PDA

View Full Version : ==[MEDIAEVAL CONTEST]== Swing Arthur



Harald
19 april 2005, 01:02
Puf puf hijg hijg, net klaar na kraamvisite en gitaarles. En door de kraamvisite voor onze tweede dochter kwam het niet echt van veel spelen de laatste tijd. Is dus snel snel gedaan, en blijkbaar kun je shredden verleren. U bent gewaarschuwd :wink: (serieus, elektrische gitaar ging me vroeger beter af, maar had hem ook al maanden niet meer aangeraakt...)

Swing Arthur

http://home.tiscali.nl/haraldkoll/swingarthur.mp3

Roy K.
19 april 2005, 12:44
Gefeliciteerd met je dochter! :)

Je inzending vind ik erg mooi, spreekt me erg aan! Enig minpuntje vind ik de (foutjes bij de) electrische gitaren. Verder is het leuk gecomponeerd, intro is ook leuk!

Harald
19 april 2005, 14:53
Tja, ik zei al, heel lang niet meer dit soort elektrische partijen gespeeld. En had nog net 2 uur over om het voor de deadline opnieuw te arrangeren en op te nemen, en mixen kun je het al helemaal niet noemen... De elektrische gitaren zijn inderdaad verre van strak.

Ben nu gewend aan staalsnarige akoestische gitaren (012 snaren), of mijn jazzgitaar met 011. Dan ineens toch weer op 010 snaren op een plank spelen valt tegen. De dubbele gitaarpartijen zou ik 10 jaar geleden strakker hebben kunnen inspelen. Vind akoestisch nu gewoon veel leuker, maar dit was een leuke gelegenheid om mijn plank er weer eens bij te pakken. Rock solos doe ik nu hooguit nog op een sessie.

Davidian
31 mei 2005, 14:48
klinkt lekker alleen ik vind die drums aan het begin niet echt passen