PDA

View Full Version : 10 unit rack



Angel
14 april 2005, 17:45
Wat zou jij betalen voor een 10 unit rack, shockmounted, voor- en achterbouw met wieltjes TWEEDEHANDS?

BramVersteeg
14 april 2005, 18:10
www.casecompany.nl ,290 euri :cool:
Ik weet niks over de kwaliteit maar je zult iig veel moeite moeten doen om iets goedkoper te vinden (nieuw).

LordRiffenstein
14 april 2005, 21:37
Case Company is veruit de goedkoopste case company :razz: die ik ken. Ik heb ooit prijzen gekregen van 300euro voor een 10HE rack, non-shockmount en daar kwam 100 bij voor shock, als ik me goed herinner.

Chiel
15 april 2005, 00:14
Ze zijn idd goedkoop (of moet ik zeggen hij, want het is een éénmans bedrijfje :D ). Kwaliteit heeft echter een prijs. Ik heb zelf een pedalcase van hem en ken iemand met een keyboardcase. Op zich prima spul, maar niet geschikt voor hardhandig gebruik voor in de vrachtwagen oid. Hang en sluitwerk is niet van mega kwaliteit evenals het paneelwerk. Goed zat voor als je het zelf alleen in de hand hebt en vervoerd, maar dat schiet de aanschaf van een Shockmount case ook wel weer een beetje zijn doel voorbij. Voor een echt goed rackje betaal je dus wel zeker het dubbele.

Angel
15 april 2005, 09:21
dus hoeveel zouden jullie betalen 2de hands?

BramVersteeg
15 april 2005, 12:36
Ik denk dat je toch wel moet denken aan 3-400 euro voor een redelijke dan. Ik heb er eigenlijk nog nooit een 2ehands voorbij zien komen dus ik wens je succes.

Angel
15 april 2005, 13:42
Ik denk dat je toch wel moet denken aan 3-400 euro voor een redelijke dan. Ik heb er eigenlijk nog nooit een 2ehands voorbij zien komen dus ik wens je succes.

Ik weet er nu toevallig één staan en ik ben aan het onderhandelen over de prijs, daarom zou ik willen weten wat een maximum zou zijn, tweedehands

BramVersteeg
15 april 2005, 14:14
Ik denk dat je toch wel moet denken aan 3-400 euro voor een redelijke dan. Ik heb er eigenlijk nog nooit een 2ehands voorbij zien komen dus ik wens je succes.

Ik weet er nu toevallig één staan en ik ben aan het onderhandelen over de prijs, daarom zou ik willen weten wat een maximum zou zijn, tweedehands

Mijn prijs is maar een schatting hoor. neem het maar niet teveel aan bij je onderhandelingen :wink:

Angel
16 april 2005, 16:44
Ik denk dat je toch wel moet denken aan 3-400 euro voor een redelijke dan. Ik heb er eigenlijk nog nooit een 2ehands voorbij zien komen dus ik wens je succes.

Ik weet er nu toevallig één staan en ik ben aan het onderhandelen over de prijs, daarom zou ik willen weten wat een maximum zou zijn, tweedehands

Mijn prijs is maar een schatting hoor. neem het maar niet teveel aan bij je onderhandelingen :wink:

Onderhandelingen afgelopen, prijs betaald: 100 euro

Maiden Michiel
16 april 2005, 17:44
Holy hell, goede deal!!

doncker
17 april 2005, 10:57
Mooie deal.

jw009
17 april 2005, 11:26
http://www.marktplaza.nl/Shockmounted-19-10HE-Rack-Rythmes-amp-So-847020.php


deze toevallig??

Angel
17 april 2005, 12:14
http://www.marktplaza.nl/Shockmounted-19-10HE-Rack-Rythmes-amp-So-847020.php


deze toevallig??

Nop

BramVersteeg
17 april 2005, 12:42
:o GVD! 100 pegels voor een 10 HE shockmount rack! Ik doet zeggen dat je de deal van het jaar te pakken hebt :P
Gefeliciteerd ermee, en we willen natuurlijk wel wat foto's zien :wink: . En kun je ons, als je hem thuis hebt staan, wat vertellen over de kwaliteit?

Angel
17 april 2005, 15:35
:o GVD! 100 pegels voor een 10 HE shockmount rack! Ik doet zeggen dat je de deal van het jaar te pakken hebt :P
Gefeliciteerd ermee, en we willen natuurlijk wel wat foto's zien :wink: . En kun je ons, als je hem thuis hebt staan, wat vertellen over de kwaliteit?

Ik zal foto's plaatsen van het moment dat ik hem binnen heb.
De jongen ging nog zorgen voor 80 schroefjes zodat ik beide kanten kon gebruiken om op te bouwen.

BramVersteeg
17 april 2005, 16:42
Nice, wat komt er allemaal in?

vinni
19 april 2005, 20:11
Da's inderdaad belachelijk goedkoop :evil:

Gefeliciteerd! :-D

Ben ooit eens zelf bezig geweest met zo'n schockmount.
Dar binnenrack van jou alleen al is ca Eur 350 nieuw.


Koopje dus.....

Vinni