PDA

View Full Version : Digitech RP300A



LuukieRayVaughan
18 april 2005, 19:24
http://www.stevesmusiccenter.com/DigitechRP300ABig.jpg

Ik speel vooral blues/rock en jazz. Ik wil een vet wah-wah pedaal en een vette blues distortion (fender blues SRV geluid). Ik vroeg me af of het een goed pedaal is, want ik heb er totaal geen verstand van. Ik kan hem krijgen voor 150 euro, is dat een redelijke prijs ? (2e hands)
Graag jullie reacties.

BLOK182
18 april 2005, 19:41
Voor bijna datzelfde geld kan je tweedehands een crybaby wah wah kopen en een ibanez tubescreamer. Ik zou voor blues echt losse pedaaltjes nemen, klinkt zoveel beter :)

pikasso
18 april 2005, 19:48
Ik heb een tijd de kleine versie gehad. Ik vond het 3 keer niets. Veel teveel compressie in alle sound.

Idd, koop een wah een tubescreamer als je vooral blues wilt spelen.

LuukieRayVaughan
18 april 2005, 20:16
Thx dudes !

Kasper
19 april 2005, 01:45
Ik heb de RP-80 liggen en heb deze een tijd gebruikt. Leuk om wat mee te experimenteren, maar verder is het niets.

Het is natuurlijk het kleinere broertje ook, maar de kwaliteit waaruit het pedaal onder andere gemaakt is, is plastieken brol. Ik vermoed dat hetzelfde materiaal bij de 300 gebruikt wordt.
Nu heb ik een Boss GT-8 en daarbij voel ik dat het kwaliteit is en zal meegaan, bij de digitech heb ik dat gevoel nooit gehad.

LuukieRayVaughan
24 mei 2005, 09:00
Wat voor een Tubescreamer dan kopen ?? Ik heb eens opgezocht bij marktplaats en het schijnt dat ze best veel verschillende hadden..