PDA

View Full Version : vraagje



calimero
6 augustus 2002, 12:38
Hoi mensen, dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Ik had laatst iets aan de hand met m'n versterker (Fender Princeton 112); m'n broer was namelijk tegen m'n gitaarkabel gelopen met als gevolg dat een stukje van de gitaarkabel in m'n input vast zat. Hebben jullie er een idee van hoeveel een nieuwe input kost? (+reparatiekosten evt.)

alhambra
6 augustus 2002, 12:53
als je een beetje kan solderen dan moet dat toch goed zelf te doen zijn kan nie meer dan 10 euro ofzo kosten. Ik hoop niet dat het een buizenbak is anders krijg ik van de andere forum gebruikers op de klote omdat je daar mee erg uit moet kijken daar moet je zonder verstnad van zaken maar niet zelf aan knutselen :grin: .

FragDaddy
6 augustus 2002, 15:17
hoi, welkom op dit forum :razz:

maar even serieus: de plug is waarschijnlijk los gekomen van de printplaat. als je zelf handig met een soldeerbout bent kun je dit zelf wel oplossen (mits het inderdaad geen buizenversterker is, want dan moet je toch wel verstand van zaken hebben)

wegbrengen naar een gitaarwinkel kan natuurlijk ook. hoeveel dat kost weet ik niet, al schat ik zo dat ze niet langer als een uurtje bezig zijn. het is (als het goed is) geen grote klus.

calimero
6 augustus 2002, 17:41
Ik had m'n versterker(géén buizenversterker)eigenlijk al binnengedaan bij een gitaarwinkel; maar ik wilde effe checke of ik niet in de zak gezet was.
Er is dus een nieuwe input op de plaat gezet mits het niet om een halfopen maar een 'volledig gesloten input' gaat. Ik had zelf thuis al geprobeerd om het stukkie van de kabel eruit te halen, maar zonder succes. In de winkel wilden ze het er eerst ook zo uit halen, maar dat lukte niet, dus hebben ze er een nieuwe input opgezet. Allemaal goed en wel, maar het heeft me wel 75 euro gekost. Te duur?!!

FragDaddy
6 augustus 2002, 19:31
tja, te duur: wat is te duur. ik vindt het zelf een beetje prijzig, maar ik weet niet precies wat ze gedaan hebben en wat er allemaal stuk was.

het belangrijkste is toch dat je weer kunt spelen?

calimero
8 augustus 2002, 19:02
Je hebt gelijk, k kan tenminste terug spelen

Dionyios
8 augustus 2002, 19:44
Heb je je broer nog geslagen? :evil: :razz:

calimero
11 augustus 2002, 13:18
Geslagen heb ik em niet; maar hij heeft wel mogen meebetalen :wink:

Bluppie
11 augustus 2002, 18:17
meebetalen?
hij hoort alles te lappen :razz: