PDA

View Full Version : Marktplaatsgekte; MXR Distortion +



Speeddemon
23 april 2005, 01:35
:o :???: :o

Speeddemon
23 april 2005, 01:39
Wat voor harrie ben je nou als -terwijl ik een GOEDWERKENDE, GOEDUITZIENDE vintage Distortion + voor 80 euro aanbied - je een KAPOTTE MXR Distortion + voor 125 probeert te slijten?!

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/effecten/42154.htm

Echt, sommige mensen.... :-? :o :roll:

groovyB3
23 april 2005, 01:44
Dan ben je geen Harrie, maar een Henk blijkbaar :D

Enneuh.. wordt niet per post verzonden :???: Issie bang dat ie kapot gaat tijdens de verzending?

Harry
23 april 2005, 16:34
en wat heb ik er mee te maken?

Jeroenvanhulsteijn
23 april 2005, 17:33
mss wil die kerel jouw vintage distortion+ wel voor 300 euro kopen :)

Quink
23 april 2005, 17:46
Wat voor harrie ben je nou als -terwijl ik een GOEDWERKENDE, GOEDUITZIENDE vintage Distortion + voor 80 euro aanbied - je een KAPOTTE MXR Distortion + voor 125 probeert te slijten?!


Ha ha, ja die viel mij ook op. Het is sowieso vrij stupide dat je niet even verder kijkt, maar de ad staat zelfs nog op dezelfde pagina! Hoe stom is dat.. :-?

Dirk_Hendrik
23 april 2005, 18:29
Is dat niet hetzelfde als een "aangeboden" advertentie die volgt op een te koop advertentie voor hetzelfde item maar van een andere persoon? Komt ook geregeld voor....

125 ballen voor een dode doos vind ik trouwend een behoorlijk gevalletje lef hebben. Zeker als je ook nog eens verwacht dat de koper em op gaat halen. Benzine is duur en de trein niet minder.

Speeddemon
24 april 2005, 00:20
en wat heb ik er mee te maken?
ik zei 'harrie', niet 'Harry'. :wink: :razz:
'harrie' is voor mij een soort 'sjofele domme lul' synoniem.

Maar idd, 125... Dat is een schappelijke prijs voor een WERKENDE SCRIPT LOGO die er nog eens goed uitziet ook.