PDA

View Full Version : Fuzzfactory verrot?



Dweezman
13 april 2005, 11:37
test

Dweezman
13 april 2005, 11:37
Vanaf het eerste moment dat ik het pedaal binnen had werkte er iets niet goed. Bij het inschakelen hoor je een storing, duidelijk NIET het effect. Als ik de switch aan het uit zet (een aantal keren) schakelt het effect wel correct in.
Ook de switch 'half' in drukken wil het effect wel goed laten werken.

Wat is dit? Kapotte switch, of iets anders....


:cry:

Dweezman
13 april 2005, 11:38
Vanaf het eerste moment dat ik het pedaal binnen had werkte er iets niet goed. Bij het inschakelen hoor je een storing, duidelijk NIET het effect. Als ik de switch aan het uit zet (een aantal keren) schakelt het effect wel correct in.
Ook de switch 'half' in drukken wil het effect wel goed laten werken.

Wat is dit? Kapotte switch, of iets anders....


:cry:

LordRiffenstein
13 april 2005, 11:43
Bij elk true bypass pedaal dat ik al gehad heb, had ik de eerste keer bij het schakelen een boel bijgeluiden. Misschien is dat het probleem.

Dweezman
13 april 2005, 11:46
dus blijven stampen totdat ie het uiteindelijk goed doet?

marc_o
13 april 2005, 11:53
Ik denk dat je er met je volle gewicht op moet springen....hoeveel weeg je?

Dweezman
13 april 2005, 11:59
moet wel tot 88kg kunnen komen, denk ik.

Maar: is het normaal dat een tb-switch moet 'wennen'?

jero
13 april 2005, 12:09
tb switches kunnen in het begin 'ploppen' bij in- en uitschakelen van je effect, maar meer ook niet. Als het effect niet goed in- of uitgeschakeld wordt is er duidelijk meer aan de hand.

Dweezman
13 april 2005, 12:49
denk je dan aan de switch op zich, of iets in het circuit? Switch is misschien wel te fixen, maar als er meer aan de hand is, ben ik zeker niet blij.

Pedaal is nieuw, maar wel uit Amerika laten komen, dus service zal niet makkelijk zijn...

appeltaart
13 april 2005, 12:50
Ik heb zelf een Vexter Fuzz Factory en ik heb er helemaal geen problemen mee. Waarschijnlijk is het iets kleins, kijk eens rond op het forum op www.zvex.com, als je daar niets kunt vinden kun je hem altijd zelf nog mailen. Hij antwoord binnen een dag(kan even duren vanwege tijdzones enzo) en kan je vast wel helpen.

Dweezman
13 april 2005, 14:23
done...



:-(

Random_hero
13 april 2005, 18:02
Je kan ook op het forum van zvex kijken. Meneer vex staat bekend om zn goede service en zal altijd reageren.

Dweezman
2 mei 2005, 09:28
pedaal is terug naar de USA, probleem bleef...

en m'n EHX microsynth is er nog steeds niet. Volgens mij ben ik omplezierig genaaid.
:evil: :evil:

BramVersteeg
2 mei 2005, 19:07
pedaal is terug naar de USA, probleem bleef...

en m'n EHX microsynth is er nog steeds niet. Volgens mij ben ik omplezierig genaaid.
:evil: :evil:

Das behoorlijk kut! Waar had je die synth gehaald?
Ook vervelend van je Fuzz Factory.......gaat mr Zvex hem nu maken ofzo? Of wil je je poen terug? :razz:
Maar wel klote van die microSynth.........voor jou en voor mij want die had ik graag eens getest op een pedalendag ofzo :wink:

Lucluc
2 mei 2005, 19:29
Bram, ik kan proberen of ik de (weliswaar BASS) micro synth van de bassist van mijn band mag meenemen. Te gek ding!!! Ook een gave fuzz mee te maken!

Dweezman, waar heb je de FF besteld?

BramVersteeg
2 mei 2005, 23:56
Bram, ik kan proberen of ik de (weliswaar BASS) micro synth van de bassist van mijn band mag meenemen. Te gek ding!!! Ook een gave fuzz mee te maken!

Dweezman, waar heb je de FF besteld?

Naar de pedalendag bedoel je? Dat zou ik wel erg gaaf vinden als je dat zou willen doen :P . Een beetje extra laag bij synth geluiden is zo gek nog niet... :cool:

BramVersteeg
2 mei 2005, 23:58
Bram, ik kan proberen of ik de (weliswaar BASS) micro synth van de bassist van mijn band mag meenemen. Te gek ding!!! Ook een gave fuzz mee te maken!

Dweezman, waar heb je de FF besteld?

Naar de pedalendag bedoel je? Maar dat zou ik wel erg gaaf vinden als je die mee zou kunnen nemen. En een beetje extra bass bij synthgeluiden is zo gek nog niet........... :cool:

BramVersteeg
2 mei 2005, 23:59
Bram, ik kan proberen of ik de (weliswaar BASS) micro synth van de bassist van mijn band mag meenemen. Te gek ding!!! Ook een gave fuzz mee te maken!

Dweezman, waar heb je de FF besteld?

