PDA

View Full Version : Boss Metal pendaal



NirvAnaFan15
7 augustus 2002, 21:02
ik ben van plan binnen kort een effect pedaal van boss te kopen betreft dat metal pedaaltje zijn hier mensen bekend mee wat vind je ervan en ik vroeg me af hoe dat geluid precies ongeveer klinkt standaar gain of toch hoger of lager

bvd. een nirvana fan

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: NirvanaFan15 op 2002-08-09 20:12 ]</font>

Fluffy
7 augustus 2002, 21:17
wegens vieze inhoud is dit bericht verwijderd

Theije
8 augustus 2002, 00:00
Ik ben tevreden over de Metal zone, het is wel het beste pedaaltje wat ik tot nu toe gehad heb, vooral palm mutes klinken veel beter.
Na een tijdje raak je er wel op uitgekeken, maar goed das met alles zo natuurlijk :smile:

sash
8 augustus 2002, 01:52
De Metalzone schijnt erg tegen te vallen op een buizenamp, tenminste dat heb ik JV horen zeggen, meer weet ik er ook niet van.

Oh jah, tis PEDAAL geen PENDAAL :grin:

Lacrymosa
8 augustus 2002, 09:08
Het enige dat ik op een metalzone heb aan te merken is dat ie iets weinig dynamiek heeft.

Dus je kan weinig van je techniek horen en hogere noten worden een beetje een blur als je er meer dan 2 tegelijk speelt.

CheerS!!

Casey
9 augustus 2002, 03:15
Ligt het niet een beetje (lees veel) aan de versterker waar je hem op gebruikt , ik heb hem effe geleend en op het cleane kanaal van m'n Koch Twintone getest en ik vond hem na wat vogelen met de knoppen echt goed klinken , ik had eigenlijk een zaad geluid verwacht .