PDA

View Full Version : Gitaar nieuwe lak geven..



Grandma_Placenta
8 augustus 2002, 19:39
Weet iemand waar je dit in Nederland kan laten doen en hoeveel het dan ongeveer kost?

John P
8 augustus 2002, 19:47
Elke gitaarbouwer kan dit voor je doen; ik denk, dat het wel een flinke hoop geld zal gaan kosten, want eerst moet alle lak er af ( heel voorzichtig schuren, schuren enz., enz.). Dan moet er gelakt worden in verschillende lagen, waarbij er na elke laklaag weer geschuurd moet worden enz. Is de gitaar dit waard?
Kijk eens bij de bouwers in de gitaarnet-site.

Casey
9 augustus 2002, 03:05
Alleen demonteren , schuren , voorbewerken en opnieuw lakken en monteren kost rond de 250€ , sunburst spuiten meestal 50€ meer , wil je hem guilted laten fineren en dan in transparante kleur lakken (fucking mooi)moet je op 450 a 500€ rekenen .
Je kan natuurlijk ook een schuurpapiertje en auto lak kopen !

Anders Destium
9 augustus 2002, 10:22
Met autolak is het meestal gokken of het er mooi op komt. Als het om je hele gitaar gaat zou ik het profi laten doen, maar als je gitaar niet overdreven duur is geweest, nou ja, dan is het een beetje een vlag op een modderschip, als je begrijpt wat ik bedoel!

Dila&Kitaar
10 augustus 2002, 15:14
misschien kan je beter gewoon een nieuwe gitaar kopen, als het niet een hele speciale is ofzo.

Grandma_Placenta
10 augustus 2002, 17:01
nee man, tis mn Univox, das zeker wel een speciale gitaar.

Dila&Kitaar
10 augustus 2002, 17:12
oja :smile: maar wil je m helemaal een andere kleur of een plekje herstellen?

Fluffy
10 augustus 2002, 17:36
zo'n univox zou ik zobiezo al geen andere kleur geven. wees blij dat je er 1 heb, ken er genoeg die er naar op zoek zijn :grin:

Grandma_Placenta
10 augustus 2002, 18:36
heh, ja eigenlijk heb je wel gelijk.
Dila&Kitaar, ja ik wilde hem helemaal opnieuw verven, kdacht zelf aan Sonic Blue ofzo, maar kweetniet of dat die gitaar nou mooi zou staan..ik laat m dan toch maar gewoon sunburst :smile:

Grandma_Placenta
10 augustus 2002, 18:40
Fluffy's profiel:
Gitaar: Fender Jaguar, fender mustang

Jij bent de gelukkigste man op aarde

*knielt neer voor Fluffy en aanbidt hem*

kurdt94
10 augustus 2002, 18:54
He, Grandma_Placenta...waarom heb je geen Jag-stang ? ?

Grandma_Placenta
10 augustus 2002, 18:56
is moeilijk te vinden linkshandig :sad:
Kben nu aan het sparen voor een Jaguar of Jazzmaster, kdenk zelf die laatste :smile:

Dila&Kitaar
10 augustus 2002, 19:28
jagstang moeilijk te vinden linkshandig? het origineel is toch ook linkshandig :S vreemd... maar een jaguar/jazzmaster/univox is off course ook heel cool :smile:

Fluffy
6 oktober 2002, 21:48
Op 2002-08-10 18:40, schreef Grandma_Placenta:
Fluffy's profiel:
Gitaar: Fender Jaguar, fender mustang

Jij bent de gelukkigste man op aarde

*knielt neer voor Fluffy en aanbidt hem*




hehe altijd leuk om te weten dat er lui zijn die mij aanbidden :wink::)