PDA

View Full Version : BD-2 Keeley Phat Mod



cosmos
21 april 2005, 14:05
Vorige week via Marktplaats voor weinig een BD-2 Keeley op de kop weten te tikken. Ben er erg content mee, klinkt echt erg lekker. Zowel met Strat als met PRS een lekkere volle overdrive, waarbij de Phat Switch een (niet TE) duidelijke toevoeging is op het geluid. Steekt mijn Koch Twintone OD channel naar de kroon, en zal mijn Maxon OD-9 zeker gaan vervangen op mijn pedalboard.
Zijn hier nog meer mensen met ervaringen met dit pedaal? (of de originele BD-2)

DREAMMACHINE
21 april 2005, 16:18
aaah....op die bd-2 zat ik ook te azen.....

:o .... leuk prijsje was het iig, suc6 er mee!

phx
21 april 2005, 19:10
Heb de bd-2 ook gehad, verkocht voor bluesbreaker van marshall... way better. Veel meer mid. Bovendien klinkt hij heerlijk op hoge volumes met de gain op 12 o clock. Probeer ze beiden eens zou ik zeggen en trek je conclusie. :amp:

cosmos
21 april 2005, 20:42
Leuk prijsje was het zeker, uiteindelijk 85 incl aangetekend verzenden! Bij vdHaar is hij nu 144 euro, en die van mij ziet er totaal ongebruikt uit, aangezien hij uit een rack komt!

cosmos
17 mei 2005, 10:05
Hey Dreammachine,

Er staat er weer eentje op Marktplaats!

Robbert
17 mei 2005, 10:23
Ik ben ook zeer tevreden met m'n Keeley BD-2, ik gebruik hem zonder al te veel gain meer als clean boost-met randje..

DREAMMACHINE
17 mei 2005, 11:37
Hey Dreammachine,

Er staat er weer eentje op Marktplaats!

.....ja zag het, helaas laten de financien het niet toe.... :-(

maargoed, na de pedalendag zullen er wel weer meer pedalen op mn verlanglijstje komen te staan....

Speeddemon
17 mei 2005, 13:21
heeft er iemand de instructies hoe je die Phat Mod doet?

Ik heb zelf een stock BD-2, die ik al geweldig vind als boost voor m'n Tubefactor. (gain op 9 uur, level voluit, tone op 1 uur)

Robbert
17 mei 2005, 15:32
heeft er iemand de instructies hoe je die Phat Mod doet?

Ik heb zelf een stock BD-2, die ik al geweldig vind als boost voor m'n Tubefactor. (gain op 9 uur, level voluit, tone op 1 uur)

Heeft ie wel eens online gehad, alleen nu niet meer... :razz:

dejohan
17 mei 2005, 18:44
heeft er iemand de instructies hoe je die Phat Mod doet?

Ik heb zelf een stock BD-2, die ik al geweldig vind als boost voor m'n Tubefactor. (gain op 9 uur, level voluit, tone op 1 uur)

Heeft ie wel eens online gehad, alleen nu niet meer... :razz:

normaal staan die mods nog wel ergens verborgen op de site hoor, je moet alleen de juiste link weten te vinden.

dejohan
17 mei 2005, 18:51
http://www.robertkeeley.com/product.php?id=14

helemaal beneden staat de mod.

cosmos
2 juni 2005, 17:27
Yo Dreammachine,

Weer eentje!

:wink:

DREAMMACHINE
2 juni 2005, 17:52
idd....beetje duur he! :o

cosmos
3 juni 2005, 09:25
Zeker...maar als hij als nieuw eruit ziet... ;)

DREAMMACHINE
3 juni 2005, 14:52
....dat duurt bij mij nooit lang dus....

en ja...eigenlijk zit ik nu weer op een ocd te gassen....maar kan eigenlijk mn gemodde ts9 niet wegdoen, en de mig*boost al helemaal niet....dus denk dat er weinig plek voor een bd2 is.... :razz: