PDA

View Full Version : Epihone Les Paul Classic L.E



hans hiemstra
5 augustus 2002, 12:48
Ik heb vorige week een nieuwe(2002) Epi Les Paul Classic Limited Edition gekocht. De gitaar speeld werkelijk fantastisch (had eerst een samick dus dat kan snel) maar tot mijn verbazing is er niets te vinden qua product informatie over deze gitaar op de site en de boekjes van epiphone. wel op de gibson site maar ik vraag me af of dezelfe specs gelden voor mijn epiphone (lijkt me niet) daarom wil ik vragen of iemand een soortgelijke gitaar heeft en wat voor hardware, snaren, inleg, H.B's etc. daarop zitten en wat er nu anders is aan een limited edition in vergelijking met de standaard classic? Mijn gitaar is vintage sunburst met 2 open H'B's(ontwikkeld door gibson), 22 frets treble/rythm switch etc.etc. de standaard L.P indeling. wie kan het mij vertellen?

rockandsoccer
5 augustus 2002, 23:37
Ik zag deze gitaar bij http://www.nederlandmuziek.nl en zit er sterk aan te denken een aan te schaffen , is 450 euro veel geld denk je. Kijk maar es op die site.

hans hiemstra
6 augustus 2002, 19:24
ja, dit is inderdaad mijn gitaar, alleen heb ik een andere kleur. en € 450 is volgens mij echt een heel goede prijs aangezien de gitaar die je ervoor terug krijgt. ik heb er nieuw 630 voor moeten betalen en dat is nog steeds meer dan € 100 onder de advies prijs. ik heb de specs opgevraagd via epiphone.com daar kunnen ze meer vertellen over deze gitaar.