PDA

View Full Version : afrekenen met bijgeluiden tremolo veren



charlotte
19 april 2005, 19:08
Hallo luitjes,
Ik was de bijgeluiden van de tremolo veren zat,en heb de veren met siliconenkit gevuld.
de verende werking blijft,echter zonder bijgeluiden.
wil je foto's hiervan zien,ga dan naar mijn home-page,subpagina Jackson

groetjes Charlotte . :lol:

http://home.hetnet.nl/~charlotte.mijnders/index.html

Maiden Michiel
19 april 2005, 19:22
Wat voor bijgeluiden?
Heb ik nog nooit last van gehad?
Schuren ze niet langs het hout?

charlotte
19 april 2005, 19:37
Hoi
De bijgeluiden die ik had waren een soort "zingen"van de veren,ook als de versterker wat harder staat voorkomt het opvullen ook feedback dor de veren.

greetz Charlotte . :razz:

charlotte
19 april 2005, 19:37
Hoi
De bijgeluiden die ik had waren een soort "zingen"van de veren,ook als de versterker wat harder staat voorkomt het opvullen ook feedback dor de veren.

greetz Charlotte . :razz:

Bouke
19 april 2005, 20:21
Hey Charlotte,

Hehehe, ik heb bij mijn strat gewoon een stukkie schuim over de veren (4) gelegd en toen snel het plaatje er weer over :D. Maar gezien jouw grondigheid bij het customizen van gitaren is dat voor jou geen optie :D

Je bent lekker aan het klussen hoor, respect! Tof met die inlay zo. Nog knapper vind ik je tremolo-project. Gewoon maar even maken dan :D En een leuke gitaarstand, nu moet je die derde gitaar gewoon helemaal zelf gaan maken, tot het laatste onderdeeltje aan toe, dat lukt je vast wel!

Groets,

Bouke

Negative K3 fan
19 april 2005, 21:06
Wat voor bijgeluiden?
Heb ik nog nooit last van gehad?
Schuren ze niet langs het hout?

ik wel, sommige mensen ondervinden gerammel enzo, maar bij mij begonnen ze zelfs te feedbacken!!11

RS-Rik
19 april 2005, 23:46
Superrrrgoed idee

Even uitvoeren bij m;n stratje

frekie
20 april 2005, 10:44
Die Yamaha heb je mooi opgeknapt, respect :o Heb je die Tree of life inlay ook zelf gedaan?

charlotte
20 april 2005, 19:06
Hallo allemaal, :lol:
T.a.v. Bouke,idd,het opvullen met schuim oid vond ik geen optie,en ja;ik heb al plannen om de 3de gitaar zelf (met hier en daar wat hulp),te gaan bouwen. :wink:
De bedoeling is om een Les Paul te gaan maken,ben nu eenmaal een fan van Gary Moore,en dan uiteraard met de juiste houtsoorten etc. . :P
Zal hoop ik in de loop van het jaar ermee gaan starten,en maak er ook weer een site van,maar laat het wel weten hier op het forum. :razz:

T.a.v. Frekie,ja ik heb de inlay zelf ontworpen,met een knipoog naar de tree of life,en daarna zelf ingelegd. :roll:

groetjes Charlotte . :)

Ic3gl0vE
20 april 2005, 19:25
Waarom vond je opvullen met schuim geen optie?

bert k
20 april 2005, 19:33
Dat is dus schuimrubber, geen purschuim...

charlotte
20 april 2005, 21:59
Hoi,
opvullen met schuim vindt ik geen optie,om 2 redenen;
Allereerst vindt ik het zelf er niet uit zien,ben nu eenmal een pietje precies,en ten 2-de kan schuim in de loop der tijd gaan verpulveren,wat weer een smeerboel geeft.

greetz Charlotte . :lol:

charlotte
20 april 2005, 21:59
Hoi,
opvullen met schuimrubber vindt ik geen optie,om 2 redenen;
Allereerst vindt ik het zelf er niet uit zien,ben nu eenmal een pietje precies,en ten 2-de kan schuim in de loop der tijd gaan verpulveren,wat weer een smeerboel geeft.

greetz Charlotte . :lol: