PDA

View Full Version : logo kopen ?



Rock n' sad
16 april 2005, 20:24
test

Rock n' sad
16 april 2005, 20:24
mischien hebben jullie het topic over mijn cabinet al gelezen , dan ben je al een stapje voor ...
K wou dus een logo op m'n cabinet gaan plaatsen , heb nu vanalles wat gezocht op internet , ik vond vox , marshall , fender en peavey
Maar ik ben eigelijk op zoek naar een orange logo aangezien mijn cabinet daar wat op lijkt en het lijkt me wel vet om een unieke orange kopie te hebben :razz:

Ook dacht ik er mischien aan om zelf een tekstje te maken , maar ik weet dus niet waar ik zo'n plastiek oid zou moeten halen . En het versnijden zou ook niet zo goed lukken ( ben nu eenmaal geen knutsel genie )

Met andere woorden , wie weet een winkel ( online ) waar je het logo van orange OF plastiek voor logo's te maken kan bestellen ?

groovyB3
16 april 2005, 21:06
Plastic kan je bestellen bij vox humana of fns denk ik. Orange logo's zou ik niet weten.

Bates15
16 april 2005, 22:08
"Dear mister Orange, I have just made a speaker cabinet and it look very fine indeed. It remembers me of your cabinets but mine sounds better. I am in the market for a stick on logo that I could stick on the front of my cabinet. Would you please send me a Orange logo about 8" x 6" big so everybody can see the logo and think I own a Orange cabinet...

Yours,

....."


Zo kan het ook ;)

Fumi SG
16 april 2005, 23:58
tsjah zo kan het ook, ik zou dan alleen '... but mine sounds better.' vervangen door '... and mine also sounds very well'. Anders komt het zo over van, ik maak betere cabs en verkoop ze onder de naam Orange :razz:

Maar het is maar een tip.... :wink:

ieme
17 april 2005, 12:05
optie a. Mail Orange dat jou logo van Orange cab gebroken is en er graag een nieuwe op wil
optie b. zoek op ebay

Fumi SG
17 april 2005, 12:10
optie A van ieme is erg oke... dat ik daar zelf niet op ben gekomen :???:

Rock n' sad
17 april 2005, 13:10
optie a. Mail Orange dat jou logo van Orange cab gebroken is en er graag een nieuwe op wil
optie b. zoek op ebay

Goed idee :D

( ebay heeft ze niet )

V!N
17 april 2005, 18:48
"Dear mister Orange ..

:???:
http://www.mattbusch.com/Mr.%20Orange%20sketch.jpg
:-D

Swan
17 april 2005, 18:53
naai je ook n Nike logo op kleren die je bij de zeeman koopt?

ieme
17 april 2005, 20:39
zijn toch ook mensen die een fender logo op een squier plakken...

Agent_Smith
17 april 2005, 20:45
"Dear mister Orange ..

:???:
http://www.mattbusch.com/Mr.%20Orange%20sketch.jpg
:-D

:-D :-D V!N heeft m door! :-D :-D
Reservoir Dogs!!!!!!!!!!