PDA

View Full Version : zoek bluesband



Eko
16 mei 2001, 21:41
Ik 40 jaar , zoek recreatieve bluesband in Oosten van Nederland.Zelf woon ik in Goor.
Enige verplaatsing geen bezwaar.

anoniem
3 september 2001, 15:31
Ja goedemiddag. Ik biedt me aan. dstruik@hotmail.com

anoniem
3 september 2001, 15:31
biedt= bied

Eko
3 september 2001, 23:11
Met dank voor de reactie. Ik heb al gemailed.
Heren!!!Het werkt dus!!!
Mocht je iemand zoeken laat het dus weten op deze plek.

SteavisSmokin
3 november 2001, 14:15
Hoi eko, ik ben ook op zoek naar een band of muzikanten om een bluesband mee te beginnen. Ik ben slag/solo gitarist en bezit een strot waar redelijk wat geluid uit komt. :wink: stevensteavis@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SteavisSmokin op 2001-11-03 13:16 ]</font>

freddie
3 november 2001, 14:17
waar woon je????

SteavisSmokin
3 november 2001, 14:19
Ik woon in zevenaar, nabij arnhem.

Eko
8 november 2001, 16:42
Hoi,
Met excuses voor de late reactie maar het werk wil nog wel eens oplopen en/of naar het buitenland zijn.
Ik sta in principe open voor elke sugestie mits het serieus is. Zoals je in de topic kunt zien ben ik 41 en b.v. niet van plan hier weer 4 x in de week mee op te treden.
Dus mocht er gelegenheid zijn om af en toe te spelen , laat het me dan weten.
BTW Zevenaar is niet te ver , dus dat moet lukken.

SteavisSmokin
8 november 2001, 20:13
hoi eko, kan je me even emailen? Dan praten we via email verder, is wat makkelijker! Tot mails. :wink:

Emar
18 juni 2003, 01:09
Hallo Eko,

Hierbij wil ik mij ook aanbieden. Ik ben een serieuse gitarist (17 jr.), en doe niks lievers dan gitaarspelen. Ik houd er niet van om op te scheppen of ego te doen, maar luitjes van een jamsession waar ik geregeld naar toe ga, noemen mij al de tweede Jimi Hendrix....(trouwens ook mijn grootste held).
Mijn hart en ziel ligt helemaal bij de blues. Ik kom uit de omgeving....dus het zal mooi zijn als u zou reageren.