PDA

View Full Version : Vintage gitaren (i.s.m. Trev Wilkinson)



Bekkers
20 april 2005, 15:47
Ik las in de Gitarist een artikel over een Vintage Les Paul met P90's en verderop nog een artikel over Trev Wilkonson's bemoeienis met het merk Vintage.

Iemand ervaring met Vintage gitaren? En dan vooral LP's en ES types.

Jax
20 april 2005, 15:48
Geen persoonlijke ervaring, maar heb er wel altijd veel goeds over gehoord.

Rock n' sad
20 april 2005, 16:40
Daarvoor heb ik ook al eens willen uitkijken , maar weet de prijs niet , en vind ook geen dealer , dus als je info vind , pm me :P

Bekkers
20 april 2005, 16:53
Daarvoor heb ik ook al eens willen uitkijken , maar weet de prijs niet , en vind ook geen dealer , dus als je info vind , pm me :P

www.omegamusic.nl is de dealer......
www.backandforth heeft aantrekkelijke prijzen.
check omegamusic voor de andere dealers, want het zijn er een hoop

Bekkers
22 april 2005, 11:01
Niemand met ervaring? Of moet ik dan maar vet rond gaan reizen en overal die krengen uitproberen?

Franc
22 april 2005, 11:22
Ik heb een Vintage Les Paul geprobeerd toen ik eigenlijk op pad ging voor een Vintage SG en thuiskwam met een Richwood Les Paul :-D

Was een Goldtop met P90.
Hij klonk goed, maar de afwerking was dat exemplaar was ronduit slecht.
Het goud zat overal waar het niet hoorde.

Maar misschien is dat exemplarisch.

Idd uitproberen dus :-D

Thorn22
25 juni 2005, 12:58
heey

het is al enige tijd geleden dat dit bericht geplaatst is maar toch nog even een reactie.

Ik heb een jaar geleden een vintage gitaar gekocht en dan de copy van de SG. Toen ik em ging bespelen bij backandforth verbaasde de klank me echt. Zeker voor een gitaar die relatief zo goedkoop is klinkt ie echt ongelovelijk goed!

Aangezien ik links ben heb ik niet veel anders om daar te bespelen maar toch.

Was nu eigenlijk ook aan het zoeken naar meer mensen die iets over dit merk kunnen zeggen maar denk dat het spelen vaak genoeg zegt.

Kan je altijd nog zeggen dat je em niet neemt toch?