PDA

View Full Version : Nieuwe Vox AC30...wie kent ze?



Buurman
21 april 2005, 10:33
Hallo,

Ik kwam deze tegen op de site van Musik Produktiv. Ze hebben de toevoeging "custom classic". Prijzen vanaf ongeveer 950 tot 1450 euro. Wie kan me iets vertellen over de kwaliteit van deze versterkers? En reageren ze goed op effectpedalen (hoor je weleens negatieve verhalen over bij de oude AC30). Ik vind ze zo goedkoop dat ik het nauwelijks kan geloven...Koreaanse kinderarbeid?
:D

BartL
21 april 2005, 11:28
Is al een topic over geweest met veel info. Gebruik de zoekfunctie eventjes.

Buurman
21 april 2005, 13:41
Kon 'm niet vinden, bedankt.

robbertjeeeh
21 april 2005, 19:24
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=52345&highlight=ac30cc

Dat is het topic :)

Flatcat
21 april 2005, 22:41
Bij Guitarist Magazine van deze maand (Zakk Wylde op cover) zit een video demo van de ac30, tis maar dat je ' tweet!

Flatcat
21 april 2005, 22:41
Bij Guitarist Magazine van deze maand (Zakk Wylde op cover) zit een video demo van de ac30, tis maar dat je ' tweet!

ieme
22 april 2005, 23:59
Ik ben erg benieuwd naar deze amp....

groovyB3
23 april 2005, 00:24
Jah maar jij bent benieuwd naar iedere amp :razz:

Flatcat
23 april 2005, 02:38
In het magazine staat ook een review EN een vox ac 30 special over de oude amps.

Als dit je amp is, dan is deze maand wel hét nummer voor je.

Staat ook een uitermate hoog scorende Engl SE review in.

Voor al die diehard Engl fans hier wel leuk om te horen. Moet wel zeggen dat ik ook onder de indruk ben van sommige features op deze amp.. (een kabel check op de achterkant, super uitvinding!)

Flatcat
23 april 2005, 02:39
In het magazine staat ook een review EN een vox ac 30 special over de oude amps.

Als dit je amp is, dan is deze maand wel hét nummer voor je.

Staat ook een uitermate hoog scorende Engl SE review in.

Voor al die diehard Engl fans hier wel leuk om te horen. Moet wel zeggen dat ik ook onder de indruk ben van sommige features op deze amp.. (een kabel check op de achterkant, super uitvinding!)

Flatcat
23 april 2005, 02:39
In het magazine staat ook een review EN een vox ac 30 special over de oude amps.

Als dit je amp is, dan is deze maand wel hét nummer voor je.

Staat ook een uitermate hoog scorende Engl SE review in.

Voor al die diehard Engl fans hier wel leuk om te horen. Moet wel zeggen dat ik ook onder de indruk ben van sommige features op deze amp.. (een kabel check op de achterkant, super uitvinding!)

Flatcat
23 april 2005, 02:39
In het magazine staat ook een review EN een vox ac 30 special over de oude amps.

Als dit je amp is, dan is deze maand wel hét nummer voor je.

Staat ook een uitermate hoog scorende Engl SE review in.

Voor al die diehard Engl fans hier wel leuk om te horen. Moet wel zeggen dat ik ook onder de indruk ben van sommige features op deze amp.. (een kabel check op de achterkant, super uitvinding!)

ieme
23 april 2005, 11:21
Ja Sash, vele amps hebben mn interesse, maar deze in het bijzonder want ik heb al eens een vox ac30 gehad, een TB6 en dan wil ik nu deze wel eens testen om de verschillen te horen!

Bins
23 april 2005, 11:43
In het magazine staat ook een review EN een vox ac 30 special over de oude amps.

Als dit je amp is, dan is deze maand wel hét nummer voor je.

Staat ook een uitermate hoog scorende Engl SE review in.

Voor al die diehard Engl fans hier wel leuk om te horen. Moet wel zeggen dat ik ook onder de indruk ben van sommige features op deze amp.. (een kabel check op de achterkant, super uitvinding!)

Ff lekker offtopic:

Vet! Jullie spelen met NFAA op de reunion show. Ik heb al kaarten gereserveerd :)
Benieuwd hoe je nieuwe rig klinkt, die oude had ik in Hoegaarden gehoord vorig jaar.

Flatcat
23 april 2005, 12:30
Spelen er inderdaad ja.

Ow ik speelde in Hoegaarden op die marshall rack nog hé?

Huge improvement..

NFAA zou op onze backline en amps spelen maar wilden geen brunetti, bogner of mesa, het moest marshall zijn! Nu ja, ik snap wel dat ze amps willen die ze gewoon zijn om te regelen.

Bins
23 april 2005, 12:41
"Wat een boer niet kent, eet ie niet" zeggen we altijd in Holland ;)
Ik vind hun "sound" nou niet echt om over naar huis te schrijven, dus misschien zouden ze toch beter die Bogner kunnen pakken haha.

Flatcat
25 april 2005, 00:07
Ach die is ook wel een beetje te extreem hoor..

Had korte periode dat ik em wou wegdoen zelfs, maar na wat tweaken ben ik er weer best tevreden over.

Rutger
13 mei 2005, 02:11
Als iemand al zijn hand op een AC30CC heeft weten te slaan, dan hoor ik graag een review! Ze moeten een dezer dagen toch uitkomen hier in Nederland...