PDA

View Full Version : gibson m3



fixxer
13 april 2005, 11:07
kan iemand mij wat vertellen over de gibson m3?. ken er bar weinig over vinden! weet alleen dat hij lekker speelt.
alleen de floyd rose bij een gibson?

Orpheo
13 april 2005, 12:14
de gibson M3 is een enorm fijne gitaar kan ik je zeggen....ik heb nl een tijdje er een gehad. maar weer doorverkocht omdat ik a: al een gitaar met floyd had, en b: mn charvel lekkerder vond spelen..

hij is enorm veelzijdig. je kan je hums splitsen bv. speelt heel lekker, zoals je al zelf aangeeft.

maple nek en toets
poplar body
reversed xplorer-headstock

500/496 hums. de single weet ik zo ff niet.

soms worden ze echt voor gestoord hoge bedragen verkocht: heb ze weg zien gaan voor 850 euro bv. vind ik echt teveel. 700 heb ik voor de mijne betaald. vond ik precies goed.....

de floyd echter: ik was er niet kapot van. de schaller op mijn charvel vond ik aangenamer (stabieler).

ik zou zelf geen nieuwe M3 nemen....eerder een extra charvel erbij....model 6 ofzo. of een hele nieuwe.



genoeg info zo?

FNaRK
13 april 2005, 12:53
+1

ook 1 gehad, vrij lang zelfs voor mijn doen :D
fijne dunne hals, goede elementen, mogelijk tot 10 verschillende element-schakelingen (nooit gebruikt trouwens)
De Floyd viel niet tegen, had 'em wel eenzijdig geblokt..

en volgens mij zijn er wat topics over de M3 geweest :???:

Orpheo
13 april 2005, 13:06
klopt.

nee, ik vond de hals te dun. mn charvel had een dikkere hals :cool:

Nocki
13 april 2005, 14:27
Ik heb er ook een gehad. leuke gitaar. vond de headstock niet fijn. had m liever normaal gehad dus niet naar boven toe.
veel geluiden mogelijk. iemand had een ander HB erin gezet. dat was wel jammer. er zijn in dit genre gitaren betere. maar je hebt wel een gibson beet natuurlijk...

NOcki

V!N
13 april 2005, 16:03
weet alleen dat hij lekker speelt.

Als je dat weet uit eigen ervaring .. proficiat ! Meer hoef je dan niet te weten. :) Zo te horen heb je een gitaar gevonden die goed bij je past, veel plezier ermee. :)

fixxer
13 april 2005, 18:32
de gibson M3 is een enorm fijne gitaar kan ik je zeggen....ik heb nl een tijdje er een gehad. maar weer doorverkocht omdat ik a: al een gitaar met floyd had, en b: mn charvel lekkerder vond spelen..

hij is enorm veelzijdig. je kan je hums splitsen bv. speelt heel lekker, zoals je al zelf aangeeft.

maple nek en toets
poplar body
reversed xplorer-headstock

500/496 hums. de single weet ik zo ff niet.

soms worden ze echt voor gestoord hoge bedragen verkocht: heb ze weg zien gaan voor 850 euro bv. vind ik echt teveel. 700 heb ik voor de mijne betaald. vond ik precies goed.....

de floyd echter: ik was er niet kapot van. de schaller op mijn charvel vond ik aangenamer (stabieler).

ik zou zelf geen nieuwe M3 nemen....eerder een extra charvel erbij....model 6 ofzo. of een hele nieuwe.



genoeg info zo?

ja bedankt

fixxer
13 april 2005, 18:32
de gibson M3 is een enorm fijne gitaar kan ik je zeggen....ik heb nl een tijdje er een gehad. maar weer doorverkocht omdat ik a: al een gitaar met floyd had, en b: mn charvel lekkerder vond spelen..

hij is enorm veelzijdig. je kan je hums splitsen bv. speelt heel lekker, zoals je al zelf aangeeft.

maple nek en toets
poplar body
reversed xplorer-headstock

500/496 hums. de single weet ik zo ff niet.

soms worden ze echt voor gestoord hoge bedragen verkocht: heb ze weg zien gaan voor 850 euro bv. vind ik echt teveel. 700 heb ik voor de mijne betaald. vond ik precies goed.....

de floyd echter: ik was er niet kapot van. de schaller op mijn charvel vond ik aangenamer (stabieler).

ik zou zelf geen nieuwe M3 nemen....eerder een extra charvel erbij....model 6 ofzo. of een hele nieuwe.



genoeg info zo?

jorrit
14 april 2005, 14:11
er zijn in dit genre gitaren betere. maar je hebt wel een gibson beet natuurlijk...

uhm.....BOEIEND... een echte gibson...

Randy
14 april 2005, 14:18
Ik had er bijna een gekocht bij rock palace. Prima gitaar. Die ik wilde hebben had dirty finger pick ups er in. Helaas was ie al verkocht toen ik het geld bijelkaar had gespaard. Ben toen voor een fender showmaster celtic gegaan