PDA

View Full Version : Newbie... :)



gvink
14 april 2005, 17:32
Dag allemaal..

Ben nieuw hier! :D Ziet er goed uit wat jullie hier hebben opgebouwd...! :o
Ik kom regelmatig op harmony-centrals effect forum, maar wilde ook wel eens in mijn moedertaaltje over effecten en zo praten!

robzilla
14 april 2005, 17:33
hey man :)

goed je te zien hier! is je FF al verkocht?

gvink
14 april 2005, 17:42
nog niet... Moet ik m apart houden voor je?

gvink
14 april 2005, 17:42
nog niet... Moet ik m apart houden voor je?

Ik had al zo'n vermoeden het eerst van jou te horen hier.. :cool:

robzilla
14 april 2005, 18:07
ik twijfel teveel :razz:

trouwens, posten hier gaat beetje verrot. soms lijkt het net of je post er niet staat, maar dan is die wel gepost. als je terug gaat naar je thread staat je post er meestal dus wel :)

ze zijn bezig met nieuwe forumsoftware, zeggen ze :wink:

Random_hero
14 april 2005, 18:16
Iemand hier in het effectenforum is op zoek naar een zvex fuzz factory (staat in zn sig).

gvink
14 april 2005, 18:25
Iemand hier in het effectenforum is op zoek naar een zvex fuzz factory (staat in zn sig).

Ik geloof dat ik daar niet meer op mag reageren.. :D

robzilla: ik merk het... erg fijnnnnn.... :-?

Quink
14 april 2005, 21:39
Welkom!

Tsja, gitaarnet en verkopen... Je mag hier niet iets rechtstreeks te koop aanbieden. Maar je mag het wel in je sig zetten. Dan is het geen probleem.
:-?

Tenzij je natuurlijk Sash bent, dan mag je weer wel verkoop topics openen......... :-D

gvink
15 april 2005, 00:33
Waarschijnlijk is degene die toelaat dat het wel via de sig's mag degene die het te bureaucratisch vind om niet rechtstreeks te mogen aanbieden...

Ach... :lol:

Robbert
15 april 2005, 00:49
Gerard, je mag er best commentaar op hebben, die periode heeft iedereen die hier nieuw is, maar er is Gitaarmarkt.nl beschikbaar voor de advertenties.

:razz:

gvink
15 april 2005, 01:24
jawel.. Het enige wat ik een beetje jammer vond is dat ik er dan pas achter kom nadat ik iets post.. En niet als ik me aanmeld.. Maar ja.. Verder maak ik me er ook weer niet zo druk over, hoor..
:evil:



:D

skanky
15 april 2005, 01:26
YO Gerard, welkom welkom!

Je bent hier toch niet stiekem om je nieuwbakken bedrijfje te promoten he?? :D

gvink
15 april 2005, 01:34
YO Gerard, welkom welkom!

Je bent hier toch niet stiekem om je nieuwbakken bedrijfje te promoten he?? :D

Wie?? Ik?? Tuurlijk niet.. haha...

Zonder gein, is het natuurlijk fijn om wat afzetmarkt te hebben, dat zal ik niet ontkennen, maar als ik 't weer teveel doe wordt Dirk-Hendrik boos op mij.. :D

Dus ik hou het bij m'n sig...



En natuurlijk de occasional post als er weer een update is.. :-D