PDA

View Full Version : akoestisch gitarist zoekt...



mando
6 augustus 2002, 22:25
Ik ben op zoek naar musici, zoals acc. gitarist, banjospeler, bassist,zangers, natuurlijk m/v om een akoestische band op te richten, stijl CSN&Y, The Eagles,Am.en Britse Folk,Tom Paxton, The Beau Brummels,Woody Guthry, Joan Baez, S&C, etc, kortom luistermuziek met mooie harmonische akoestische klanken,maar sta ook open voor andere akoestische ideeën en experimenten.
Ik speel zelf gitaar, Ierse Bouzouki, mandoline ed. Ik ben geen echte zanger, maar een tweede (brom) stem kan ik nog wel meezingen.
Omgeving Utrecht, Woerden, Gouda oid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mando op 2002-08-06 23:06 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mando op 2002-08-06 23:12 ]</font>

mando
9 augustus 2002, 22:30
Op 2002-08-06 22:25, schreef mando:
Ik ben op zoek naar musici, zoals acc. gitarist, banjospeler, bassist,zangers, natuurlijk m/v om een akoestische band op te richten, stijl CSN&amp;Y, The Eagles,Am.en Britse Folk,Tom Paxton, The Beau Brummels,Woody Guthry, Joan Baez, S&amp;C, etc, kortom luistermuziek met mooie harmonische akoestische klanken,maar sta ook open voor andere akoestische ideeën en experimenten.
Ik speel zelf gitaar, Ierse Bouzouki, mandoline ed. Ik ben geen echte zanger, maar een tweede (brom) stem kan ik nog wel meezingen.
Omgeving Utrecht, Woerden, Gouda oid.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mando op 2002-08-06 23:06 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mando op 2002-08-06 23:12 ]</font>

chris08
10 augustus 2002, 00:40
Als mede woerdenaar toch even reageren op je bericht.
Ik ben een matig gitarist en al helemaal geen zanger en tokkel/speel dus aleen maar op m'n zolderkamertje maar ben wel geinteresseerd in dezelfde muziekstijl.
Gezien deze interesse zou ik dus graag eens kennis maken.
Als dit wat lijkt bel dan even 06-22203811