PDA

View Full Version : Met je mond mee wah'en



Shaggy
22 april 2005, 12:21
Hebben jullie dat ook als je aan het wah'en bent dat je met je mond als het ware mee gaat wah'en?

.ChiefRebelAngel.
22 april 2005, 12:26
je moet je wah op "kill dry" zetten...

strattie
22 april 2005, 14:13
Hebben jullie dat ook als je aan het wah'en bent dat je met je mond als het ware mee gaat wah'en?

ja, en dat heb ik vaak ook zonder wah :-D

harrie-beton
22 april 2005, 14:56
bij de lage E knik ik vaak met mijn hoofd naar beneden

voor dit soort "tics" hoef je niet behandeld worden

Azrael
22 april 2005, 16:51
Als je vriendin dat ook heeft moet je daar dankbaar gebruik van maken.... :roll:

sugarfish
22 april 2005, 20:27
:seriousf:

Ritch
23 april 2005, 20:05
Hebben jullie dat ook als je aan het wah'en bent dat je met je mond als het ware mee gaat wah'en?

Het gaat écht vanzelf :-D Ik speel tegenwoordig Summer Song van Satriani, en ik betrap mij erzelf ook op :oops:

- Eric -
24 april 2005, 13:43
Hebben jullie dat ook als je aan het wah'en bent dat je met je mond als het ware mee gaat wah'en?

Het gaat écht vanzelf :-D Ik speel tegenwoordig Summer Song van Satriani, en ik betrap mij erzelf ook op :oops:
vet nummer :D
ik heb hetzelfde bij lovething van satch 8-)

Man
26 april 2005, 08:33
als ik een moeilijke snaar opdruk draait mijn hoofd de linkerkant op

Ritch
27 april 2005, 13:00
Hebben jullie dat ook als je aan het wah'en bent dat je met je mond als het ware mee gaat wah'en?

Het gaat écht vanzelf :-D Ik speel tegenwoordig Summer Song van Satriani, en ik betrap mij erzelf ook op :oops:
vet nummer :D
ik heb hetzelfde bij lovething van satch 8-)

Hey Eric,

We kunnen wel eens jammen op Satch-nummers :) En dan switchen we even van gitaren (Chromeboy :-D :razz: :wink: )