PDA

View Full Version : GT-3, GT-5 & GT-6



anoniem
7 oktober 2001, 22:58
Ik lees overal van alles over deze pendalen, en wil er zelf ook eentje aanschaffen.
Maar ik zou graag willen weten wat nou beste aanschaf is, en vooral wat is het verschil tussen deze 3 pendalen!
Is de GT5 een uitbreiding van GT3? en GT6 weer een uitbreiding van GT5? of niet?

Afijn hoop dat iemand me hiermee kunt helpen, en misschien kan iemand me ook de prijzen vertellen van alle 3

bedankt, groetjes Robin

anoniem
10 oktober 2001, 15:18
De GT5 is eigenlijk het grote broertje van de GT 3. De GT5 heeft net weer iets meer effecten en mogelijkheden. Zo kan je bijvoorbeeld meerdere effecten tegelijk instellen. Over de GT6 weet ik nog niet zoveel, omdat hij nog niet in de winkels ligt. Hij schijnt waanzinnig te zijn. Ook is hij gebruiksvriendelijker, omdat hij een groot aantal draaiknoppen bezit. Dat is wel zo makkelijk als je op het podium staat en je wilt iets aanpassen. Wanneer je een van deze apparaten wilt aanschaffen zou ik naar Feedback gaan, daar zijn ze namelijk in de aanbieding. De GT-3 kost daar nu f999,- en de GT6 zal 1200,- gaan kosten. Veel succes ermee!!!!

anoniem
12 oktober 2001, 18:26
Waarom een nieuwe GT-3.
Ik heb een 2e handse gekocht en die bevalt me prima.
Misschien komen e4r nu nog meer 2e hads GT-3 in omloop nu de GT-6 uit is.
Ik vind dat er voldoende mogelijkheden op zitten.
Hij is gebruiksvriendelijk.
Waarom duur doen als het goedkoop kan

anoniem
12 oktober 2001, 21:25
er zullen best veel 2e hands GT-3's in omloop komen, maar ik zou toch voor de GT-6 gaan. het schijnt (ik heb hem zelf nog niet geprobeerd) dat de kwaliteit van de effecten en vooral van de ampmodelling stukken omhoog gegaan is.. denk aan de POD2.. :smile:

maar inderdaad je zult straks GT-3's zien voor onder de 500 piek ofzo. en voor dat geld heb je dan wel een hele goede multieffect :smile:

Albert
9 november 2001, 13:17
Hou het maar bij de GT-3. GT-6 is leuk maar niet erg vernieuwend. Heeft wel een betere Wah trouwens.

anoniem
9 november 2001, 19:29
de GT-6 heeft veel betere kwaliteit effecten, een betere preamp, goede ampsimulatie etc..

ik zou voor de GT-6 gaan.

ekkerman
11 november 2001, 16:02
ik heb een gt5 en die is waanzinnig ! goeie amp simulaties en geluiden.
omdat wij met in ear monitoring werken en ik geen backline gebruik gaat het bosje direct in de tafel en hoor ik dat dus stereo op de oortjes terug .
zeker de moeite van even in de winkel een keer mee stoeien waard.
alleen let wel ; de presets suck maar dat is vaak met die dingen zo....

anoniem
12 november 2001, 17:57
De presets van mijn GT3 zijn ook niet super
maar ga je er effe mee stoeien dan haal je de mooiste en waanzinnigste geluiden er uit.

anoniem
23 december 2001, 02:50
Te koop Boss GT-3 f 750 nagelnieuw
l.kap@hccnet.nl