolux. Ik gebruik ook Celestion G12H speakers, maar dan nieuwe.

Droffie
31 oktober 2005, 13:40
Goed nieuws van de camera ploeg!!

Ik heb zojuist de regisseur :razz: gesproken en de beelden zijn heel goed geworden. Ondanks dat het licht aan de wat schaarse kant was.
Ook het geluid is goed, volgens hem. Alles is in stereo met dubbele sennheiser mics opgenomen. Ben erg benieuwd 8-)

rekoj
31 oktober 2005, 14:01
welke mod heeft de blue boy dan ondergaan ?

Zo mag je het nauwelijks noemen. :) Ik heb de JRC 4558D IC vervangen door een LM833. Zit gewoon in een socket, dus daar hoef je niet zo moeilijk bij te kijken :razz:

Daarnaast zitten er drie interne potmeters in, die ik zo goed mogelijk heb proberen af te stellen. Uiteindelijk heb ik vooral de hoge tonen verder 'opgeschroefd'. Ik ben in de oefenruimte rustig gaan tunen, door mijn Bandmaster voluit te draaien, te luisteren, dan weer het volume laag en met de Blue Boy dat geluid proberen te benaderen. Na een tijdje heb je dat geluid vrijwel te pakken.

Het kan zijn dat ie nu dus niet goed klinkt op elke versterker, maar wel op een Bandmaster. Overigens zijn de Tremolux van jpb en mijn Bandmaster qua circuit gelijk, uitgezonderd de buizengelijkrichter van de Tremolux. Ik gebruik ook Celestion G12H speakers, maar dan nieuwe.

ow, moet ik ook eens proberen dan...welke klankverandering krijg je als je die chips verwisselt ?

jpb
31 oktober 2005, 14:17
Mannen, willen jullie discussies over specifieke onderwerpen (b.v. overdrive) verder hier voeren? Dan wordt het wat overzichtelijker, ook voor je kleinkinderen (papa was er bij.....):

OD: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65818
Modulatie: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65819
Fuzz: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65820
Overig: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65821

Verder leuteren :wink: kan dan hier (ik lijk wel een moderator :-? , Sorry D_H)

Droffie
31 oktober 2005, 14:24
Mannen, willen jullie discussies over specifieke onderwerpen (b.v. overdrive) verder hier voeren? Dan wordt het wat overzichtelijker, ook voor je kleinkinderen (papa was er bij.....):

OD: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65818
Modulatie: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65819
Fuzz: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65820
Overig: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=65821

Verder leuteren :wink: kan dan hier (ik lijk wel een moderator :-? , Sorry D_H)

Je hebt gelijk...gooi maar dicht deze thread... :D

fullorder
31 oktober 2005, 14:59
Trouwens, van wie waren die ubergeile blonde fender topjes?
Van Robert, Robert en Hans-Robert :D

hey, ik heet geen robert!

hoeveel roberts waren er nou gisteren? heeft iemand ze geteld?

jpb
31 oktober 2005, 15:07
Trouwens, van wie waren die ubergeile blonde fender topjes?
Van Robert, Robert en Hans-Robert :D

hey, ik heet geen robert!

hoeveel roberts waren er nou gisteren? heeft iemand ze geteld?
Wat nou, heet jij geen Robert? Dan had je er helemaal niet bij mogen zijn!!! :D

robzilla
31 oktober 2005, 16:31
Robbert, Les Paul, Ik, heten sowieso Robbert. Verder was er nog een dude waar ik de nick niet van weet die Robbert heet en dat was het wel denk ik :D

Mitch
31 oktober 2005, 18:04
Robbert
Les Paul
Robs
robzilla
Stratokai (Rob)

:D

Nielsje
31 oktober 2005, 18:04
Zeg is er eigenlijk nog een groepsfoto gemaakt van iedereen, met namen enzo? das altijd wel geinig :)

stratokai
31 oktober 2005, 18:14
Robbert
Les Paul
Robs
robzilla
Stratokai (Rob)

:D

Geen Robbert maar Rob. Heel netjes Mitch!

Was een pedalendag, maar P-90 op Rivera (en dat 2 maal) heeft op mij de meeste indruk gemaakt ( mocht 5 minuten een echte man zijn :D )

Mitch
31 oktober 2005, 19:43
Leuk om te horen !

En zeg nou zelf: je wil toch het liefste bij deze club van Echte Mannen horen !!

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/pedalendag4/mitch%20marc.jpg

Robs
31 oktober 2005, 20:28
Eerste pedalendag ook hier goed bevallen: bizar veel vette effecten en leuk om eens wat faces behind the nicks te leren kennen. Hulde aan Mitch voor de strakke organisatie. Volgende keer weer!

Laters,

Robert!! :D :D

stratokai
31 oktober 2005, 20:29
Leuk om te horen !

En zeg nou zelf: je wil toch het liefste bij deze club van Echte Mannen horen !!

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/pedalendag4/mitch%20marc.jpg

:o :o :o

Ik ga er toch nog even over nadenken

Robbert
31 oktober 2005, 20:32
Eerste pedalendag ook hier goed bevallen: bizar veel vette effecten en leuk om eens wat faces behind the nicks te leren kennen. Hulde aan Mitch voor de strakke organisatie. Volgende keer weer!

Laters,

Robert!! :D :D


:-D

Maar serieus: het was weer leuk en zoals normaal: veel te kort.

Lucky
31 oktober 2005, 20:45
Leuk om te horen !

En zeg nou zelf: je wil toch het liefste bij deze club van Echte Mannen horen !!

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/pedalendag4/mitch%20marc.jpg


wow!!!!

Ik wist niet Culture Club nog bij elkaar was !!!

Dirk_Hendrik
1 november 2005, 00:25
Leuk om te horen !

En zeg nou zelf: je wil toch het liefste bij deze club van Echte Mannen horen !!

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/pedalendag4/mitch%20marc.jpg

Liever iets anders?
http://www.veiliginhetklooster.nl
http://levenalsmonnikiszogeknogniet.nl

Nee. leuke foto! Ik heb em meteen uitgeprint. De rimpels in Marc's voorhoofd doen het op de barcodescanner van de Albert Heijn en vertalen als een pak "Pambers Baby Dry". Nu ook in de Bonus!

strattie
1 november 2005, 10:13
:seriousf:

marc_o
1 november 2005, 10:56
Whahahaha!
amai....zijn ze echt in de aanbieding???


:)