PDA

View Full Version : Meneer Harrison



Highbury
17 mei 2001, 10:10
Wat vinden we eigenlijk van George Harrison. Ik vind die gozer zwaar ondergewaardeerd als gitarist. Altijd maar namen als Clapton, Hendrix, Vai enz. Harrison heeft emotie en the feel in zijn spel. Zeker zijn slide werk. Kijk George is geen snelheids monster zoals meneer Vai, maar zijn vernuftigge gitaarlicks en riffs zijn een genot. Toch?

Rory
19 mei 2001, 10:06
zeker, meteen mee eens.

Eko
19 juni 2001, 20:05
Klinkt misschien vreemd,maar ik zou niet eens weten dat de man een solocarriere gemaakt heeft.
Is er een album aan te bevelen om naar te luisteren?

Highbury
18 juli 2001, 14:19
George Harrison heeft aardig wat solo albums gemaakt. Luister eens naar z,n gelijknamige album George Harrison, All things must pass of Cloud nine. En dan natuurlijk nog The Travelling wilburys albums.

Kitaarhiero
21 september 2001, 22:47
Ik vindt Harrison ook wel een goede gitarist. erg onderschat en teveel op de achtergrond gedrukt door Lennon en McCartney.

Goerge Harrison heeft toch naar mijn smaak de meest zielige en depressieve liedjes van de beatles gemaakt. zijn solo's zijn wel leuk.

En ik ben het met je eens dat men hier bijna alleen maar over de veelnotelaars spreekt.

Jimi Hendrix
22 september 2001, 08:42
Luister naar de beatles plaat revolver en je hoort een erg goede Harrison. Trouwens, what's understood needn't be discussed, vandaar dat we het nooit over hem of hendrix hebben

Kitaarhiero
22 september 2001, 09:51
Over Hendrix valt niet te discusieren, hij was/is gewoon de beste. (Dat heb ik pas sins een jaar of 2 door, daarvoor dacht ik: Jezus, da's gewoon blues, wat is daar bijzonder aan?)

anoniem
29 september 2001, 21:33
Check While my guitar gently weeps
met Eric Clapton
Damzzzzzzzzzzz dat is nou nog eens een jankende gitaar

Kitaarhiero
30 september 2001, 20:26
Da's Erik.

die akkoordjes, dat is Harrison. luister eerder naar "something" om Harrison te horen spelen.