PDA

View Full Version : Heeft er nog iemand goede Backingtracks?



nozem
3 augustus 2002, 13:48
Ik heb al een aantal keren liggen klooien met zo'n programmaatje maar daar kwam niet echt een bevredigend geluid uit, mijn vraag is of er hier iemand rondloopt die kant en klare achtergrondstukken heeft of weet te staan , liefst bluesy of jazzy dingetjes..
En het liefst geen midi troep eigenlijk

Mijn dank is groot!

Ditmar
3 augustus 2002, 13:56
Ik heb drie cd's vol, als je me kan uitleggen hoe ik al die zooi als mp3 naar je toe stuur of hoe een cd tje met al die zooi naar jou toe komt, moet je het maar zeggen.

nozem
3 augustus 2002, 13:59
Tja hoe ben je aan die drie volle cd's gekomen? ergens gedownload ofzo?

En anders.. je kunt een cdtje naar me opsturen dan betaal ik alle kosten uiteraard

Maar misschien zijn er mensen die ze al online hebben staan?

Ditmar
3 augustus 2002, 18:56
Ik heb ze gehad van m'n gitaarleraar, en waar die ze van heeft..... maar misschien kan je ze met kazaa een keertje overpompen.

BLOK182
3 augustus 2002, 19:51
Nozem je bedoelt zeg maar van die begeleidingen van bijv. blues enzo?
Die zou ik ook heeeeeel graag hebben.
Dusse, als iemand nog een mp3'tje voor ons heeft, heel graag!!

BluesJR
4 augustus 2002, 03:19
Me too... en ik denk dat er wel meerdere mensen op het forum zijn die er interesse in hebben. Als het mogelijk zou zijn... strakkerrzzz...!!

nozem
4 augustus 2002, 20:46
Dus mensen met goede achtergrondstukkies jullie weten wat je te doen staat :wink:

A-ToXiC
4 augustus 2002, 21:06
Enne, rock/metal-achtige backingtracks zijn bij MIJ errug welkom.....

Ditmar
4 augustus 2002, 22:10
Ik heb een cd vol met blues, eentje vol met rock en eentje met van alles, en ik wil de hele zooi best rippen en online zetten, maar ik snap dus niet zo veel van computers dat ik dat zonder uitleg zou kunnen........ dus anyone ???

sash
5 augustus 2002, 01:53
Hmm die cd vol met blues en rock vind ik wel interessant. Hoe je moet rippen heb ik ook geen flauw id van. Je kan ze ook kopieren en naar me opsturen, stuur ik je gewoon 2 cd'tjes terug.

Ditmar
5 augustus 2002, 03:21
Ik denk dat ik ze maar online ga zetten, dat rippen heeft iemand me vandaag uitgelegd, maar nu moet ik ze nog ergens kwijt...... en hoe gaat iemand me dat uitleggen ???

Mithrandir
5 augustus 2002, 09:19
tsja, het is denk ik het makkelijkst om ze in je shared folder van kazaa te zetten zodat iedereen met kazaa ze kan vinden. Vervolgens zet je hier op het forum wat titels van tracks neer en je kazaanaam zodat wij jou tracks kunnen vinden.

Zorg wel dat je niet teveel mensen tegelijk laat downloaden ander word het erg traag. Standaard staat dit geloof ik al goed (2 of 3 simultane uploads), als je een dikke breedband verbinding hebt kan je dit natuurlijk iets omhoog doen.

suc6 (ik hoop dat het lukt, want die backingtracks lijken mij ook wel wat)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-08-05 08:23 ]</font>

sebass
5 augustus 2002, 14:11
Bij geocities moet het ook heel makkelijk gaan. Anders moet je daar even kijken. En om cd's te rippen gebruik ik CDex dat is heel erg makkelijk je kan ook de kwaliteit e.d. instellen. Als je ze op kazaa gaat delen moetn we wel weten hoe ze heten :smile:

Slowhand41
10 augustus 2002, 11:25
Hier zijn wel aardige backing tracks te vinden, sommige zelfs live ingespeeld. http://www.guitaristforum.com/jamtracks/

nozem
11 augustus 2002, 04:04
Hee bedankt man!

Sjoe Roels :grin:

BLOK182
11 augustus 2002, 13:06
Hartstikke bedankt!!!!

SiNiSTRaL
22 augustus 2002, 22:37
Mogguh.....HOe te rippe....

download musicmatch jukebox (http://www.musicmatch.com) gewoon de ghratis versie downen, dan ga je in musicmatch juke box naar File > convert en dan moet ej zorgen dat de output in *.mp3 128k/s enzo weetje staat....

moretel
23 augustus 2002, 11:38
Nog een riptip

ga naar
http://www.download.com
en zoek naar mp3 etc.