Naar de pedalendag bedoel je? Maar dat zou ik wel erg gaaf vinden als je die mee zou kunnen nemen. En een beetje extra bass bij synthgeluiden is zo gek nog niet........... :cool:

BramVersteeg
2 mei 2005, 23:59
hmmm

BramVersteeg
3 mei 2005, 00:00
godverdomme! kloteforum!!!! :evil:

BramVersteeg
3 mei 2005, 11:17
Zou ik erg leuk vinden LucLuc. En een beetje extra bas bij synth geluiden is zo gek nog niet................ :cool:

BramVersteeg
3 mei 2005, 16:33
Lijkt me een puik plan :P

Dweezman
4 mei 2005, 09:37
Ik heb op aanraden van medeforummers gepost op 't Zvex-forum, daar kreeg ik direct instructies hoe het op te lossen. Echt heel netjes. Pedaal is nu terug naar Zvex, ter reparatie. Tunnelvisionmusic, waar ik de Factory via Ebay gekocht heb, reageert nergens op, na de betaling...

Die MicroSynth: ik heb contact (email) met de verzender, en dat klinkt opzich niet slecht, maar: receipt kwijt, etc. Dus ik vrees...

Dweezman
4 mei 2005, 09:40
Ik heb op aanraden van medeforummers gepost op 't Zvex-forum, daar kreeg ik direct instructies hoe het op te lossen. Echt heel netjes. Pedaal is nu terug naar Zvex, ter reparatie. Tunnelvisionmusic, waar ik de Factory via Ebay gekocht heb, reageert nergens op, na de betaling...

Die MicroSynth (ook ebay): ik heb contact (email) met de verzender, en dat klinkt opzich niet slecht, maar: receipt kwijt, etc. Dus ik vrees...

Dweezman
4 mei 2005, 10:02
heb ook geen id wat ik er verder aan kan doen...

Robbert
4 mei 2005, 12:12
Die MicroSynth: ik heb contact (email) met de verzender, en dat klinkt opzich niet slecht, maar: receipt kwijt, etc. Dus ik vrees...

Hoe heb je die betaald?

Dweezman
4 mei 2005, 12:27
paypal

ToTaL FaKe
4 mei 2005, 12:30
paypal

met je girorekening?? of bankrekening??

want dan kan je altijd even bij de bank vragen of ze een afschriften lijst kunnen opsturen of niet?

Dweezman
4 mei 2005, 12:33
met welk doel? De adresgegevens van de verkoper zijn me bekend, en op Ebay lijkt het een betrouwbare persoon. (líjkt..)

Dweezman
4 mei 2005, 12:34
met welk doel? De adresgegevens van de verkoper zijn me bekend, en op Ebay lijkt het een betrouwbare persoon. (líjkt..)

Robbert
4 mei 2005, 12:41
paypal

Ah, Paypal bewaard zelf al je betalingen. Stuur je hem gewoon het PP ID door..

ToTaL FaKe
4 mei 2005, 12:46
met welk doel? De adresgegevens van de verkoper zijn me bekend, en op Ebay lijkt het een betrouwbare persoon. (líjkt..)

dan kan je bewijsen dat je wel betaald hebt.

Dweezman
4 mei 2005, 16:01
maar ik heb ook gewoon betaald, en daar maakt de zender ook geen problemen over. 't Is meer dat het pakketje kennelijk is zoekgeraakt, ergens tussen de USA en NL...

Robbert
4 mei 2005, 16:54
maar ik heb ook gewoon betaald, en daar maakt de zender ook geen problemen over. 't Is meer dat het pakketje kennelijk is zoekgeraakt, ergens tussen de USA en NL...

Hoe lang wacht je er al op en hoe is het verzonden (met welk transportbedrijf?).

Dweezman
5 mei 2005, 01:09
verzonden met USPS (?)
Ik wacht sinds 22 maart...

:evil:

Robbert
5 mei 2005, 12:24
Ik heb ook wel eens zes, zeven weken moeten wachten, dus helemaal afgeschreven is je pedaal nog niet hoor (alhoewel het wel erg lang is!) :wink:

Dweezman
5 mei 2005, 23:59
dank je. Ik hou nog ff hoop...

Dweezman
11 mei 2005, 12:14
Hey!

Een bonnetje voor een pakket van de postbode...

Zou het dan toch?


:-D :-D :-D

Robbert
11 mei 2005, 12:32
Hey!

Een bonnetje voor een pakket van de postbode...

Zou het dan toch?


:-D :-D :-D


Ah kut man! Moet je nog een dag wachten :P

Dweezman
11 mei 2005, 21:20
morgen!

Dweezman
2 juni 2005, 12:06
Eind goed, al goed. Vandaag m'n vexter opgehaald. Gratis en voor niks gerepareerd door Zvex + twee coole stickers erbij! Heel netjes.

Het bedrijf tunnelvisionmusic.com waar ik de Fuzz gekocht heb, heb ik nooit meer iets van gehoord. Mazzel dat Zvex het wilde oplossen.

En die EHX synth: whaaooo! Denk niet aan synthesizer dingen, accoorden gaat ook niet. Maar in licks is het zó gaaf. Ook solo's kun je iets heel eigens meegeven, waanzinnige sound.

En nu: de Fuzz en de Synth in combinatie!


Mhooeehhahahhbraaa! :evil: