PDA

View Full Version : vervolg true bypass -> Tonesucking enzo...



Rock n' sad
16 april 2005, 19:02
test

Rock n' sad
16 april 2005, 19:02
Na m'n topic over true bypass , zou ik graag willen weten in hoe ver je geluid word veranderd als je tone ' gesuckt ' word , meer/minder bas,treble,mid,attact ?
en hoe veel valt het nu eigelijk op ?
En ik ben van plan om deze zomer een dure versterker te kopen , ( MISCHIEN een vox van 1200 €,zo'n dure moddeling amp ) en zou niet willen dat het geluid daarop veranderd word door mijn effecten

Rock n' sad
16 april 2005, 19:02
Na m'n topic over true bypass , zou ik graag willen weten in hoe ver je geluid word veranderd als je tone ' gesuckt ' word , meer/minder bas,treble,mid,attact ?
en hoe veel valt het nu eigelijk op ?
En ik ben van plan om deze zomer een dure versterker te kopen , ( MISCHIEN een vox van 1200 €,zo'n dure moddeling amp ) en zou niet willen dat het geluid daarop veranderd word door mijn effecten

groovyB3
16 april 2005, 20:31
Waarom wil je effecten voor een modeling amp hangen? :???:

Rock n' sad
16 april 2005, 20:59
Waarom wil je effecten voor een modeling amp hangen? :???:

Die effecten heb ik nu al , mischien zijn ze dan niet meer nodig , dat zien we dan wel , mischien koop ik ook weer geen modelling amp , nog niets is zeker

groovyB3
16 april 2005, 22:27
Okay das duidelijk hehe :)

Tonesuck is allemaal relatief. Het is maar net de vraag of je het uberhaupt hoort en of hoe belangrijk je het vindt. Doorgaands zuigen standaard Boss en Ibanez pedalen weinig weg en geven ze juist een boost aan het hoog.

Ik zie trouwens in je sig dat je losse effecten zoekt. Ik heb nog een vintage Ibanez Phase Tone uit begin jaren 70. Geweldig pedaal, maar gebruik em te weinig om em te houden. Hoeft niet veel te kosten, stuur maar een pm'tje als je interesse hebt.

Rock n' sad
17 april 2005, 08:57
Okay das duidelijk hehe :)

Tonesuck is allemaal relatief. Het is maar net de vraag of je het uberhaupt hoort en of hoe belangrijk je het vindt. Doorgaands zuigen standaard Boss en Ibanez pedalen weinig weg en geven ze juist een boost aan het hoog.

Ik zie trouwens in je sig dat je losse effecten zoekt. Ik heb nog een vintage Ibanez Phase Tone uit begin jaren 70. Geweldig pedaal, maar gebruik em te weinig om em te houden. Hoeft niet veel te kosten, stuur maar een pm'tje als je interesse hebt.


Ruil met m'n zoom ? :D
ik verwacht nog een gitaar , chorus , en wah wah die nog betaald moeten worden ... :razz:

scholier
18 april 2005, 07:54
heey heey heey, niet stiekem handelen jongetjes daar is dit vrome forumpja niet voor bedoeld :x :-D 8-)

Robbert
18 april 2005, 10:47
heey heey heey, niet stiekem handelen jongetjes daar is dit vrome forumpja niet voor bedoeld :x :-D 8-)

http://www.webintegration.nl/gfx/bzk-0028politiepet_tcm42-13048.jpg

Rock n' sad
19 april 2005, 21:27
Dus niet echt iets om je druk over te maken , het is niet dat je zoiets overduidelijk hoort of wel

Dus stel je staat ergens live te spelen , kan iemand met ervaring uit het publiek dan zoiets herkennen oid ?