PDA

View Full Version : intro solo



vosarnout
21 april 2005, 18:34
Dit is een idee voor een intro van een nummer waar ik mee bezig ben. Nu wellicht te lang, maar was benieuwd wat jullie er van vonden.
Shoot me..

http://home.hetnet.nl/~vosarnout/intro%20solo%20mixdown.mp3

Bloodline
21 april 2005, 20:14
dit klinkt echt super lkkr. je speelt heel lkkr en soepel. ben benieuwd hoe het hele nummer gaan klinken. hoe heb je het opgenomen ? versterker met mic ? of pod xt ofzow

vosarnout
22 april 2005, 09:05
thanks, ik vind zelf overigens dat de bends nog wel iets zuiverder kunnen na nogmaals kritisch luisteren..

Is opgenomen met Vox Valvetronix Ad120vt, line out, Behringer GI en dan via mengtafel de pc in. Gitaar is een Yamaha 1511MS Mike Stern.

Shaggy
22 april 2005, 09:30
mooie intro, lekker melodieus en je sound vind ik ook lekker klinken

intro is geslaagd, nu ben ik benieuwd naar de rest :wink:

Basseytje
20 mei 2005, 13:12
het klinkt egt heel erg lekker. ik ben razend benieuwd hoe het verder gaat worden

Basseytje
20 mei 2005, 13:13
het klinkt egt heel erg lekker. ik ben razend benieuwd hoe het verder gaat worden

Noid
24 mei 2005, 00:33
thanks, ik vind zelf overigens dat de bends nog wel iets zuiverder kunnen na nogmaals kritisch luisteren..
.

Indeed, daar kun je zeker nog aan werken. Op zich is het een leuk stukje, meer blues dan rock die solo trouwens (alla oude lullen rock uit de jaren 70) Zeker een penta ladder gebruikt?

vosarnout
24 mei 2005, 12:51
Tja blues/rock ik weet het niet. KLinkt idd wel een beetje jaren 70/80. Hou daar wel van. Tis idd een penta ladder met af en toe een add9 als ik me niet vergis. Ben niet zo heel goed in muziek theorie. Moet ik toch echt weer eens gaan oppakken....

Zal nog wel even duren voordat het hele nummer af is, ben momenteel met wat andere dingen bezig. Maar als het klaar ik post ik het direct.

Luca P
24 mei 2005, 17:56
Dat belooft wat voor de rest van het nummer!

deedee
24 mei 2005, 18:32
perfect..... :-D
dit is echt heel goed