PDA

View Full Version : Wonderful Life



AcousticFreak
22 april 2005, 23:58
Dinsdag begeleid ik een zangeres bij dit nummer. Zij zingt het een octaafje hoger. Heb het 'even' voor haar opgenomen. Eigenlijk is het te laag voor mijn stem, maar juist omdat ik niet erg mijn best deed is het wel redelijk gelukt.. (?) 8-)


www.sjorsonline.nl/mp3/wonderfullife.mp3


2e stem ben ik ook trouwens..


greetz,
Sjors

AcousticFreak
22 april 2005, 23:58
Zo.. na 12 keer proberen is het dan eindelijk gepost! :x

Axl Rose
25 april 2005, 11:27
2e stem ben jij ook? hah, zou je niet zeggen. :D

De begeleiding is puik. De zang is beetje te laag naar mijn mening maar ik doe het je niet na.

Succes dinsdag!

AcousticFreak
26 april 2005, 12:43
Thanks!


Hoe kan het nou dat mijn topic een keer of 6 in de lijst staat??? Ik lijk wel hyper op deze manier... moest echt oneindig vaak proberen om het uberhaupt 1 keer te kunnen posten en nu dit...

nou ja.. WHATEVER :o

Jeroenvanhulsteijn
26 april 2005, 13:44
you can put on a pretty amazing woman tone in your voice. Je hebt een uitermate prettige zangstem om naar te luisteren moet ik zeggen. Alleen aan het eind wordt het een beetje eng :) en af en toe zing je wat te hard door de microfoon.
Maar verder heb ik er met veel plezier naar geluisterd!

Lekkere begeleiding ook!

JvD.
26 april 2005, 15:40
die tweede stem kun je niet zijn! (of je liegt over je geslacht =P )

AcousticFreak
26 april 2005, 15:40
members.lycos.nl/sterbraak/kapsel4.jpg

Zou dit me beter staan denk je? :P


Bedankt voor je reactie. Ik ben nog volop aan het uitproberen met mijn microfoon. Het is geen dynamische mic, dus vangt alles op wat beluid maakt. Misschien moet ik er overheen zingen in plaats van erin?
Ben over het algemeen ook meer geinteresseerd in vrouwelijke zangstemmen... Maar wees gerust, ik ben full-time hetero 8-)

Het liefst zou ik zelf de stem van Josh Groban hebben... maar je kant niet alles hebben he :razz: (tip: Josh Groban - When you say you love me)

JvD.
26 april 2005, 15:47
naast mijn flauwe opmerking was ik nog vergeten te zeggen dat ik het heel mooi vind, mp3 gaat nu al voor de 5de keer op repeat !

AcousticFreak
26 april 2005, 15:49
Aangezien het onmogelijk is om een post te editten op dit %$@#!%$&^%@#%$#@&%@!%#@!^$#!$#@^! %#$!@^%#@%@$#! forum....

Heb ik um nog maar een keertje gepost en nu goed...

http://members.lycos.nl/sterbraak/kapsel4.jpg

Zou dit me beter staan denk je? :P

Ik ben die 2e stem toch echt!! Misschien lijkt het hoger door mijn lage 1e stem??? Heb echt niets aan pitch of wat dat ook gesleuteld!

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog volop aan het uitproberen met mijn microfoon. Het is geen dynamische mic, dus vangt alles op wat beluid maakt. Misschien moet ik er overheen zingen in plaats van erin?
Ben over het algemeen ook meer geinteresseerd in vrouwelijke zangstemmen... Maar wees gerust, ik ben full-time hetero 8-)

Het liefst zou ik zelf de stem van Josh Groban hebben... maar je kant niet alles hebben he :razz: (tip: Josh Groban - When you say you love me)

gitaarman
26 april 2005, 16:22
aaaah met dit nummer kom ik echt lekker tot rust :lol:
Echt klasse gedaan man, zang ook goed, kijgen we het ook nog te horen als de zangeres het heeft gezongen? :wink: zou vet zijn

AcousticFreak
26 april 2005, 17:26
kom vanavond maar luisteren vanaf half 8 op de muziekschool van Arnhem :P

Maar de gemiddelde kwaliteit daar is een beetje triest :razz:

JanB
26 april 2005, 19:51
Mooi gezongen en gespeeld. Tweede stem klinkt inderdaad verbazend hoog, zal het contrast wel zijn. Al met al mooi. Tabs beschikbaar?

Jan

Axl Rose
26 april 2005, 22:06
Aangezien het onmogelijk is om een post te editten op dit %$@#!%$&^%@#%$#@&%@!%#@!^$#!$#@^! %#$!@^%#@%@$#! forum....

Heb ik um nog maar een keertje gepost en nu goed...



irritant is dat he? kheb ook ontzettend veel problemen met posten / editen etc etc.....had keertje heel bericht getypt. Druk op 'ok'..............nouw.........dus helemaal niet ok. Maar toen had ik geen zin meer om het overnieuw te typen........je maakt wat mee als maggieblokje. :D

AcousticFreak
27 april 2005, 02:30
Mooi gezongen en gespeeld. Tweede stem klinkt inderdaad verbazend hoog, zal het contrast wel zijn. Al met al mooi. Tabs beschikbaar?

Jan

Ik heb alleen de akkoorden.. Zelf wat gepingel verzonnen :)

Zal er een keer naar kijken binnenkort.

Gert-Jan
27 april 2005, 09:27
Knap gezongen, zeker geen simpel nummer.

JanB
1 mei 2005, 16:22
Mooi gezongen en gespeeld. Tweede stem klinkt inderdaad verbazend hoog, zal het contrast wel zijn. Al met al mooi. Tabs beschikbaar?

Jan

Ik heb alleen de akkoorden.. Zelf wat gepingel verzonnen :)

Zal er een keer naar kijken binnenkort.

Lamaar Sjors, ik pingel er zelf wel wat omheen.

Jan