PDA

View Full Version : Dila heeft een heel vet optreden :D



Dila&Kitaar
9 augustus 2002, 14:59
24 augustus op basisschool de Kajuit in Uithoorn HAHAHAHAHAHA als je in de buurt bent moet je maar ff langs komen, volgens mij mag je er gewoon in.

Noctiis
9 augustus 2002, 15:43
hm.. allthough tempted moet ik toch zeggen dat ik liever niet in een basisschool ga kijken, sorry
Veel succes overigens

Harry
9 augustus 2002, 16:33
jaaa, ik ga ook niet naar zalen met al te ruig volk, maar dank voor de uitnodiging

FNaRK
9 augustus 2002, 16:59
hm, ken wel een jongeren-soos de Kajuit in Uithoorn. Leuke tent, twee keer gepeeld met de band totdat ze "vergaten" te betalen. Nu vinden we het geen leuke tent meer :sad:

Dila&Kitaar
10 augustus 2002, 14:21
hmm nooit van gehoord... en uithoorn is toch zoooo klein (?)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dila&Kitaar op 2002-08-10 13:21 ]</font>

FNaRK
10 augustus 2002, 20:46
met de meest nederige excuses....ik bedoelde Uitgeest.
Maar ja, Roadkill speelt ook overal en dan haal je wel eens wat door elkaar :grin:

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 14:40
owkee :grin:

sash
13 augustus 2002, 02:34
Hmm gaat die amp van jou dat wel redden in die gigantische zaal? Of staat er een PA?

starter
13 augustus 2002, 11:04
EHBO en Rode Kruis aanwezig om de flauwgevallen fans uit de uitzinnige menigte te halen en te verzorgen?

Wat is de setlist?

Succes...

Dila
16 augustus 2002, 20:36
Op 2002-08-13 01:34, schreef sash:
Hmm gaat die amp van jou dat wel redden in die gigantische zaal? Of staat er een PA?


ik mag gelukkig over de amp van de gitarist van mn pa zn band. je denkt toch niet dat ik met met een 20watt ampje ga optreden?? :razz:

Noctiis
16 augustus 2002, 20:49
nee jullie zijn tenslotte allang naar een hoger optredens niveau gestegen :S
Dan heb je echt wel een full stack nodig

Thomasvv
16 augustus 2002, 20:55
jah... Marshall maakt ook van die stacks die in je rugzak passen, :grin:

BLOK182
16 augustus 2002, 21:01
hehe, van die 2 watters met 3 knoppen, die zijn geinig man.

MetalliCat
17 augustus 2002, 12:17
Maarreh, zoals starter al vroeg, wat is de setlist ?

Dila
19 augustus 2002, 13:14
de setlist is:
i'm going (eigen nummer, beetje grunge)
het is een nacht (guus meeuwis in punkversie :grin:)
bohemian like you (dandy warhols cover)
Het Naamloze Ska-liedje (ook eigen nummer)
All the smaal things (blink182 cover, in iets hardere versie)
Kumba ya (punkversie)
Improvisatie op New Born van Muse (lees: HERRIE!!!!!)

Bins
19 augustus 2002, 23:31
Kan je die "punkversie" thingeys niet beter vervangen door "echte (punk)liedjes". Dat [hier random liedje] in punkversie is een beetje, tja..flauw. Dr zijn zat vette liedjes die ook maar 4 accoorden hebben, dat heb je toch zo ingestudeerd?
Maar als jij Guus kicke vindt om te spelen, moet je dat gewoon doen hoor, tis maar een idee.. :smile:

Dila
20 augustus 2002, 00:12
we zijn niet echt een serieuze band hoor... we spelen gewoon zomaar liedjes die we toevallig verzinnen tijdens het oefenen. we willen wel serieus worden ooit, maar nu klooien we gewoon ff een beetje. en punkversies vind ik juist kewl :grin:

sash
20 augustus 2002, 04:08
Kheb ooit een punkversie van hey joe gehoord van the offspring. Ben nog nooit zo misselijk geweest...

sash
20 augustus 2002, 04:10
Op 2002-08-19 12:14, schreef Dila:
de setlist is:
i'm going (eigen nummer, beetje grunge)
het is een nacht (guus meeuwis in punkversie &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">)
bohemian like you (dandy warhols cover)
Het Naamloze Ska-liedje (ook eigen nummer)
All the smaal things (blink182 cover, in iets hardere versie)
Kumba ya (punkversie)
Improvisatie op New Born van Muse (lees: HERRIE!!!!!)



