PDA

View Full Version : MEAN MACHINE 26 mei Simplon Groningen.



andy
16 april 2005, 17:21
Wij (Mean Machine) spelen na een "rustperiode" weer eens.
Dat gebeurt op donderdag 26 mei in Simplon in Groningen.
Voor ons speelt Porche Diesel, na ons the Drugs.

Eerste band speelt om 22.00 uur.

hoofd
16 april 2005, 18:39
en wanneer spelen jullie dan weer 's in de nieuwe verbouwde Cave dan? Samen met die andere bejaardekliek...Roadkill :D

wietse
16 april 2005, 19:43
huh hebben jullie dan weer een drummer?
of dit keer met een drumcomputer soms :-D

andy
16 april 2005, 21:39
@ Hoofd: Amsterdam is tegenwoordig wat te ver weg, op onze leeftijd moeten we op tijd in bed liggen, bovendien is mijn rollator al een tijdje stuk. :razz: Maar ff serieus, ik zal eens een keer contact opnemen met die tent.

@Wietse: De drummer is weer teruggekeerd. Hij besefte dat je verder kansloos bent in de muziek als je in Mean Machine hebt gespeeld. :wink:
Ik zal trouwens ook weer eens contact opnemen met Balk. Kijken of we weer zoveel poen kunnen krijgen om voor anderhalve man en een paardenkop te spelen. :D

ArpeggioKing
17 april 2005, 14:59
He andy, ik zal er donderdag ook zijn! Kaartjes bij de deur of moet ik ze bij plato halen ofzo?

Heb je btw al een oproep gedaan op het zware metalen forum? want ik weet dat daar wel een heel aantal grunninger metalheads rond hangen.

greetz marijn

andy
17 april 2005, 22:02
Het is trouwens op donderdag 26 mei.
Heb het verkeerd geschreven in de titel, maar ik kan het GVD niet bewerken. ik probeer het later nog wel eens.
Volgens mij is het trouwens gratis.
Maar misschien tot dan Marijn. Ik zal eens ff kijken op dat zware metalen forum.

FNaRK
18 april 2005, 00:02
hey ho
een reunie tour van Mean Machine :D

keep it up !!
en ik zal er helaas niet bij zijn :wink:

andy
18 april 2005, 11:08
Ghehehe, het is nog maar 1 gig hoor.
Wanneer komen jullie eens een keer deze kant uit trouwens.

FNaRK
18 april 2005, 16:05
Hoogeveen,
maar da's pas oktober of november :(
en wellicht tussendoor nog iets maar dan moeten we eerst onze boeker een schop onder zijn reet geven...

andy
20 april 2005, 22:07
Ik heb iig een slaapplekkie in Hoogeveen. :wink:

andy
25 april 2005, 22:35
Ik zie op de site van Simplon dat er op 26 mei een Groninger popprijs in Simplon is.
Ik kan me niet herinneren dat we ons daarvoor ingeschreven hebben. :razz:
Dus ik denk dat de datum nog wel eens kan veranderen.

andy
28 april 2005, 13:38
De datum van de popprijs was verkeerd. :razz:
Ik verwacht trouwens erg veel mensen van mijn werk. :wink:

THE DRUGS
PORSCHE DIESEL
MEANMACHINE

LOCAL HEROES MET EEN KNIPOOG
donderdag 26 mei 20:30 - 02:00
Het werd weer eens tijd voor een Local Heroes met een thema, ja want thema-avonden doen het altijd goed. Nu is het thema eens niet de stijl van de muziek, want deze avond gaat van ronkende diesels, naar oeroude metal tot gewoon recht-toe, recht aan rock-n-roll uit Groningen. Daarmee hebben we direct de stijlen van resp. Porsche Diesel, MeanMachine en The Drugs geformuleerd. Wat is dan dat thema?? Wat is de link??


Een kenner zou er OOg voor moeten hebben, want OOg is de link. In elke band zitten namelijk allemaal links met het beste radiostation van Groningen, OOg radio. We hebben direct iedereen van stal gehaald, van de meest onbegrijpelijke radiopresentator Bennie Dral tot aan de baas van de OOg nieuwsredactie en de beste presentator die OOg radio ooit heeft gehad en de mooiste omroeper die OOg tv ooit heeft gekend (ja ... hij is weg, helaas).
Tsja, en wie nu waar in zit en wie we nu allemaal precies bedoelen, dat zoeken jullie zelf maar uit. Een avond met een dikke knipOOg dus .....


http://www.groverpop.nl/pics/meanmachine.jpg


Website MeanMachine

Download hier een inschrijfkaart

Check voor meer info & Groninger Popnieuws altijd : www.groverpop.nl

waar: Local Heroes Stage Simplon [Kleine Zaal]
prijs: gratis

andy
25 mei 2005, 10:48
BUMP. :-D

Is morgen.

FNaRK
25 mei 2005, 13:01
fijne dag voor een optreden :???:


in ieder geval: schop serieuze kont !!

andy
27 mei 2005, 21:43
En dat hebben we gedaan. :lol:
Ondanks dat het donderdag was stonden we voor een vrij volle zaal te spelen. Wel bloedheet damn.
De ritmesectie had voor het optreden ruzie met elkaar, geen woord meer tegen elkaar gezegd en later super agressief strak gespeeld. Moeten ze vaker doen. :-D

Harry
28 mei 2005, 12:05
dus maar even tegen elkaar uitspelen dan? :-D