PDA

View Full Version : Squier Stratocaster (Made in Korea)



toetsenistje
21 april 2005, 08:49
Ik heb een Squier Stratocaster (Made in Korea) met serienummer S1001810, ik heb deze nieuw gekocht omstreeks 1990, Squierlogo is goudkleurig met zwarte omlijning, de overige opdrukken zijn zwart (Fender logo, Stratocaster tekst en serienummer + made in Korea). Weet iemand het exacte bouwjaar en waaruit deze gitaar is opgebouwd. (Body, Hals, Hardware etc.) Ik ben hier erg benieuwd na omdat ik zeer tevreden ben over dit beestje (ik heb wel wat noodzakelijke aanpassingen laten doen). Een URL-linkje mag natuurlijk ook......

Bambufan
23 april 2005, 22:39
Een URL-linkje mag natuurlijk ook......

http://pub123.ezboard.com/fguitarsbyfenderfrm7.showMessage?topicID=14.topic

toetsenistje
24 april 2005, 01:21
bedankt, 't is iig iets, alleen staat weer mijn serienr. opbouw niet omschreven, ben benieuwd of iemenad het toch boven water weet te krijgen. Maar erg bedankt voor de link.

toetsenistje
24 april 2005, 01:21
bedankt, 't is iig iets, alleen staat weer mijn serienr. opbouw niet omschreven, ben benieuwd of iemenad het toch boven water weet te krijgen. Maar erg bedankt voor de link.

harrie-beton
24 april 2005, 07:40
al eerder gepost


die squier is voor het eerst gemaakt in 1980. De serienummers zijn niet goed bijgehouden, de gitaren waren low-budget dingen van multiplex hout en er zit geen logica in de serienummers.

Alleen bij de kwaliteit lijn van de Fender zijn deze serienummers van betekenis.

Tussen kunst en kitsch: niet veel bijzonders en niet veel waard