PDA

View Full Version : The Presidents of the United States of America!!



Erik
22 april 2005, 12:24
The Presidents of the United States of America waren afgelopen maandag (18 april) in Paradiso!!
Ze zijn namelijk weer begonnen met een europese tour. en de Kickoff was dus in Paradiso...ik was er bij en het wat GEWELDIG!!!!

Zijn er nog meer mensen die hier heen geweest zijn?

AutoStatic
22 april 2005, 12:31
Deed Voicst het voorprogramma? Hoe waren ze?

Erik
22 april 2005, 12:41
volgens mij was er geen voorprogramma...aangezien ze pas om 23.30 zouden beginnen....er stond buiten zo'n giga rij dat ik pas rond 00.00 binnen was...en toen waren ze net bezig.

Jap
27 april 2005, 17:09
ik ga met deze band optreden (hetzelfde festival, niet in het voorprogramma ofzo) :-D

AutoStatic
27 april 2005, 17:15
Welke band? Voicst of Presidents? Welk festival? :???:

^smurf
27 april 2005, 18:19
ik heb ze de 20e in antwerpen - hof ter lo gezien

was echt machtig goed!

grappigste waren wel 2 stagedivers die niet door het publiek werden opgevangen en los met hun gezicht tegen de grond gingen :)

ben geen held in reviews te schrijven, maar het was echt de moeite.
veel interactie met het publiek, etc
om na een jaar of 8 eindelijk ze te kunnen was gewoon fantastisch, vermits ik door hun gitaar ben willen beginnen spelen en het lang gewoon mn helden zijn geweest :)

voicst deed hier idd het voorprogramma, en naar normaal ook voor de rest van hun europese tour

Wicked Willy
28 april 2005, 14:36
Ik heb ze in de Mezz (Breda) gezien. Was inderdaad een soort jeugdsentiment. Voicst vond ik niet geweldig....gewoon standaard gitaarrock, maar POUSA.......wat kunnen die 3 gasten rocken!!!

Wicked Willy
28 april 2005, 14:36
Ik heb ze in de Mezz (Breda) gezien. Was inderdaad een soort jeugdsentiment. Voicst vond ik niet geweldig....gewoon standaard gitaarrock, maar POUSA.......wat kunnen die 3 gasten rocken!!!

Jap
29 april 2005, 17:04
met the Presidents natuurlijk :roll: ,, nirwana tuinfeest

Pete Townshend
1 mei 2005, 23:07
Hele leuke band, gelukkig dat ze weer bij elkaar zijn. Te gekke, vrolijke nummertjes, alleen "Freaked Out And Small" vind ik een kut-cd. De rest is allemaal TOP.

Op www.fabchannel.com kun je kijken naar het concert in Paradiso.