Geen nirvana?!?!?! TIS EEN WONDER!!! Oh jah over wat voor amp ga je spelen?

Dila
20 augustus 2002, 10:21
over de twin van de gitarist van mn vaders band, cool he? en we speelden eerst vier nirvana-nummers maar de nieuwe zanger zong ze zo gruwelijk vals dat we ze hebben geschrapt :grin:

Harry
20 augustus 2002, 14:46
valser dan kuurt koppain? :grin: :grin: :grin:

Kitaarhiero
20 augustus 2002, 15:05
mochten jullie toch Nirvana liedjes willen doen, ik ben aanwezig hè? :wink:

Dila
20 augustus 2002, 17:23
jaa dan kunnen we nog wel smells like teen spirit doen als toegift ofzo :razz: en wil je ook nog kumba ya meezingen/schreeuwen???

Kitaarhiero
21 augustus 2002, 13:22
jah is goed :wink: met mijn beste Johnny Rotten imitatie :grin:

PeArLjAm
21 augustus 2002, 21:08
Volgens mij heeft de basisschool er niet echt verstandig aan gedaan om jullie in te huren :wink: FF serieus konden ze niet beter een tmf coverband uitnodigen want die kindjes zitten echt niet te wachten op punk denk ik.. :S

Harry
22 augustus 2002, 10:54
hoe lang geleden ben jij op een basisschool geweest??????? ( :grin: )



Op 2002-08-21 20:08, schreef PeArLjAm:
Volgens mij heeft de basisschool er niet echt verstandig aan gedaan om jullie in te huren &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif"> FF serieus konden ze niet beter een tmf coverband uitnodigen want die kindjes zitten echt niet te wachten op punk denk ik.. :S

Kitaarhiero
25 augustus 2002, 16:01
Het optreden ging goed!
De klasgenootjes van Dila's broertje vonden het wel allemaal geweldig, vooral mijn hardcore zangkunsten waren eh... verbazingwekkend.

de directrice vond het iets minder geslaagd heb ik het idee....

Dikke pluim voor Dila's experimentele gepiep en feedback op het laatste nummer trouwens :wink:
er waren weinig mensen die niet met hun handen hun oren bedekten :grin:

Dila
25 augustus 2002, 16:37
ja het ging goed :grin: we hebben zelf nog handtekeningen gegeven aan een meisje van 8!!
maar die directrice bestaat niet :razz: die enge man met zwart haar was de directeur.

Kitaarhiero
26 augustus 2002, 13:59
ow, nou ja, iig was het een dik zeikwijf met roodgeverfd haar, die MIJ aansprak op het volume van jullie soundcheck... waar ik eigenlijk ook niks aan kon doen.
ha, en die was dus écht niet blij met Kumba NEE!

BLOK182
26 augustus 2002, 14:08
Hebben jullie nog foto's gemaakt? Ben we benieuwd!

Kitaarhiero
26 augustus 2002, 18:25
na Dila's band kwam een meisje dat een dansje ging doen terwijl d'r vader stond te playbacken met een squier strat... niet ingeplugt enzo.. haha dat was echt een contrast.

Dila
26 augustus 2002, 22:01
hahaha ja echt kneuzig was dat

Yorrit
27 augustus 2002, 01:00
iedereen van hun sokken gerocked daaro! cool joh!

Dude
2 september 2002, 18:14
effe no shit, dit is echt waar, je speelt met je band op een basisschool ??

Dila
2 september 2002, 19:03
ja, kijk dat kwam zo. mn broertje zit op die school, ik groep 6 nu, en die kwam thuis met een papiertje waar op stond dat ze 2 of 3 bands op het lustrum feest wilde, en of de ouders van de leerlingen misschien een leuke band wisten. mn vader drumt dus in een bluesrock-band, en wij wilden daar wel optreden. toen zei de gitarist van die band dat wij dan ook wel konden optreden. we hadden nog nooit op eigen houtje ergens opgetreden (alleen 1000 keer met de muziekschool) dus dat vonden we wel een leuk idee, die koters en die kutleraren ff helemaal rocken. dus zo kwam het :smile: