PDA

View Full Version : drummer gezocht voor techno/rock project



Blunt
4 augustus 2002, 13:59
wij zijn een gitarist en bassist en zoeken een drummer....hier ons oproepje:

Hallo,

Wij zoeken een strakke drummer voor een crossover tussen rock en dance. (M/V leeftijd 20/30 jaar)

De bedoeling is om redelijk traditioneel te starten en van daaruit steeds meer dance elementen toe te voegen.
We willen er voor waken de muzikanten niet als 'sampels' te gebruiken. De bedoeling is om de muziek levend, dynamisch en groovend te houden zonder teveel op een bepaald stijltje te gaan zitten of er een truukje van te maken.

Ik heb altijd met veel mensen gespeeld en ook veel opgetreden als bassist en gitarist. Ik kan ook nog een beetje drummen.
Daarnaast heb ik veel ervaring met synths en samplers enz.
De andere helft van ons, tot op heden duo, bestaat uit een bassist/toetsenist, ook met de nodige ervaring.

Wij zoeken een drummer die strak is en in staat is om vrij met een clicktrack mee te spelen. Schrik niet, wij willen absoluut niet dat de drummer in dienst komt van de elektronika. Maar op sommige momenten kan het wel eens nodig zijn om met een clicktrack mee te spelen.
Het moet grooven, swingen, pompen op een eerlijke manier.
Rappen/zingen is natuurlijk ook mogelijk of een andere skill die je beheerst, dit is echter geen doel maar als het de vibes verhoogt doen we dat zeker.

We willen in de toekomst graag verder uitbreiden met b.v. viool, trompet, of een dj


Wij zijn in het bezit van alles behalve een drumstel. Binnenkort eigen studio/opname facaliteiten.

Wij zijn geen pro's maar goede amateurs. We willen er wel voor gaan. Dus je moet er ook tijd voor hebben.

Het klinkt allemaal wel serieus maar zo zijn we normaal niet hoor, alleen nu ff.

We trouwens zitten in de buurt van Hardinxveld-Giessendam


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Blunt op 2002-08-04 14:04 ]</font>