PDA

View Full Version : Weet iemand........... ???



Flowertje
6 augustus 2002, 12:48
Heej iedereen,

Ik heb een vraag, k wil namelijk binnekort beginnen met gitaarlessen te nemen.

Nou wil ik ook een gitaar aanschaffen (Akoestisch), maar ik heb (nog) totaal geen verstand van gitaren.

Nou is mijn vraag: Weet iemand een goed merk van een gitaar wat niet al te duur is??

Alvast Bedankt,

groetjes Flowertje

Beer
6 augustus 2002, 15:09
Hoeveel wil je er voor uitgeven ??

Flowertje
6 augustus 2002, 15:30
ehm niet al teveel om dat ik natuurlijk nog moet beginnen en dus niet weet of t mij bevalt, maar k denk tussen de 100 en 150 euro?

Beer
6 augustus 2002, 15:58
IK GA UIT VAN KLASSIEK,NYLON SNAREN?
DAN KAN JE VOOR DIT GELD HET BESTE 2E HANDS
KOPEN,NIEUW KRIJG JE BRANDHOUT.
1.MISSCHIEN EEN ADVERTENTIE'GEZOCHT'OP
GITAARNET.
2.ANDERS HEBBEN DE MEESTE WINKELS WEL OCCASIONS.

MERKEN:BIJV.ARIA,ALHAMBRA,YAMAHA,ESTEVE,ETC.

SUCCESS !!!!!!!

Flowertje
6 augustus 2002, 17:21
Tsja ik weet niet wat je beter kunt nemen Klassiek of Western. Ik heb gehoord dat uit een Western mooier geluid komt. Dus k denk dat daar mijn eerste keus naar uit gaat en die pijn in me vingers kom ik ook wel overheen (hoop ik)

alexgit
6 augustus 2002, 20:27
Nou voor 100 tot 150 euro kom je niet aan een mooie/goeie western.

alexgit
6 augustus 2002, 20:27
Behalve als je mijnes overkoopt natuurlijk.
125 euro.

Dirk_Hendrik
6 augustus 2002, 22:47
Op 2002-08-06 15:58, schreef Beer:
IK GA UIT VAN KLASSIEK,NYLON SNAREN?
DAN KAN JE VOOR DIT GELD HET BESTE 2E HANDS
KOPEN,NIEUW KRIJG JE BRANDHOUT.
1.MISSCHIEN EEN ADVERTENTIE'GEZOCHT'OP
GITAARNET.
2.ANDERS HEBBEN DE MEESTE WINKELS WEL OCCASIONS.

MERKEN:BIJV.ARIA,ALHAMBRA,YAMAHA,ESTEVE,ETC.

SUCCESS !!!!!!!



LIEVER NIET SCHREEUWEN!!!

(Zet je caps lock eens uit) ( :razz:)

Beer
7 augustus 2002, 08:55
Tsja,zelfde verhaal.Een redelijke gitaar in die prijsklasse moet je echt zoeken onder
de 'gebruikte'.Bij voorkeur particulier of