PDA

View Full Version : dean evo xm toegekomen



Rock n' sad
19 april 2005, 18:17
test.

Rock n' sad
19 april 2005, 18:18
revieuw volg nog morgen enzo ( ga straks maar naar huis , en ga niet meer versterkt kunnen spelen ivm geluid ) , maar feliciteer me almaar met m'n gitaartje van 100 € :D ( dient voor te experimenteren , downtunen , upgraden , blabla , ...


http://www.nevadamusic.co.uk/acatalog/dean-evo-xm.jpg

Fumi SG
19 april 2005, 18:31
ziet er knap uit voor €100,-..... :wink:

BLOK182
19 april 2005, 19:45
Wou net zeggen, der zijn veel lelijkere, congrats 8-)

Baco
19 april 2005, 19:49
As I said on the other forum: gefeliciteerd :wink:

Rock n' sad
19 april 2005, 20:29
hier komt mijn mini revieuw :

Speelt verdomd goed voor een gitaar van 100 E :o
had ik dat in mijn beginjaren gehad ipv mijn squier bullet , zou ik tot nu toe nog niet aan vervanging zijn toe geweest , en had ik met al m'n geld al een vox stack gehad :razz:


pick ups zijn een beetje ongedefinieerd , met veel gain erdoor word het wat "' blubberig " maar das helemaal geen probleem , clean is het een prachtig warme klank .

Qua uiterlijk , is ze donkerder als op foto ( een beetje donkerrood achtig ipv houtkleur ) De neck is mooi bleek , wat een mooi contrast vormt met de body en de zwarte tuners

Hij weegt wel redelijk weinig , persoonlijk heb ik liever een zwaardere gitaar om m'n schouder , maar dat ligt aan mij

Ze is zeker aan te raden voor beginners of semi profs die een gitaartje voor erbij willen en tenslotte heb je voor die prijs nog niet eens een stag of squier !

Kortom : I'm a happy man :P

MazeMouse
20 april 2005, 01:33
Ik heb em ook en vond em vooral lekker om te bluesen, te rocken of in drop-C te gooien om gewoon keihard SoaD en andere dingen op te spelen.
(kortom, ik kreeg er genoeg uit. En zeker voor het geld kun je er gewoon geen miskoop aan doen)