PDA

View Full Version : Mijn nieuwe Lag Rockline



Denis
15 april 2005, 10:27
Hieronder mijn nieuwe Lag Rockline. :-D

Birdseye maple neck;
Birdseye maple toets;
Birdseye maple body;
Nu nog met Seymour Duncan elementen, maar inmiddels voorzien van EMG 81, Sa, Sa.
http://members.home.nl/denisweening/Lag%20guitars/lagtotal.jpg

http://members.home.nl/denisweening/Lag%20guitars/Laghead.jpg

Cubensis
15 april 2005, 10:31
christus dat is een vette pooiergitaar :cool:
alleen de vorm van de achterkant van de body ben ik niet zo gek van, maar voor de rest is ie errrrrg cool :D
wat heeft ie gekocht?

wietse
15 april 2005, 10:39
.


http://members.home.nl/denisweening/Lag%20guitars/Laghead.jpg

mooi, speelt dat wat zo zonder snaren? :-D

Maiden Michiel
15 april 2005, 10:52
Leipe finish!

Artio
15 april 2005, 11:03
leuk model goede kleur....niet helemaal mijn smaak (idd pooiergitaar) maar weer es wat anders op de een of andere manier..... :-D

groeten artio

Denis
15 april 2005, 11:14
hehehe,

Ik heb alleen maar pooiergitaren.
hier dan nog even een greep uit mijn collectie.


http://members.home.nl/denisweening/Lag%20guitars/Lag%20guitars%20part%20I.jpg

BLOK182
15 april 2005, 11:22
Tof ding man! Wel ff wennen aan de achterkant, maar pooiergitaren, daar is niks mis mee 8-)

Denis
15 april 2005, 11:32
Ik speel al 8 jaar op die slang van hierboven, en ik vind de vorm echt supergaaf!!! Maar oke, als je het voor het eerst ziek lijkt het wellicht wat raar, helemaal als je alleen strat leuk vind :razz: Tegenwoordig heeft Lag het hoekje er niet meer in, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze nog een keer die gitaar gaan uitbrengen.

Denis
15 april 2005, 11:32
Ik speel al 8 jaar op die slang van hierboven, en ik vind de vorm echt supergaaf!!! Maar oke, als je het voor het eerst ziek lijkt het wellicht wat raar, helemaal als je alleen strat leuk vind :razz: Tegenwoordig heeft Lag het hoekje er niet meer in, maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze nog een keer die gitaar gaan uitbrengen.

BartL
15 april 2005, 11:36
Laat me niet LAGgen :lol:



Vette gitaren man 8-)

Denis
15 april 2005, 12:14
de gitaar LAG niet bij iedereen in de smaak, daarom heb ik haar nu. en ik kan er wel om LAGgen, zo'n coole gitaar erbij te hebben. :-D

Denis
15 april 2005, 12:14
de gitaar LAG niet bij iedereen in de smaak, daarom heb ik haar nu. en ik kan er wel om LAGgen, zo'n coole gitaar erbij te hebben. :-D

Ibanez RuleZ
15 april 2005, 12:48
zijn dit nog de franse modellen? (neem aan van wel), zien er een beetje als een jackson kloon uit, met die schuine kop, alleen die uitstulping bij de jack ingang van de gitaar verstoord dat beeld een beetje

die nieuwe ziet er overigens wel supermooi uit. is ie niet erg zwaar? maple is nu eenmaal niet al te licht....

harrald

Kasper
15 april 2005, 12:53
mooi, speelt dat wat zo zonder snaren? :-D

Denk het niet, maar dan heb je ook geen last van fretbuzz :D

Thedevilinside
15 april 2005, 14:28
Kijk eindelijk weer is iemand die het snapt, goed spul hoor zo'n echte handgebouwde LAG, heb zelf de roxanne prestige gehad.

Was dit trouwens die LAG die op de duitse ebay stond ?

Denis
15 april 2005, 15:44
Het zijn allemaal Franse handgebouwde Lag gitaren die ik heb :-D

Ik heb ook een Lag Arkane prestige 2000, quilted black cherry. Ook erg mooi. En binnenkort een supernieuwe Custom. Alleen daar wacht ik nu al 12 week op :cry:

Denis
15 april 2005, 15:45
Het zijn allemaal Franse handgebouwde Lag gitaren die ik heb :-D

Ik heb ook een Lag Arkane prestige 2000, quilted black cherry. Ook erg mooi. En binnenkort een supernieuwe Custom. Alleen daar wacht ik nu al 12 week op :cry:

Denis
15 april 2005, 15:46
dit is een franse Lag met een custom order neck. Al mijn Lag gitaren zijn trouwens handgemaakt in Frankrijk.

Denis
15 april 2005, 17:09
Het is een franse handgemaakte Lag met een custom made neck.

Denis
15 april 2005, 17:10
Het is een Franse Lag met een custom made neck

SantaSCSI
15 april 2005, 17:19
Hoe kort aat het volgende antwoord zijn :-D

Ik vind ze persoonlijk echt vet. Lekker blits die dingen. Hoeveel heeftie btw gekost?

MoserCustomShopDotCom
15 april 2005, 17:43
hehehe,

Ik heb alleen maar pooiergitaren.
hier dan nog even een greep uit mijn collectie.


http://members.home.nl/denisweening/Lag%20guitars/Lag%20guitars%20part%20I.jpg

Mmm.. ik zie een patroon ;)


Mooie hals zo met dat Birdseye maple!!

Denis
15 april 2005, 19:47
Maakt het trouwens uit wat een gitaar gekost heeft? Na een paar dagen maakt het niet meer uit wat je betaald heb, maar ben je blij met je gitaar :-D

Kevin-D
16 april 2005, 14:55
Wow, schitterende dingen, ik vind veel gitaren mooi dus daar niet van( :-D ), maar dit zijn toch wel vette dingen zeg... ik zat zelf naar die Arcane modellen te kijken, maar zijn me iets te prijzig :wink:

Ic3gl0vE
16 april 2005, 15:27
Wat een mooie gitaar! die donkere met die strepen vanaf de potmeter vind ik ook wel héél erg cool zeg. En dat rare hoekje onderaan, dat heeft wel wat ;)

Maar je hebt nu 5 gitaren van hetzelfde model? Waarom niet een keer een ander vormpje?

Kevin-D
16 april 2005, 17:28
Ze hebben bijna allemaal andere set-ups kwa pickups zo te zien: HSH HSS HH, enz en die ene heeft ook HSS, maar dan niet met EMG's, maar met andere pickups erin. Dus jah, als ie die vorm mooi vind haalt ie er toch wel heel andere sounds uit waarschijnlijk... Of zit ik er héél ver naast :D

Denis
17 april 2005, 18:04
Nou alle gitaren klinken bijna gelijk omdat ik in alle gitaren EMG zet. En dan heb ik weer allemaal seymour duncan elemente over :???:

Ik heb ook wel Lag gitaren met andere modellen, een star, en randy rhoads. Oja en de Arkane, die heeft niet zo'n hoekje erin.

Maar ja ik spoor niet, koop steeds dezelfde gitaar en stop er dezelfde pick ups in. :-D Ach zo zijn er wel meer mensen met rare gewoontes....maar ik rook niet :-D