PDA

View Full Version : Small bear of banzai? Advies gevraagd



oddman
15 april 2005, 16:51
test

oddman
15 april 2005, 16:52
Hoi,

Waar bestellen jullie de onderdelen voor pedaaltjes? (behuizingen, switches, connectors, etc )

Ben beetje aan het twijfelen tussen Small bear electronics of banzaieffects.

Heb al bij beiden iets besteld maar zou deze keer ineens een iets grotere bestelling willen plaatsen

Prijzen schelen een beetje maar weet niet goed hoe het met de verzendingskosten zit dan ...
(om dat te weten te komen moet je een bestelling doen ..)

Dacht dat er hier op het forum wel wat mensjes bezig waren met zelfbouw ;o)
Misschien dat jullie wat advies kunnen geven? Welke is gemakkelijkste, minste last, goedkoopste ...

Zo, laat die ervaringen maar komen ;o)

Alvast bedankt iedereen !

Arnolievens
15 april 2005, 17:16
Is smallbear niet ni de states gevestigd ? ik denk dat vervoer dus duurder zal zijn ...

Ik heb reeds 2x bij Banzai besteld en was toch wel tevreden. Je kan COD (Cash On Delivery) gebruiken, maar dat kost wel 25€ ofzo. Met overschrvijving was een pak goedkoper (weet niet meer juist hoeveel).

Ik heb nog geen ervaring met small bear dus laat je niet blindelings beinvloeden door enkel mijn comment ...

Dirk_Hendrik
15 april 2005, 17:31
Ik denk dat dat gaat liggen aan het gewicht en aan wat je bestelt:
- Smallbear is even weggeweest en sinds die tijd duurder.
- Smallbear heeft meer.
- Smallbear heeft weldegelijk zaken waarin Banzai veel duurder is.
- bij gering gewicht is de port iets van 8 dollar. Bij verzending vanuit Duitsland ben je snel een euro of 8 kwijt.
- banzai is europees. EU support dus.
-Banzai is EU. Snellere levering dus.
Qua service vind ik ze beiden erg OK.

Wormaap
15 april 2005, 17:43
Banzei rekent 6 euro verzendkosten (althans, voor mijn levering :-D) en de 3PDT switches zijn daar goedkoper dan bij Small Bear, verder scheelt het in prijs erg weinig, en vind ik de snellere verzending en eventuele support bij Banzei wat fijner omdat't in Duitsland zit :)

Speeddemon
16 april 2005, 02:41
Slimme jongens kopen hun 3PDT's ergens anders. :cool:

Ik heb met beide ervaring, maar koop voornamelijk bij Small Bear. Verzendkosten vallen reuze mee en betalen met Paypal is iets minder gedoe dan een internationale overschrijvingskaart invullen. (die sowieso een week erover doet, eer het geld bij onze Duitse vriend Olaf Nobis is.)

Wormaap
16 april 2005, 02:55
Mwah, ik heb bij Banzai ook gewoon met Paypal betaald, en kreeg een paar uur later een mailtje dat mijn stuff vandaag (vrijdag dus :P) op de post gaat :-D

Random_hero
16 april 2005, 09:44
http://musikding.de/

Is goedkoper dan banzai.