PDA

View Full Version : STRICTLY EINDHOVEN!



Ray-tje
6 augustus 2002, 18:08
Wat die Limburgers doen kan ik ook!

Als alle Eindhovenaren zich nu eens in 1 forum zouden verzamelen ?

Dan weet je tenminste dat je met medemuzikanten uit de buurt hebt.

Dus reacties voor alles wat met muziek van doen heeft.

basswasp
6 augustus 2002, 20:17
...je hebt geluk als er hier ook maar één Eindhovense reactie op komt...

Dionyios
7 augustus 2002, 15:20
Beetje niet nuttig, een soort forum binnen een forum maken...

basswasp
7 augustus 2002, 20:24
Ieder gek z'n gebrek :wink:

metaldrums
5 september 2002, 19:38
Hier iemand uit best.... ik steun dit idee volledig als Best ook mee mag doen

DiGGERtje
16 september 2002, 13:13
Ok dan.. hier een berichtje uit E'hoven.

Ik gebruik meestal muziekantenweb.nl om berichtjes over muziekanten gezocht/aangeboden te lezen. Nadeel alleen is als je daar op Eindhoven zoekt, je ook veel van bv amsterdam enzo krijgt. Is niet zo goed geregeld ;-(

metaldrums
8 oktober 2002, 22:01
Ik ben een drummer uit best met 7 jaar ervaring. Dus als iemand nog een drummer zoekt voor in een band die een beetje nu-metal of trash-metal speelt. ( een andere soort metal mag ook ). Laat ff een bericht achter.

Niakmo
26 oktober 2002, 12:41
Als geldrop ook mee mag doen vind ik het best. oja en ik speel gitaar :razz:

Vito
11 november 2002, 12:22
Geldrop meldt zich

wimmeltje
23 november 2002, 16:05
Ok veldhoven meld zich ook. Ik zoek nog een drummer bassist en toetsenist voor nu metal/rock band die covers willen spelen.. Als jullie mensen weten. mail ff: wimpie01@chello.nl

djgitarist
14 februari 2003, 22:11
Heej mensen uit eindhoven! ik als gitarist ben al jaaaaren op zoek naar een pop/(hard)rock/blues band, maar het schijnt dat iedereen hier alleen maar metal, country of bruiloften en partij-en muziek maakt?

x.studio
15 februari 2003, 01:43
Op 2003-02-14 22:11, schreef djgitarist:
Heej mensen uit eindhoven! ik als gitarist ben al jaaaaren op zoek naar een pop/(hard)rock/blues band, maar het schijnt dat iedereen hier alleen maar metal, country of bruiloften en partij-en muziek maakt?


Ik ben ook aan het rondkijken, wil eventueel een nieuwe band starten. Ik zie net als jij ook niks in dat bruiloftengedoe of alleen maar powerchords raggen. Probleem is denk ik het vinden van een goede drummer/bassist en vooral een goede strot (m/v). Je hoort nogal eens opnames van bands waarbij de zang gewoonweg vals is, lijkt wel of het zo is dat het vriendje die durft benoemd wordt tot zanger of die nou echt kan zingen of niet. Maar goed, troost je , je bent niet de enige uit Eindhoven die weinig tegen komt. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, maar het lijkt wel hoe ouder, hoe meer richting bruiloft en partijen band.

burt
15 februari 2003, 14:53
Ik woon nu even in Beverly Hilversum, maar da's alleen vanwege m'n studie. M'n roots en hart liggen in Eindhoven hoor! (-:

Eindhoveu de geksteuhhh! ;->

Den Siopin
21 februari 2003, 00:50
eindhoven
rhythm gitaar
zoek en rockband

Angelique
25 februari 2003, 15:28
Ik ben zangeres in een coverband (rock/pop) bestaande uit drummer, bassist, gitarist en ikzelf (23-26 jr). We gaan binnenkort ook beginnen met eigen stukken schrijven. We zoeken nog een (lead)gitarist of een toetsenist (misschien wel allebei...?) om ons te versterken. We repeteren op zondagavond in hartje Eindhoven.

Als je interesse hebt, mail ff op a.c.j.m.kessels@student.tue.nl

Eindhoven-draadje rulez trouwens :wink:

JustRockin
26 februari 2003, 16:29
Toch misschien wel makkelijk zo'n eindhoven-onderwerp. Heb er gelijk een vraagje voor: Wie kent een goede gitaarleraar in Eindhoven. Ik wil electrisch gitaar gaan spelen. Kan iemand mij helpen?

Malystrix
12 maart 2003, 08:07
ik kom uit valkenswaard...
ik zou ook wel les willen ja..

wimmeltje
16 maart 2003, 18:17
Rock coverband Reflexion uit Veldhoven zoekt nog een bassist. Voor info kan je mailen met Wim. Wimpie01@chello.nl Als je daar een berichtje achter laat krijg je een mailtje terug met de gegevens van de band. Repeteren is in Veldhoven en bas versterker is aanwezig in de oefenruimte.

Roberto1978
3 juni 2003, 08:53
das lang geleden dat ik hier ben geweest, nu onder een andere naam want ik ben mijn paswoord vergeten (domdom)

ben dus nogsteeds op zoek naar een pop/rock coverband in de regio eindhoven......

heeft iemand trouwens hier in de buurt die nieuwe blauwe Ibanez AFS 75 TB semi-accoustische kist zien staan? die wil ik namelijk weleens uitproberen.